Loading...
nl

vreemde droom over bevalling

Tatora
Tatora aug 21 '11
tja..
waarom zeg ik Vreemde droom?
Omdat het ging over dat ik beviel van een baby..een meisje ,denk ik ,
het was het kind van mijn huidige "partner " en ik.
de bevalling ging eigenlijk heel makkelijk,soepel,en zonder teveel pijn.
ik had ook een overvloed aan borstvoeding,het ..ja ..spoot er echt uit!
ik was enorm blij met het kindje,en mijn partner ook.
enfin;.
wat is nu het vreemde?
Nu..dat mijn huidige "partner" en ik nooit vrijen..nooit intiem zijn,ik apart slaap..omdat hij dat liever wilt..
en hij nooit uiting geeft aan dat hij mij graag ziet,op geen enkele fysieke manier,of met woorden zoals "ik hou van je " of zoiets;.
we hebben een leeftijds verschil..en hij zegt dat t daardoor komt,terwijl we in het begin wel intiem waren!
hij wilt doorgaan met mij,maar ik zie geen basis.
we zouden ook gaan samenwerken in het spirituele,meditaties en healings en zo..
maar ja..dat doen we dus ook nooit echt s samen..
we praten veel,dat wel.en eten same,;doen boodschapen samen..
gaan soms samen weg..maar meer als broer/zus..
ik voel me daardoor al lang niet goed meer..
en ..ook al hebben we kaartjes gemaakt..liggen ze in een spirituele winkel;.en hebben we een poster opgehangen..er komt niemand op af..
het stroomt dus niet.
dus..
vandaar...
vreemde droom!
begrijp het echt niet...
want Echte interactie ,vanuit wederzijdse liefde is er niet..
waar zou dat kind dan vandaan moeten komen ?
liefs X
Delen:
Tatora
Tatora aug 31 '11
Ik heb ondertussen nog twee keer een droom gehad over een kind..
de eerste was dat het kind heel sterkwas,en super intelligent..
wist alles van kosmische dingen,en was eigenlijk heel krachtig..kon alles uitleggen,en verklaren etc..
Maar..
het kind miste iets..
Liefde..
het had geen liefde in zich..een heel vreemd gevoel was dat! eng..koud en leeg.
dan de laatste droom,was dat wij,mn vriend en ik,op straat woonde,geen huis,en we afvroegen wat we deden zo tusen de andere zwervers..
het kind was er ook,maar deze keer was het een klein,verlegen,stil meisje.
mijn vriend was in die droom heel hard,en koud,en onvriendelijk tegen mij.
hij kwam met zijn handen richting mij,om te slaan of zoiets,.
ik deed mijn handen omhoog,en zei,JIj kunt mij niets aandoen!.
hij stopte..en toen gaf hij het meisje een naam.
zoiets als satchananda ..
ik ging naar het meisje ,en ging har haren kammen,die waren compleet verward en vol knopen;ze zag er verschrikkelijk uitgedroogd,en uitgeput uit..
ik gaf haar water..wat ze eerst niet kon binnen houden..later ging het beter..
ik zei toen tegen vriend..we moeten wel zorgen voor dat kind!!!..

enfin,rare dromen zo achter elkaar..
Liefs X
PS..mocht iemand iets kunnen /willen zeggen over deze dromen ..wees welkom..hihh
X
Tatora
Tatora aug 31 '11
Satyananda...
satya betekend waarheid..ananda betekend de liefde waardig`.
X liefs x
Tatora
Tatora aug 31 '11
Sat-cit-ânanda: eeuwigheid, bewustzijn, gelukzaligheid. Hoofdkenmerken van K r i s h n a betrekking hebbend op de drie nivo's van realisatie: b r a h m a n, p a r a m â t m â en b h a g a v â n: de onpersoonlijke geest, het lokale aspekt, en Zijn volheid. In de zelfrealisatie gaat het dus om het achtereenvolgens realiseren van de continuiteit van de onpersoonlijke geest, het bewustzijn van het lokale aspekt en de gelukzaligheid van Zijn volheid, Zijn Persoon.
willow
willow sep 4 '11
tatora,

(21/8)dat ben jij waar je over droomd !
je hebt overvloedige melk dus alles wat je in je hebt om anderen te helpen "spuit" er uit!
maar "jij" moet eerst "openbloeien"!
dan gaat alles op je afkomen.
je partner en jij hebben samen dat kind, dus wil dat zeggen dat jullie samen die zaak(spirituele dingen enz) hebben opgestart!
maar jij bent de gene die gaat openbloeien!
niet hij !
hij houdt het tegen.


(31/8)
jij bent de gene die alles van het spirituele in je heeft en jij bent de krachtigste enz.
en jij mist nu de liefde!(vertel je zelf)
als jij bij die vriend blijft ga je "nergens" iets bereiken en alleen en koud en klein achter blijven.
nogmaals jij bent dat kindje en je bent veward en vol "knopen" in je jezelf (blokkades)
je vriend is iemand die bij je is omdat jij hebt wat hij zoekt.
hij is iemand die je "leegzuigt" en al de schuld op jou gaat steken als je bij hem ga blijven.
je voeld dat zelf en je weet het zelf al heel goed maar je bent miss al naar een fase aan het gaan dat je niet weet waar naar toe als hij vertrekt.
je bent je miss ergens al aan het goed praten dat je toch leuke dingen met hem doet en je steekt je gevoelens weg voor hem.
dat wil niet zeggen dat je liegt of dingen verzwijgt voor hem maar je zwijgt over de dingen die jij belangrijk vind omdat je weet dat je hem zal kwetsen dus duw je ze in een kastje .

hij noemt het kind "satyananda" dus hij geeft in je droom zelf aan dat jij je eigen verloochend en je de waarheid EN liefde waardigd bent !
wat je nu in je relatie mist en nodigt hebt!
"het" mooiste wat ik vind in je laatste bericht is "zelfrealisatie" ( sta vol kippenvel!)
je geeft je zelf antwoorden , je schrijft zelf hoe jij bent en wat je wil in je droom.
je ziel/hogere zelf smeekt je om andere stappen te zetten .

dus ik zeg wat jij zelf al weet maar miss ergens bevestiging voor nodig hebt ....
die man hoe lief hij ook is en hoe goed jullie ook kunnen babbelen het weegt niet op tegen de dingen die jij moet onderdrukken om hem gelukkig te maken .
jij bent in ziel vele sterker dan hem en hij voelt dat hij zal er alles onbewust aandoen om jou ziel lager dan de zijne te krijgen .... en als je bij hem blijft zal dat lukken maar verlaat je hem .... zullen de mensen bij jou gaan komen en zal je "groeien en groeien" naar het prachtige kind dat nu nog wacht tot het mag geboren worden.

kijk eens naar de mensen om je heen?
hoe reageren je beste vrienden of familie op hem ?
blijven er mensen weg die eerst wel kwamen of hebben ze nu minder tijd voor jou?
durf als je twijfeld aan je beste vrienden vragen hoe zei over hem denken !

ik hoop dat ik je niet gekwest hebt maar ik vermoed dat je alles zelf al wist .
ik wens je veel sterkte ....
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
en ne dikke knuffel x
Tatora
Tatora sep 5 '11
Origineel bericht van: willow
tatora,

(21/8)dat ben jij waar je over droomd !
je hebt overvloedige melk dus alles wat je in je hebt om anderen te helpen "spuit" er uit!
maar "jij" moet eerst "openbloeien"!
dan gaat alles op je afkomen.
je partner en jij hebben samen dat kind, dus wil dat zeggen dat jullie samen die zaak(spirituele dingen enz) hebben opgestart!
maar jij bent de gene die gaat openbloeien!
niet hij !
hij houdt het tegen.


(31/8)
jij bent de gene die alles van het spirituele in je heeft en jij bent de krachtigste enz.
en jij mist nu de liefde!(vertel je zelf)
als jij bij die vriend blijft ga je "nergens" iets bereiken en alleen en koud en klein achter blijven.
nogmaals jij bent dat kindje en je bent veward en vol "knopen" in je jezelf (blokkades)
je vriend is iemand die bij je is omdat jij hebt wat hij zoekt.
hij is iemand die je "leegzuigt" en al de schuld op jou gaat steken als je bij hem ga blijven.
je voeld dat zelf en je weet het zelf al heel goed maar je bent miss al naar een fase aan het gaan dat je niet weet waar naar toe als hij vertrekt.
je bent je miss ergens al aan het goed praten dat je toch leuke dingen met hem doet en je steekt je gevoelens weg voor hem.
dat wil niet zeggen dat je liegt of dingen verzwijgt voor hem maar je zwijgt over de dingen die jij belangrijk vind omdat je weet dat je hem zal kwetsen dus duw je ze in een kastje .

hij noemt het kind "satyananda" dus hij geeft in je droom zelf aan dat jij je eigen verloochend en je de waarheid EN liefde waardigd bent !
wat je nu in je relatie mist en nodigt hebt!
"het" mooiste wat ik vind in je laatste bericht is "zelfrealisatie" ( sta vol kippenvel!)
je geeft je zelf antwoorden , je schrijft zelf hoe jij bent en wat je wil in je droom.
je ziel/hogere zelf smeekt je om andere stappen te zetten .

dus ik zeg wat jij zelf al weet maar miss ergens bevestiging voor nodig hebt ....
die man hoe lief hij ook is en hoe goed jullie ook kunnen babbelen het weegt niet op tegen de dingen die jij moet onderdrukken om hem gelukkig te maken .
jij bent in ziel vele sterker dan hem en hij voelt dat hij zal er alles onbewust aandoen om jou ziel lager dan de zijne te krijgen .... en als je bij hem blijft zal dat lukken maar verlaat je hem .... zullen de mensen bij jou gaan komen en zal je "groeien en groeien" naar het prachtige kind dat nu nog wacht tot het mag geboren worden.

kijk eens naar de mensen om je heen?
hoe reageren je beste vrienden of familie op hem ?
blijven er mensen weg die eerst wel kwamen of hebben ze nu minder tijd voor jou?
durf als je twijfeld aan je beste vrienden vragen hoe zei over hem denken !

ik hoop dat ik je niet gekwest hebt maar ik vermoed dat je alles zelf al wist .
ik wens je veel sterkte ....
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
en ne dikke knuffel x

WAUW Willow...heb kippevel...continu als ik lees wat je schrijft!...en dan is het Waarheid!!!.
ik ga t nog n paar keer lezen...want gaandeweg wordt me steeds meer duidelijk..
nee..geen zorgen over dat het mij kwetst..je helpt me juist lieve lieve engel!..enorm veeeeeeeel Dank
veel liefs in blauwgroene regenboog schitteringen..
X X X
Tatora
Tatora sep 5 '11
hij is iemand die vaak in zijn hoofd "vast" zit...en het lijkt wel..of mischien is het gewoon zo;..dat hij Boos wordt ,omdat k een en al gevoel ben..
dat hij pissig wordt,als het mij goed gaat zonder hem..
hij had ook moeite met dat mijn zoon langs kwam bij ons...terwijl er noooooit iemand langskomt van mijn vrienden...
hij is toen die dag veel gaan drinken,en kwam woedend thuis!.
als ik in mijn kracht ga staan,en zeg dat ik bepaalde dingen gewoon niet wil,dan zegt m da ik arrogant ben,en hoogmoedig overkom;.
op een avond,toen k letterlijk bijna in trance ging terwijl ik mantra's aan het zingen was...en me echt voelde groeien,kwam hij later binnen ,en ik vroeg..hoe gaat het met je ? ..slecht,zei hij..hij nam afstand...en ik stond juist in mn kracht!..
ik voelde me letterlijk en figuurlijk ver uit stijgen boven hem..en zag een klein mens...,waar ik wel compassie mee had,maar geen gehechtheid naartoe voelde..
vreemd allemaal hey..
willow
willow sep 6 '11
hoi tatora
das allemaal niet vreemd .... je mag meeleiden maar niet meelijden.
als je al geen gehechtheid voelt , dat zegt genoeg!
jij hebt nooit de bedoeling gehad om boven hem te staan maar hij wilde je onder hem ... dus hij wilde boven jou staan.
door jou eerlijkheid lukt dat nooit op ziele-niveau.
maar wel op het aardse-niveau.
weet je dat ik zelf kippevel kreeg als ik mijne uitleg las omdat met een bevlieging getypt is.
alles ligt in uw handen ....
""ze geven de moeilijkste lessen enkel aan de beste leerlingen!""
ik heb je foto gezien en toen moest ik echt lachen!
niet met jou hé maar .... zo zalig een echte heks !
is de beste betekennis van het woord.
zo lief en zacht in haar hart een vrouw die van de liefde straalt...
stel dus niet uit wat jij al weet dat gaat gebeuren!

