hallo willow
nee hoor u kwetst me helemaal niet, ik vind het heel fijn dat u de foto´s wilde lezen!
wat u verteld over mijn oma klopt heel erg, mijn oma had heel veel verdriet en heeft veel dingen meegemaakt. ze heeft haar leven lang hard gewerkt, ze heeft alleen geen zoon verloren allee heeft ze wel 20 jaar geen contact gehad met haar zoon, misschien dat dat het is.
ze heeft wel haar broer verloren vroeger. mijn oma heet geen lieve maar ze was wel ontzettend lief en ze noemde me altijd lieverd.
wat u verteld over mijn moeder klopt ook, ik weet alleen niet of ze geesten zag en of ze er gevoelig voor was, ik was erg jong toen ze overleed, ze was inderdaad heel close met haar moeder en ze gaf inderdaad de wijsheid door aan mij. ze was ook heel lief en begripvol en wilde graag de controle houden.mijn moeder had inderdaad geen vooroordelen en was heel sociaal ze praatte met iedere en liet iedereen in zijn waarde, een mannelijk figuur kan ik niet zo goed plaatsen, misschien dat het mijn overleden vader is ? ik heb jammer genoeg geen andere foto van mijn moeder alleen deze.
heel erg bedankt voor het lezen van de foto´s u heeft het erg goed gedaan.
fijne avond,liefs tessa