Tatora, ik zal een poging doen voor je...
Wat ik zie is een hele lieve vrouw, die al een hoop te verwerken heeft gehad in haar leven! Juist doordat je te lief bent!
Je kan niet zo goed voor jezelf opkomen, wat te maken heeft met iets uit je jeugd?
Ook zit er (heel die vanbinnen) een bepaalde woede!
... alsof je telkens voor jezelf heb op willen komen, maar op het moment, dat dat zou moeten gebeuren, dat je dicht klapt...
en je terug trekt, waardoor jou kant van het verhaal niet wordt gehoord!
Ik heb een beetje het idee, dat je een soort cameleon bent, betreft jou uitstraling...( je past je heel makkelijk aan in elke situatie)
Ik voel een grote onzekerheid bij jou, terwijl dit eigenlijk niet nodig is!
je bent iemand die met iedereen goed op kan schieten, en ze kunnen overal over praten met jou! Je bent ook een goede luisteraar!
Je houd ervan om alleen te zijn! terwijl anderen graag bij je willen zijn! dit zuigt energie!
Soms is het zo erg dat je gewoon chagrijnig ervan wordt, al laat je dit ook niet snel merken!
ook op spiritueel gebied, heb je al de nodige ervaringen gehad waardoor je sterker geworden bent...
Klopt het dat je als je bijvoorbeeld aan het winkelen bent, dat onbekende mensen tegen jou, hun hele hebben en houden vertellen?
Nog even over de vraag over je vriend...
De twijfel van jou, zou eigenlijk al een goede hint kunnen zijn!
Je houd je misschien vast aan een beeld, die je had uit de begintijd, met hem...
Langzamerhand komt zijn "ware" karakter omhoog!
en door dat karakter ontstaat er bij jou twijfel...
Je moet weten, dat verliefde mensen, heel anders handelen en doen, soms, dan dat ze eigenlijk zijn!
als je het idee hebt, dat hij niet verder kijkt dan zijn neus lang is... zal je toch hem een beetje moeten aansporen, en zeggen wat je niet leuk vind... want als je er niets van zegt...
Hij ziet het niet hoor! Vooral omdat je je van binnen ontzettend kwaad kan maken, maar nog steeds lach op je gezicht, de dingen doet die hij wil? dat maakt het niet makkelijk, voor jullie allebei niet!
je zou duidelijker tegenover jezelf, en hem moeten zijn
als hij echt van je houd, dan gaat ie er iets aan doen!
doet ie dit niet... tja dan zou ik gewoon voor jezelf kiezen!
iets wat je sowieso al zou moeten doen!
En dat is niet egoïstisch, hoor!:$
je lijkt me namelijk wel iemand die haar kinderen voorop stelt,
en dit is niet de bedoeling eigenlijk!
Jij bent het belangrijkste in je leven! ook omdat je minimaal 80 moet worden, gezond moet blijven, en gelukkig...
Jij bent de hoofdrolspeler in je leven...
vandaaruit kun je voor je kinderen zorgen en eventueel voor je vriend, familie, vrienden...
nouja... ik bedoel dit allemaal goed hoor!
(ik ben nu weer ff afgeleid)
groetjes moonflowertje