Loading...
nl

foto van mij

Tatora
Tatora aug 20 '11

Uploaded with ImageShack.us

wil iemand please mij foto lezen?
Delen:
Tatora
Tatora aug 21 '11
ik zou echt heel graag dat iemand mijn foto leest..
serieus..
eigenlijk..
zit in enorm dubieuze situatie met "vriend"..
wel "samenblijven",of niet?is het een Samen zijn,of wat?
en..wat zit er nog vast in mij,dat ik Mijn ding niet kan neerzetten?
en kom er tot nu toe,echt niet uit..
enfin..
alvast veel dank!
Liefs X
Tatora
Tatora aug 21 '11
zeur zeur..zaag zaag..
sorry.. dat ik zo aandring lieve mensen/engeltjes/elfjes sterre wezentjes hier..
maar heb zo behoefte aan wat duidelijkheid;.
mijn energie /moods gaan zo op en neer..en ja..
tjonge;.
ik hoop dat er iemand is....
Liefs X
Serenity
Serenity aug 21 '11
Ik zie de foto niet duidelijk, hij is te klein namelijk en met de link kom ik op een reklame gedoe....
Tatora
Tatora aug 21 '11
oei..tja..ik heb het met image shack gedaan,weet echt niet hoe ik het anders moet doen,want via merudi lukte het echt niet;.werd er gek van;.steeds zelfde probleem;.
Serenity
Serenity aug 21 '11
Misschien wilt Nims je helpen met de foto...
Tatora
Tatora aug 21 '11

Uploaded with ImageShack.us
Tatora
Tatora aug 21 '11
gelukt!!ahum..zag de link niet waarmee de foto op groot formaat kwam..sorry..
Serenity
Serenity aug 21 '11
Dank je!! Morgen ga ik kijken, en nu rusten. wink
Tatora
Tatora aug 21 '11
okidoki,slaap wel
mooie dromen!
liefs X
angel-star
angel-star aug 22 '11
beste tatora
ik wil wel voor je proberen je foto te lezen.

je bent een leuke en gezellige verschijning houd van leuke dingentjes doen samen met jevrienden om je heen,je bent behulpzaam naar andere toe bied altijd een helpende hand daar waar je kunt maar weet ook uit evaring dat dat niet voor iedereen zo vanzelf sprekend is als voor jou,je bent toch al op koffie gekommen wanneer jezelf een schouder nodig hebt daar toch alleen voor stond.je bent een persoon wat graag mensen om zich heen heeft maar geniet ook van een avondje alleen thuis.denk dat je in een stadt woon niet al tever van het centrum zodat je altijd wel iets om je heen hoort.die twee stijd waarin je verkeert daar heb je voor jezelf al een besluit over genomen alleen is het doorzetten nog een probleem voor je bang om achteraf toch spijt tehebben over jou beslissing enhet alleen zijn vindt je toch een vervelend iets. maar denk dat de meerdere botsingen en vervelend tegen strijdigheden onderling al een hele tijd niet goed zitten bij jou.ff door zetten in de loop van de tijd zul je er geen spijt van krijgen dat je voor jezelf heb gekozen, ik denk dat je in je verleden al vaak genoeg het geluk van andere boven dat van je eigen gekozen heb,denk dat dat misschien ook wel het vast zitten van je zou kunnen zijn, nu eens tijd dat je aan je eigen gaat denken.volgens mij heb je ook iets met honden{denk dat je er minstens een hebt wat door jou op handen gedragen wordt]volgens mij heb je ook {denk een zoon]die wat bij zijn moeder ook niks tekort is gekomen.leef je leven zoals je het graag wil en laat je niks tekort komen voor andere verander het ook niet voor andere doe je eigen ding. je heb veel vrienden en kenissen om je heen[Wat jou ook graag in hun midden hebben omdat je gezellig en rustgevend inergie om je heen hebt hangen]maar volgens mij een hartsvriendin wat je al jaren kent.

nou ben eens benieuwd of je je hier een beetje in herkend
Tatora
Tatora aug 22 '11
kan me helaas niet inbeelden wie die harts vriendin zou kunnen zijn..
ja,ik hoor van mensen inderdaad dat ze zich goed voelen bij mij,en dat ze tot rust komen ook,dat ze energie krijgen van me.
helaas kan ik niet zeggen,dat dit bij mij vaak het geval is,.alleen bij mijn zoon kom ik tot rust en kan ik mezelf het meest zijn.
bij vriend kon dat in begin ook,maar steeds minder,ik houd me in,en laat m maar doen,en merk dat ik de laatste tijd liever op mijn eigen kamer zit,dan bij hem.
heb regelmatig van EXeN gehoord dat er niemand is zoals ik,en dat ze me eigenlijk wel graag zagen.
achteraf,als ik na lange tijd eruit was gestapt,omdat het meestal eenrichtings verkeer was.
enfin..dank je angels star
knuffs en liefs X
Tatora
Tatora aug 27 '11
is er echt niemand anders nog,die een poging wilt wagen?..
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 27 '11
Tatora, ik zal een poging doen voor je...

Wat ik zie is een hele lieve vrouw, die al een hoop te verwerken heeft gehad in haar leven! Juist doordat je te lief bent!
Je kan niet zo goed voor jezelf opkomen, wat te maken heeft met iets uit je jeugd?
Ook zit er (heel die vanbinnen) een bepaalde woede!
... alsof je telkens voor jezelf heb op willen komen, maar op het moment, dat dat zou moeten gebeuren, dat je dicht klapt...
en je terug trekt, waardoor jou kant van het verhaal niet wordt gehoord!
Ik heb een beetje het idee, dat je een soort cameleon bent, betreft jou uitstraling...( je past je heel makkelijk aan in elke situatie)
Ik voel een grote onzekerheid bij jou, terwijl dit eigenlijk niet nodig is!

je bent iemand die met iedereen goed op kan schieten, en ze kunnen overal over praten met jou! Je bent ook een goede luisteraar!
Je houd ervan om alleen te zijn! terwijl anderen graag bij je willen zijn! dit zuigt energie!
Soms is het zo erg dat je gewoon chagrijnig ervan wordt, al laat je dit ook niet snel merken!
ook op spiritueel gebied, heb je al de nodige ervaringen gehad waardoor je sterker geworden bent...
Klopt het dat je als je bijvoorbeeld aan het winkelen bent, dat onbekende mensen tegen jou, hun hele hebben en houden vertellen?

Nog even over de vraag over je vriend...
De twijfel van jou, zou eigenlijk al een goede hint kunnen zijn!
Je houd je misschien vast aan een beeld, die je had uit de begintijd, met hem...
Langzamerhand komt zijn "ware" karakter omhoog!
en door dat karakter ontstaat er bij jou twijfel...
Je moet weten, dat verliefde mensen, heel anders handelen en doen, soms, dan dat ze eigenlijk zijn!
als je het idee hebt, dat hij niet verder kijkt dan zijn neus lang is... zal je toch hem een beetje moeten aansporen, en zeggen wat je niet leuk vind... want als je er niets van zegt...
Hij ziet het niet hoor! Vooral omdat je je van binnen ontzettend kwaad kan maken, maar nog steeds lach op je gezicht, de dingen doet die hij wil? dat maakt het niet makkelijk, voor jullie allebei niet!
je zou duidelijker tegenover jezelf, en hem moeten zijn
als hij echt van je houd, dan gaat ie er iets aan doen!
doet ie dit niet... tja dan zou ik gewoon voor jezelf kiezen!
iets wat je sowieso al zou moeten doen!
En dat is niet egoïstisch, hoor!:$
je lijkt me namelijk wel iemand die haar kinderen voorop stelt,
en dit is niet de bedoeling eigenlijk!
Jij bent het belangrijkste in je leven! ook omdat je minimaal 80 moet worden, gezond moet blijven, en gelukkig...
Jij bent de hoofdrolspeler in je leven...
vandaaruit kun je voor je kinderen zorgen en eventueel voor je vriend, familie, vrienden...
nouja... ik bedoel dit allemaal goed hoor! wink
(ik ben nu weer ff afgeleid)
groetjes moonflowertje

Tatora
Tatora aug 28 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Tatora, ik zal een poging doen voor je...

Wat ik zie is een hele lieve vrouw, die al een hoop te verwerken heeft gehad in haar leven! Juist doordat je te lief bent!
Je kan niet zo goed voor jezelf opkomen, wat te maken heeft met iets uit je jeugd?
Ook zit er (heel die vanbinnen) een bepaalde woede!
... alsof je telkens voor jezelf heb op willen komen, maar op het moment, dat dat zou moeten gebeuren, dat je dicht klapt...
en je terug trekt, waardoor jou kant van het verhaal niet wordt gehoord!
Ik heb een beetje het idee, dat je een soort cameleon bent, betreft jou uitstraling...( je past je heel makkelijk aan in elke situatie)
Ik voel een grote onzekerheid bij jou, terwijl dit eigenlijk niet nodig is!

je bent iemand die met iedereen goed op kan schieten, en ze kunnen overal over praten met jou! Je bent ook een goede luisteraar!
Je houd ervan om alleen te zijn! terwijl anderen graag bij je willen zijn! dit zuigt energie!
Soms is het zo erg dat je gewoon chagrijnig ervan wordt, al laat je dit ook niet snel merken!
ook op spiritueel gebied, heb je al de nodige ervaringen gehad waardoor je sterker geworden bent...
Klopt het dat je als je bijvoorbeeld aan het winkelen bent, dat onbekende mensen tegen jou, hun hele hebben en houden vertellen?

Nog even over de vraag over je vriend...
De twijfel van jou, zou eigenlijk al een goede hint kunnen zijn!
Je houd je misschien vast aan een beeld, die je had uit de begintijd, met hem...
Langzamerhand komt zijn "ware" karakter omhoog!
en door dat karakter ontstaat er bij jou twijfel...
Je moet weten, dat verliefde mensen, heel anders handelen en doen, soms, dan dat ze eigenlijk zijn!
als je het idee hebt, dat hij niet verder kijkt dan zijn neus lang is... zal je toch hem een beetje moeten aansporen, en zeggen wat je niet leuk vind... want als je er niets van zegt...
Hij ziet het niet hoor! Vooral omdat je je van binnen ontzettend kwaad kan maken, maar nog steeds lach op je gezicht, de dingen doet die hij wil? dat maakt het niet makkelijk, voor jullie allebei niet!
je zou duidelijker tegenover jezelf, en hem moeten zijn
als hij echt van je houd, dan gaat ie er iets aan doen!
doet ie dit niet... tja dan zou ik gewoon voor jezelf kiezen!
iets wat je sowieso al zou moeten doen!
En dat is niet egoïstisch, hoor!:$
je lijkt me namelijk wel iemand die haar kinderen voorop stelt,
en dit is niet de bedoeling eigenlijk!
Jij bent het belangrijkste in je leven! ook omdat je minimaal 80 moet worden, gezond moet blijven, en gelukkig...
Jij bent de hoofdrolspeler in je leven...
vandaaruit kun je voor je kinderen zorgen en eventueel voor je vriend, familie, vrienden...
nouja... ik bedoel dit allemaal goed hoor! wink
(ik ben nu weer ff afgeleid)
groetjes moonflowertje

Lieve MoonFlower..
dit is een heel pak!
en klopt...
helemaal..
tjonge!...
ben sinds gisteren ni zo lekker,en lig in bed,fysiek en emotioneel uitgeput van alles.
ik schrijf zo snel mogelijk je terug,want je hebt gelijk met wat je ziet..ook die opgekropte boosheid,omat ik steds dichtklap,vooral als de ander eroverheen gaat met Te sterke energie..
ik ga dan in mijn holletje,en wordt passief..
ik schrijf je nog hier..
veel veel liefs en heel veel dank!
X
Tatora
Tatora aug 28 '11
lieve moon flower..
dank je nog voor je lezen..
ik heb er veel aan gehad..
laat het nog wat bezinken ..maar van het alles weg geven heb je gelijk!..
en het opkropen van woede ..omdat ik mijn eigen ding niet kan zeggen of doen..
en dat vreet aan me..
enorm.
ik heh juist me geuit naar vriend toe..
eerst wat heftig..toen meer vanuit mijn gevoel..
gezegd dat ik warmte mis..en dat het een absolute noodzaak is..dat ik anders alleen maar energie verlies;.als er nisk terug komt..
dat het niet persé om het banale vrjien gebeuren gaat;.maar om de warmte en spontaan geven daarvan..
dat ik als een leeglopende batterij voel nu...en alles me teveel is ..hij begrijpt het nu veel meer..
en dat ik ook niet net kan doen of we "gewoon" zielemaatjes zijn,juist omdat we in het begin wel die warmte hadden samen..
en dat het verschrikkelijk is voor mij,als hij een klik voelt met een vrouw,terwijl ik zijn was doe etc etc!..
dat het gewoon ijn doe,en niet eerlijk is naar mij toe..£hij begreep het,maar zei ook,dat hij niet kan liegen over wat hij dan voelt..
ook dat begrijp ik,maar gezegd dat ik daar niet bij wil blijven hangen ..want mijn hart staat open voor hem alleen nu..
enfin..het is nog een lang verhaal,en niet ten einde..
en ja..ik moet nu voor mezelf kiezen..
helemal..
weer.
tjonge...
even moeilijk nu..
maar dank je lieve engel
dikke warme knuff
X X x
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 28 '11
Gelukkig dat je het hebt durven zeggen...
om heel eerlijk te zijn, heb ik dit zelfde probleem...
vandaar dat ik het meteen toen ik je foto zag, op pikte wink
en het grappige is: tegen een ander weet ik altijd precies te vertellen, hoe of wat er speelt...
alleen voor mezelf wordt het moeilijker...
naja, niet dat ik me op mijn kop laten zitten door iedereen,
maar gewoon door degene die ik absoluut niet kwijt wil in mijn leven... daar kan ik dan niet kwaad op worden, op de 1 of andere manier...
-tot op zekere hoogte natuurlijk!

ik schrik wel een beetje van, dat je zegt dat hij vertelt over een bepaalde klik! als ie het voelt, kan hij misschien beter zijn mond houden... want dit is als een klap in je gezicht, kan ik me voorstellen...
Je doet alles voor hem... je geeft je voor 100%
dus je verdient iemand, die dat ook waardeert...
en ook laat blijken, vind ik!

groetjes Moonflowertje
Tatora
Tatora aug 28 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Gelukkig dat je het hebt durven zeggen...
om heel eerlijk te zijn, heb ik dit zelfde probleem...
vandaar dat ik het meteen toen ik je foto zag, op pikte wink
en het grappige is: tegen een ander weet ik altijd precies te vertellen, hoe of wat er speelt...
alleen voor mezelf wordt het moeilijker...
naja, niet dat ik me op mijn kop laten zitten door iedereen,
maar gewoon door degene die ik absoluut niet kwijt wil in mijn leven... daar kan ik dan niet kwaad op worden, op de 1 of andere manier...
-tot op zekere hoogte natuurlijk!

ik schrik wel een beetje van, dat je zegt dat hij vertelt over een bepaalde klik! als ie het voelt, kan hij misschien beter zijn mond houden... want dit is als een klap in je gezicht, kan ik me voorstellen...
Je doet alles voor hem... je geeft je voor 100%
dus je verdient iemand, die dat ook waardeert...
en ook laat blijken, vind ik!

groetjes Moonflowertje

dank je lieverd..ja,voel dat regelmatig van m,al zegt hijt niet,
toch schijnt hij me niet kwijt te willen,maar ja...
voel me echte triest,en op...
morgen maandag,boodschappen doen,etc..
behoefte aanwarmte en een welgemeende harteknuff;.
lijkt eeuwen geleden..
Saar
Saar aug 29 '11
Welgemeende virtuele knuffel naar je gestuurd.

Geef je kracht niet weg... wees zelf je beste vriendin en kijk dan wat je beste vriendin jou zou adviseren :-)
Ik heb sterk het idee dat je nu veel dingen tegenkomt op je pad die je helpen om meer bij jezelf te komen. Ik snap dat het moeilijk is, heb er zelf ook moeite mee. Maar het zal je zoveel brengen als je dingen meer voor jezelf gaat doen en minder voor een ander.

Je bent mooi open... makkelijk om te lezen, voelt heel fijn aan!
Saar
Saar aug 29 '11
Nog even iets wat ik heel sterk voel:

Je bent helemaal niet zo triest/onzeker als je zelf denkt. Het is een gewoonte voor jou! Je bent heel sterk en juist heel stil, zeker en sterk van binnen. Het 'slachtofferpatroon' is aangeleerd! Afgekeken van moederfiguur of aangenomen in tijden dat je afhankelijk was van je ouders... maar dit is nu niet meer. Je bent heel sterk, heel sterk! Ben ook niet bang om alleen te zijn. Je hebt niemand nodig.
Sorry dat ik zo stellig ben, maar dit voel ik zo en voel dat ik je dit wil meegeven.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420