xxxxxxx
Tatora
Tatora sep 6 '11
hahahahah....nu lach ik!!...vind het juist leuk se,dat je een heksje in me ziet!..
echt!
ik ben verteld geweest door een zeer goed medium,hij is eigenlijk kanaal met zuivere informatie van de Bron,dat ik samen met nog twee andere heksen een 3 éénheid vorm,en dat dit verbond al heeeel oud is,vanuit ierland waarschijnlijk,we hebben samen het werk op ons genomen om de éénheid op aarde te bewaren,zij zijn in andere sferen en ik op aarde..
en ook heeft het te maken met het vrouwelijke principe terug op aarde te laten komen,het heilige vrouwelijke;
ook is mij verteld door hem,dat ik vrijwillig terug gekomen ben,en dat ik een engel identiteit heb,en 12 paar vleugels,..
en dat mijn zoon een avatar is ...een heel pak dus ..
ja ..lieve lieve Willow...
dank je!!!!
ik moet Nu echt in mijn kracht gaan staan..want het is tijd!...
veel liefs...en ik giechel nog even met wat je zegt...
X X X X
willow
willow sep 7 '11
amai stond ik verbaasd te kijken , allez te lezen!
ik herken je vehaal van die 3 heksen dat hebben ze ook tegen mij verteld .... heel lang geleden.
en dat wij met 3 al van een paar vorige levens hebben moeten leren om onze kracht te gebruiken.
maar mijn mond viel open als ik las van "Ierland"
zoveel vragen dat ik nu heb hahahaha en verhalen dat ik zelfs niet weet wat eerst vertellen hahahaha
maar ik kan zeggen dat ik ook in ierland geleefd heb in een vorig leven ( zelf spontaan gezien )
dus de wereld is klein hé
wie weet woonde we toen niet ver van elkaar zoals nu hahahahahahaah
groetjes
Tatora
Tatora sep 7 '11
ja....hihihihh...wie weet hey!..hihhi
wat leuk zeg!
hihihih...owow ow..ben nu erg benieuwd naar je vragen hoor!..
kom maar op,zou k zeggen..
als je wilt en kunt natuurlijk hey
Liefs X
willow
willow sep 8 '11
de eerste vragen die had was .... weet jij waar je toen woonde in ierland?
ik heb alleen maar herinneringen van hoe mijn huis eruit zag en de straat.
en in een andere herinnering zie ik een groot bos en door dat bos liep er een aardeweg waar veel mensen door liepen en halverwege was er een padje naar links dat onmiddelijk uit gaf op een open veld in dat bos .
er stond een menigte te kijken naar "heksen" die opgehangen werden .
ik keek daar zeer bewust naar en ik wist dat ik niemand kon helpen omdat ik ook een heks was .
een van de gehange was mijn vriendin en ze keek zeer boos naar me en ze neemt me dat in dit leven nog steeds kwalijk , ik herken haar ziel.
ergens heb ik nog ergens een gevoel dat dat huis van mij nog steeds bestaat .

miss heb jij een hint hoe ik kan weten waar ik woonde ( welke streek)
ierse muziek gaf me vroeger al kippenvel en toen wist ik nog niet dat vorige levens bestonden.
heb wel spijt dat ik al mijn gevoelens gisteren niet opschreef omdat het "moment" nu weg is wink
groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki