Loading...
nl

Hallo hier ben ik dan.

Sabkes
Sabkes aug 24 '11
Hallo allemaal.

Goh waar moet ik beginnen.... Al gans mijn leven voelde ik dat ik anders was dan anderen. Gans mijn leven voelde ik al dat er meer was tussen hemel en aarde. Maar door het dagdagelijks leven en al hetgeen er in dat leven gebeurde, sloot ik me steeds verder af en vervreemde ik meer en meer van mijn eigen kern. Nu zovele jaren later ben ik terug op zoek naar die kern. Enkele enorm ingrijpende gebeurtenissen in mijn leven de afgelopen maanden, maakten mij duidelijk dat dit ook nodig was. Op 4 oktober 2010 verloor ik mijn moeder door een hartstilstand (onverwachts, of toch ook niet). Ze was maar 65 jaar. Nog geen 5 maanden daaropvolgend overleed mijn schoonvader op 59-jarige leeftijd op identiek dezelfde wijze.
Op die tijd is er al zoveel veranderd in mijn leven. Veranderingen waar ik mee moet leren leven, waar ik tegenaan kijk en tegenop moet boksen, dingen uit het verleden die ik moet uit zien te klaren. Ik ben dus gestopt met op automatische piloot te functioneren en ben weer terug aan het stuur gaan zitten. Het moest gewoon. Het feit dat ik op deze site, dit forum ben terecht gekomen is ook niet toevallig. Is er iets dat wel in het leven. Ik hoop hier heel wat inzichten te verwerven, leuke gesprekken te voeren en bij te kunnen dragen aan dit forum. Eén ding is zeker, het leven is boeiend in al zijn facetten, zoveel meer te ontdekken. Het is niet altijd even makkelijk, maar dat maakt het net zo boeiend. Maar dat heeft niemand ook ooit beweerd zekers ? grin
Delen:
niels
niels aug 24 '11
Hey Sabkes;

Welkom hier ik hoop dat je hier heel veel inzichten kunt verwerven en jezelf weer terug kan vinden . Ik wens je enorm veel succes en plezier met jouw eigen transformatie laugh

Heel veel liefs
Niels
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 24 '11
Welkom Sabkes op Merudi!
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 24 '11
hoi Sabkes...

De kern waar jij het over hebt, zit in jou...
waarschijnlijk weet je al, maar misschien een bevestiging...
Alle "onbegrijpelijke" dingen in het leven, kun je vanuit je eigen inzicht (jezelf) , begrijpelijk worden!
Soms is het handig om van je af te praten, of schrijven...
zo krijg je weer nieuwe inzichten, door andermans inzichten smile
soms moet je gewoon een stapje terug doen, om uiteindelijk weer verder te kunnen! smile

van harte welkom hier, op Merudi!, Sabkes wink
groetjes Moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki