Loading...
nl

Pijnappelklier activeren

Aera
Aera aug 20 '11
Lieve leden (en niet-leden),

Deze week laat ik mijn pijnappelklier activeren. Dit laat ik doen om verschillende redenen. Ik heb enige jaren aandachtig het eea gelezen over deze bijzondere klier en nu besloten om deze open te laten zetten. Over de behandeling heb ik heel veel positieve reacties gelezen, zelfs geen enkele negatieve.
Ik vraag mij af, wie heeft deze behandeling ook mogen ervaren? En wie vindt het leuk om mijn ervaringen hierover te lezen?

Warme groet,

Aera
Delen:
Groene_heks
Groene_heks aug 20 '11
Ik ben nooit behandeld dus ik kan je niets vertellen.
Waarom zou je zoiets willen forceren, waarom laat je het niet *vanzelf* gebeuren?
Cialara
Cialara aug 20 '11
Ik heb iets dergelijks gehad afgelopen jaar... maar moet eerlijk zeggen,dat het meer voelde als een grote schoonmaak en dat ik er niet beter door ben gaan zien ofzo smileMaar misschien had ik het niet echt nodig, of was er slechts een klein zetje extra nodig.

Als je al veel met je intuitie doet, hoeft het dus niet zoveel te helpen. Als je heel weinig met je intuitie doet, zal het niet opeens heel veel worden. Maar ik denk wel dat het kan helpen op je pad, om je te ontwikkelen in bepaalde gaven smileVeel plezier in ieder geval.

Liefs Cialara
Tatora
Tatora aug 20 '11
ow ow ...en ik ,gans ,denken dat het om de thymus klier ging..is dus iets heel anders blijkbaar,hihihi
daavan weet ik dat het "het zogezegde" verjongings kliertje is..
wat verschrimpeld na de puberteit..en dat je die weer kunt activeren.
door er simpel,in liefde,in draaiende bewegingen met je vingers op te kloppen..
van deze klier weet ik dat je die inderdad ook zelf kunt her activeren..door er een soort van raster op te zetten;te visualisren dus;.en dat FEl roze raster doet zijn werk..het zou je herinneringen van wie je bent en waarvoor je hier bent,alsook je gehele blauw print weer duidelijk maken..
Liefs X
Liefs
Cialara
Cialara aug 20 '11
Bij mij is die thymus klier geheel uit zichzelf gaan klieren, lol, toen ik begon met zielenreizen te maken smilewerkt prima, ik weet nu precies wanneer ik aan zo'n reis toe ben, dan wordt ik precies op dat punt getrokken en hard ook, geen wonder dat ze dat een klier noemen laugh
Tatora
Tatora aug 20 '11
lol!...
die zielereizen beginnen steeds aantrekkelijker te klinken zeg!
ik weet wel dat ik vanuit mezelf soms opeens "ergens anders "ben ..
en beelden ontvang..
dat is soms overweldigend..
zalig ook!
Cialara
Cialara aug 20 '11
winkdat is precies wat het is wel smile
Tatora
Tatora aug 20 '11
ow!!..ok dan .hihh
wat leuk!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki