Loading...
nl

goede avond ik ben mariah,aangenaam

mariah
mariah aug 16 '11
beste,
ik zou het heel het heel fijn vinden als iemand of meerdere men foto willen lezen.
ook ik zou er me er ook graag eens aan wagen.
niemand hoeft zich voor mij onzeker te voelen.
zeg maar gerust wat je bij deze foto voelt
heel erg bedankt alvast
lieve groetjes mariah
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1934
Delen:
Serenity
Serenity aug 17 '11
Hoi hoi Mariah, ik ben nog steeds aan het oefenen met foto lezen en doe nu even een poging op jouw foto. ^^

Je lijkt op de eerste instantie op een vriendinnetje van mij dat deed me aan haar even denken, smile.

Ik zie een zeer bewuste sterke vrouw met een strenge uitstraling, toen ging ik vanuit een liefdes-kijk je bekijken.(slechte benaming)
En ik zag een zorgzame vrouw die het beste wilt voor haar omgeving maar dan wel zo efficiënt mogelijk, je haalt eruit wat je eruit kan krijgen. ^^
Wijs, volgens mij ben je een wijze vrouw met de juiste intenties, die het leven soms te serieus neem maar ja je hebt nu eenmaal het een en ander meegemaakt dus je kent de serieuze kant nu eenmaal al te goed, dus da's logisch dan, lijkt mij.
Verdriet, heb je dierbare verloren, moest je daarom zo verantwoordelijk gedragen om alles te regelen voor die dierbare en hun (ook jouw) nabestaande?
Liefde, ben jij belazerd , neem je daarom de woorden niet met alle vertrouwen op maar weeg je die worden eerst af met bv logica en het gezonde verstand, het zal ok wel te maken hebben dat je simpelweg een wijze vrouw ben hoor . ^^

Je bent zeker, dat schrikt mensen soms wel eens af terwijl je best voor rede vatbaar bent maar dit zien mensen helaas soms door je uiterlijk over het hoofd (schoonheid kan intimiderend zijn voor diegene die zichzelf oa niet mooi vinden, denk ik.)

Dit was het, ik ben benieuwd naar je reactie, je lijkt me een erg lieve meid met die hart op de juiste plek, en dat is je ware schoonheid Mariah!!!!!

-X-
Beschermengel
Beschermengel aug 17 '11

Ik heb het even zo gedaan Mariah smile

Saar
Saar aug 29 '11

Je bent iemand met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je bent gevoelig voor sfeer, maar je hebt geleerd om dit niet te tonen. Je weet wat je wilt, bent doelgericht. Je houdt van mooie dingen. Je bent een verzorgend type. In de liefde ben je teleurgesteld.
Een overleden oma is bij je, en volgens mij hebben jullie daadwerkelijk contact.
Ik ben beginnend dus hoop dat je er iets mee kunt.
mariah
mariah aug 30 '11
beste,
eerst en vooral wil ik me exuseren dat ik nu pas reageer.
wegens tijdgebrek en wat voorliggende problemen heb ik julie reactie npas nu gelezen.
waarvoor hartelijk dank.
@miri:toen ik gisteren leesde wat je over me schreef was ik emotioneel ontroerd.
ik moest eerst bij de eerste zin lachen waar je me vertelt dat ik je aan iemand doet denken.
vele mensen hebben dat bij mij alsof ik een dubbelganger heb.
laat me je feliciteren ook saar voor welke julie gaves ook mogen hebben.ongelofelijk hoe julie me hebben omschreven.kan niet iets opnoemen dat niet klopte.
alles klopte.
ik dank julie hier heel erg voor dat je de tijd nam hiervoor.
@saar:dat was voor me een kippenvel moment,traantjes zijn even gevloeid,omdat ik soms sceptish er tegenover stond,en er nu wel voor opensta,vroeger hoorde ik dat vaak en nu nog dat een overleden oma bij me is,eens heeft iemand me haar omschreven en wist ik wie het was,in men leven heb ik wein ig contact met haar gehad.als zij het is(wat ik wel denk).dat was de nagel op de kop.
u zegt dat ik contact heb?in welke zin,ik praat in gedachten en vraag hulp maar neem aan dat dat van aartsengelen zijn,of praat ik met haar,voel het verschil niet.weet niet op momenten dat ik dingens zie of doorkrijg van wie ze zijn.ik dank je alvast.ik zend julie veel liefde sterkte en kracht met heel men hart en ziel dankje.
@beschermengel:danku,voor men foto zo te plaatsten.u heeft uw naam niet gestolen.das lief van u.
durf me zel niet te wagen aan iemand zijn foto lezen al zou ik het wel graag willen.
ik wens julie succes in alles wat je onderneemd en op julie weg naar geluk xxx
Maryssa
Maryssa aug 30 '11
Hallo Mariah,

Even kijken naar jouw foto..

*Ik krijg als eerste een spanning in mn kaak te voelen bij jou. Alsof je letterlijk even ergens doorheen moet (bijten). je verhardt jezelf terwijl je vanuit je essentie heel erg van zachtheid en subtiliteit houdt.

*Je bent behoorlijk boos op iemand om wat hij je heeft aangedaan. Probeer daar een uitlaatklep voor te vinden. Krijg als symbool voor jouw woede een groot vuur te zien. Het geeft je kracht maar het kan ook imploderen als je het niet uit. Ga lekker sporten of je huis van onder tot boven schoonmaken.

*Heel duidelijk de zin "ik geloof er niet meer in" Heeft met de liefde te maken.Je bent enorm gekwetst in jouw gevoel voor een ander maar dit werd niet zoals jij het wilde beantwoordt.

*Krijg bij jou het gevoel dat je je mannetje staat.Sterke wil maar als was in de handen van degene waarvan je houdt.Je bent een enorme lieverd in een relatie en je koestert de ander echt.

*Momenteel heb je liever niet dat anderen te dicht bij je komen. Maar besef je wel dat je daardoor ook veel moois mist? Geef jezelf de tijd om bij te komen en jezelf te helen. Maar ga er ook eens op uit lekker even op stap met andere mensen en nieuwe plaatsen.

*Je bent best hard naar anderen maar nog veel meer naar jezelf. Je mag fouten maken en sommige dingen had je niet kunnen voorkomen.

*Qua gezondheid krijg ik niet veel klachten door dus je zit goed in elkaar smile. Heb je een plekje in jouw gezicht wat erg jeukt?(allergisch?) Veel last van hoofdpijn?

*Nou dit is wel raar hoor, maar ik typ het maar gewoon. Ben je kort geleden (dit weekend of vandaag, niet langer geleden) op zoek geweest naar een panty /legging en was jouw maat er niet? Krijg je te zien in een groot warenhuis je was op zn zachtst gezegd, not amused.:)

Ik laat het hier even bij. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
Saar
Saar sep 9 '11
Fijn dat je er iets aan hebt gehad. Wat betreft het contact met je oma, ik denk toch echt dat je met haar praat en ook van haar antwoord krijgt. Of het altijd Alleen van je oma komt weet ik niet, maar ik voel wel dat zij je erg beschermd als een soort poortwachter. Liefs,
mariah
mariah sep 11 '11
hey marysa,
amai ongelofelijk,je beschrijft me helemaal.
ben echt aant zweten op men rug.
ben idd erg gekwetst in men vertrouwen,en heb het op moment erg moeilijk met welke keuzes ik moet maken sta echt op een T weg.
dat van die pantys klopt,maar dat was een broek ben zodanig vermagerd dat ik geen broek kon vinden die me paste dat was vorige week was erdoor gefrusteerd.zo vermagerd.
ik wil je erg bedanken voor tijd vooor me te nemen om men foto te lezen.
u heeft echt een goede inzicht,doe zo verder.
ik wens je succes en liefde in alles wat je onderneemd.
liefst mariah x
susie14
susie14 sep 11 '11
Hallo Mariah,

Ik werd naar jouw foto getrokken dus voila ik heb het bij deze geprobeerd.

Lieve dame, eerlijk en oprecht.
Nuchter en zelfverzekerde uitstraling.
Jij wil met je uiterlijk en je gedrag de wereld laten geloven dat alles top is! wink
Maar van binnen voelt dat niet zodanig als je zou willen.

Jij draagt iets met je mee wat een stempel heeft gezet op je leven vanaf dat moment.
Krijg ook het idee dat deze vraag voor een fotolezing hier vandaan komt.
Jij zoekt naar antwoorden, of eigenlijk een bevestiging van datgeen jij zelf eigenlijkheel goed weet.

Je bent heel hard gekwetst, er is veel gehuild.
Voor mijn gevoel heeft dit te maken met een exvriend.
De naam Ramon zegt jou dit iets?
Ik voel een leegte, eenzaamheid en kopzorgen.
Het lijkt wel alsof je in de steek bent gelaten en dat jij voor het e.e.a. mag opdraaien.
Lijkt te maken met het criminele circuit / uitgaanscene///drugs.
Je hebt voor mijn gevoel een wilde tijd gehad, maar voelt je nu een beetje uitgehold.

Lieve dame het wordt tijd dat jij eens stopt met jezelf te kort te doen.
Er zit nog vanalles onverwerkt.
Ook jij kunt alles aan wat op je bordje komt, al voelt dan niet altijd zo.

Eigenlijk weet jij heel goed wat goed voor je is.
Instincitief voel ij exact aan wat voor jou het mbeste zou zijn, alleen.... je luistert er niet naar.
Jouw gevoel en je handelen staan haaks op elkaar.
Zo lang dat zo blijft en je daar niks aan doet, blijf je jezelf tegenwerken.
spreek je uit, het stokt in je keel.

Kijk vooruit, probeer de dingen los te laten en blijf niet hangen in oude negatieve dingen.
Daar is niemand mee geholpen en ij zeker neit.

Het ligt je allemaal lettelrijk zwaar op de maag, ik voel nl. mijn maag / darmen.
Ook de stoelgang..hangt daar mee samen wink
Veel malen in je hoofd s'avonds in bed? waardoor in slaap vallen moeizaam is?
Voldoende fruit eten, water drinken en ontspanning....daar zit voor jou momenteel de uitdaging als jet mij vraagt...ontspanning.

En dan nog..ome Har? ome Harrie? zegt jou dat iets??

Ik hoop da tje er iets mee kunt, ik hoor het graag van je.

groetjes Sieske
Maryssa
Maryssa sep 11 '11
Lieve Mariah,

Het is graag gedaan voor je. Ook fijn dat je jezelf in de reading herkent.

Wow! Sta er wel even van te kijken dat het klopte dat je jouw maat niet kon vinden! Ik dacht nog...zal ik dat nou wel typen?

Superbedankt voor jouw reactie. Heel veel liefs en ik wens je een gelukkige toekomst toe.

xxx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420