Loading...
nl

vreemde ervaring op de bus...

Tatora
Tatora aug 20 '11
Ik zat in de bus ,op weg naar leuven ..
ik zat aan rechterkant van de bus op een stoel..voorbij de helft van bus,vlak na de uitgang..Op het stauk waar de deuren zijn,is er altijd nog een antal klap stooeltjes..daar ging een man zitten met een zwarte cola pet op;.hij viel op,omdat hij de andere klap stoeltjes omhoog deed..ok,dacht..ja..hij wilt het netjes rond hem..er ging niemand naast hem zitten
Ik was bezig ,van binnen ,met mantra's te zingen en te mediteren..
mijn ziel maatje zat aan de andere kant ,dit ook te doen.
Toen kwam er een mongolisch uitziende man de bus op..
Hij zag er redelijk normaal uit,eenvoudig gekleed,
hij ging zitten op de plek van de klap stoeltjes..en keek rustig naar buiten,met een glimlach op zijn gezicht..alsof hij een toerist was,die dit alles nog nooit had gezien.
hij had,buiten zijn verder eenvoudige kleding,een apart hoedje op.
Wit,maar met kleurige ,tja;.bloemen ofzoiets..of krulletjes..Enfin..dat viel me op van hem..omdat het zo uit de toon viel;.
Ook had hij een klein zwart sikje ..
OK..
ik deed een seconde mijn ogen dicht..de bus reed..
Ik deed ze weer open;.en de man was weg!
keek de hele bus rond,maar hij was er gewoon niet meer!..
De bus had niet gestopt..er was geen halte geweest..!(ben op aarde genoeg om dat Zeker te weten)
Hij was gewoon verdwenen ..
Ik keek naar de plek waar hij had gezeten...leeg natuurlijk,en alle stoeltjes netjes opgeklapt..en de man met het cola petje stond op om uit te stappen.
Ik vroeg,toen maatje en ik uitstapten ,of hij de man had gezien.
Nee ;zei hij..niet gezien..
OK...dan gaat er van alles door je heen op dat moment hoor!..
Het was ook niet mogelijk dat er iemand gezeten zou hebebn,aangezien ik die "cola pet" man alle stoeltjes had zien opklappen..en me niet kon herinneren dat er iemand een stoeltje open klapte om te gaan zitten .
Toen kwam opeens binnen bij me;."Het was een gids van je".
zo..simpel gezegd;..Een gids..
Ik weet nog dat ik ,toen ik de man zag,dacht;;"ok,niet naar het uiterlijk kijken,focus je op de ziel,het innerlijk".
Toen ik me realiseerde dat ik de enige was die hem gezien had,en dat het een gids was..kwamen er van allerlei beelden binnen bij me;.over een klooster in azie..ik als jong kind...daar spelend,en lerend van alles..maar heel heel lang geleden.
het was een speciaal klooster,waar je onderwezen werd in speciale technieken,en ja...ook levitatie werd daar onderwezen;..
Al met al;.sindsdien..als ik aan die man denk,komen er steeds beelden binnen ..en ook de rust van het klooster.en wat ik daar geleerd heb toen;.
enfin..dat was mijn "op de bus " verhaal..
veel liefs X
Delen:
Caius
Caius aug 20 '11
Mooie ervaring Tatora, koester het en geniet van al het positieve wat het los gemaakt heeft ... een fijn weekend!
Cialara
Cialara aug 20 '11
Prachtige ervaring Tatora smilekoester hem.

Dank je voor het delen met ons hier
Tatora
Tatora aug 20 '11
dank jullie lieverds.ja .
het was zeer speciaal inderdaad
niels
niels aug 20 '11
Oh Tatora
dat noem ik nu eens een speciale mooie ervaring. Het zou me wel leuk lijken om op zo een manier een gids te leren kennen laughStuur hem maar veel liefde en licht laugh

Heel veel liefs
Niels
Tatora
Tatora aug 20 '11
danke lieve Niels
ik zal het doen!
knufffs
niels
niels aug 20 '11
Een knuffeltje van mij terug laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki