Loading...
nl

Ik mag helpen, dus stel ik me aan jullie voor.

My-Eyes
My-Eyes aug 23 '11
Lieve Lezer,
Mijn naam is Yvonne en ik stel me graag aan jullie voor middels dit schrijven.


Elk mens is uniek en heeft zijn bijzonder eigenschappen.
Dat ik meer kon en dit ook wist is mooi, dat een ander het opvalt is nog mooier, dat ik er mensen mee kan helpen is prachtig!
Al 13 jaar lang ben ik bekend met allerlei vormen van massages, van ontspanning tot reflex zone massages.
Ik begon jaren geleden met reikie en mijn hart lag meer bij het masseren, dat ik tijdens het masseren soms op bepaalde plekken moe werd nam ik voor lief, maar toen het bleek dat dat juist de zwakke plekken waren van de mensen die ik hielp, kwam er meer aan het licht.
Ik vroeg nooit het naadje van de kous maar masseerde puur intuïtief.
Ook bleken mijn vermoedens over bepaalde zaken/werk/hobby te kloppen, maar sloeg hier geen acht op.
Soms heb je bepaalde dingen die je voelt, maar je kan het niet dwingen!
Het prettige voor mij was dat ik mensen van hun klachten af kon helpen of deze te verlichten.
Omdat ik met veel vragen zat heb ik internet afgespeurd om iemand te zoeken die mij kon 'lezen'.
Ik zocht geen zweefelf of mannelijke magnetiseur of paragnost en het moest vooral goed aanvoelen.
Ik vond uiteindelijk een magnetiseuse/paragnoste.
Op een zaterdag was mijn afspraak, ik heb me laten magnetiseren en na alle blokkades weg te laten werken, mocht ik mijn eerste echte test doen,magnetiseren, deze bleek zeer goed te gaan en te werken, dit in combinatie met voetmassage kreeg ik woorden door, die ik wilde delen met de persoon in kwestie.
Omdat ik deze dame niet kende kwamen er dingen aan het licht voor mij die ik niet kon weten.
Na afloop kreeg ik het advies, om hier meer mee te doen, en gaf ze me een diagnose waar ik nog niet van gehoord had: helderwetend.

Thuisgekomen heb ik het opgezocht en er vielen dingen op hum plaats. http://www.vijfdedimensie.nl/content/view/152/173/ .
In de afgelopen weken heb ik thuis een plek gemaakt mensen te helpen, ik kan ook op huisbezoek komen mits de afstand redelijk te doen is.
Gisteren had ik mijn eerste ontvanger op de tafel...de indrukken waren overweldigend, Ik kon eindelijk echt helpen!!
Delen:
Groene_heks
Groene_heks aug 23 '11
Hoi Yvonne, welkom smile

Niet nodig om grof te worden, er is vast wel een ander woord als zweef..je weet wel smile
Ik heb in je andere bericht het zweef woord al aangepast, wil je het zelf in dit topic even doen? Thanks smile
Serenity
Serenity aug 23 '11
Ik moest er heel stiekem wel om lachen want ze zweven ook vanwege een te geopende chakra, bij mijn weten dan!! ^^
En in de volksmond word je dan een zweef.... genoemd, maar of het aardig overkomt? Ik denk dat dat aan de lezers ligt hoe hun het opvatten.
My-Eyes
My-Eyes aug 23 '11
Onee, het is niet lelijk bedoelt, dus heb er maar zweefelf van gemaakt.
Bedankt voor jullie reactie, dat waardeer ik.
liefs Yvonne
Serenity
Serenity aug 23 '11
hahahaha jAAAAAAAAAAAAAA "ELF", naast heksjes zijn ook elfjes erg lief! ^^
Beschermengel
Beschermengel aug 23 '11

Mooi Yvonne smile...van Harte Welkom
niels
niels aug 24 '11
Hey Yvonne ,wat fijn dat je er ook bijkomt om gezellig te praten .Ik denk dat jij wel veel te vertellen hebt. Ik kijk er naaruit om iets van jouw te lezen want,het klinkt misschien raar, maar als ik jouw woorden lees lijk je mij een hele warme,zachtaardige vrouw laugh

Maar eh, tussen haakjes wat is er zo mis aan een mannelijke magnetiseur? zij kunnen hun werk ook wel goed doen hoor.

Maar in ieder geval hartelijk welkom laugh

Heel veel liefs
Niels
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 24 '11
Hoi Yvonne. Bedankt voor je uitgebreide introductie. Voel je welkom en vooral thuis smileop Merudi!
My-Eyes
My-Eyes aug 24 '11
dank jullie wel,
Er is niets mis met mannelijke magnetiseurs, ik ben ook niet iemand die een hekel heeft aan mannen integendeel, het is alleen zo dat sommige mannen...meer willen doen dan alleen magnetiseren...en dat wilde ik voorkomen door een vrouw te zoeken.

Ik schrijf al vele jaren spinsels op papier...door de komst van internet ben ik ook op mijn Hyves en FB gaan schrijven...af en toe.
Het verleden staat in een boekje..en af en toe terugbladeren is heel prettig.

Ik zal af en toe wat plaatsen, dit zijn voor nu twee kortjes..

Het leven is geen wedstrijd en niemand eindigt op de eerste of laatste plaats.
Het leven is een doolhof met alleen maar goede wegen.
De verkeerde wegen lopen dood, je neemt ze als een ontdekking/beslissing soms goed soms fout maar het zijn lessen, te leren en te proberen.
Het zijn ervaringen die je nodig hebt de juiste weg weer te vinden. Uiteindelijk kom je bij je bestemming, met of zonder hulp. Wat voor bestemming je ook hebt, voor iedereen is er een plekje thuis.


of....deze.

Soms kom je iemand tegen, je zoekt het niet, maar het komt op je pad.
Je kent het van je dromen en denk dit kan toch niet.
Het is pure herkenning een hele vreemde kracht.
Dan word je aangetrokken als een sterke magneet en je weet alles van diegene, het gevoel, het denken en er is een klik.
Je voelt wat dat mens mist, zonder het vooraf te horen.
Je geeft uit liefde alles wat je hebt, zonder iets terug te verwachten.
En dan merk je dat het wederzijds is, geen spel, geen toneel, echt puur!!
Een vriendin, een maatje, een steun, samen lachen samen huilen.
Het is tastbaar en zo dichtbij, gedachten lopen op één lijn.
Dan breekt het onweer los en de angst alles te verliezen wat al verloren is.
Niet te beseffen dat wat over was, er al lange tijd niet meer was.
Toch het verleden niet los te durven laten, want hoe ongelukkig ook, het was een eiland om van weg te varen, het avontuur tegemoed en word het te mooi en onwaarschijnlijk....je weer terug kan keren en weer verdrinken in de eenzaamheid.... elke keer een stapje verder tot je los kan laten en kiezen voor geluk.
Succes met deze stappen, als ik een hand kan bieden zal ik hem aanreiken.

liefs Yvonne
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 24 '11
Hoi Yvonne...

Welkom hier op Merudi...
Ik ben blij dat je "mag" helpen!
Want eigenlijk mag dat altijd!, alleen sommige mensen
durven het niet of weten het niet...
Je komt eigenlijk je hele leven in situaties, waarin je de keuze
kan/ mag maken, om te helpen, of niet...
En ik vind het laatste stukje wat je schrijft, zo mooi!
en zo waar...
gewoon prachtig wink

groetjes moonflowertje
My-Eyes
My-Eyes aug 25 '11
Dank je,...ja, ik mag helpen en daar ben ik dankbaar voor, mensen zijn steeds meer zoekende, onzekere tijden, kleine rampen/grote rampen, zoekende...naar bevestiging/hoop/hulp/liefde/aandacht/het enige wat wij kunnen doen is onze hand uitsteken en mensen laten voelen dat ze er niet alleen voor staan.
Steeds meer poorten gaan open...alles valt op zijn plaats, ga ik met een kennis een stukje rijden vanmiddag, op de terugweg een ijsje..terrasje...alles is kalm maar in mijn hoofd een onrust!! Ik voelde wat zij voelde en sprak haar erop aan...het klopte.
na een poosje praten, de lucht inademen, luisteren...stapte ze weer rustig in..de onrust was weg..


Les uit het verleden.
25 jul, 22:19
Als iemand echt van je houd kan hij je niet vergeten,
dat is voor diegene ...die probeert te vergeten...
Probeert om terug te gaan in de tijd, toen hij niet gelukkig was,
maar toen hij alles zelf in de hand had.
Toen hij zijn slippertjes zelf nog kon sturen, omdat het niet meer was dan dat.
Omdat het batterijen waren voor zijn huwelijk, om weer even door te kunnen.
Even te ontsnappen aan de sleur, even het geluk proeven al is het maar voor even.
Tot zij elkaar leerde kennen, het leek weer een slippertje te worden...
Maar hoe kon hij iemand gebruiken die zo goed voor hem was en zo lief?
Met liefde worden overstelpt, in alles wat hij maar kon wensen,
lichamelijk, geestelijk, tastbaarheid en tederheid, zintuiglijk, voelbaar, hoorbaar.
Dit was nieuw, dit ging niet om wat hij had of niet had, dit ging nu echt om hem.
Van iemand houden hoort onvoorwaardelijk te zijn, maar helaas komt dit zelden voor.
Of het gaat om geld of het gaat om status, beide kunnen inklappen en dan heb je niets.
Maar als het om liefde gaat, dan staat dit als een rots, dat houd stand.
Angst voor het onbekende, angst om alles te verliezen, wat is dat alles eigenlijk...
Verlies je je beste vriend? verlies je je kinderen? Verlies je dat waar je van houd?
Nee, die van je houd verlies je niet.
Leren dingen af te stoten en los te laten is een les in het leven.
Wat je ervoor terug krijgt is groter met veel meer waarde,
Lessen moet geleerd, sprongen moeten gemaakt, en beslissingen moeten genomen.
Pas dan kom je verder, stilstaan is er in het leven niet bij.
Uitrusten doe je pas als je hebt gestreden.

Yvonne.


( ik moet meestal een aantal keer inloggen om een antwoord te geven, hebben jullie dit ook, ik log niet uit maar als ik een onderwerp aanklik om te reageren ben ik ineens öut ")
Na 6 keer inloggen kan ik eindelijk wat schrijven...
EarthCrystal
EarthCrystal sep 10 '11
Fijn dat je er bent My-Eyes !
Ik dank je voor je zijn voor wie je bent.

EarthCrystal

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki