Loading...
nl

lichamelijke klachten

tesje
tesje aug 15 '11
hallo
ik had een vraagje over mijn lichamelijke klachten.
ik ben nu al ongeveer een half jaar depressief, ik ben veel mensen verloren en ik heb het heel moeilijk op het moment.nou heb ik er ook veel lichamlijke klachten bij. de huisarts zegt dat het psygisch is maar ik geloof het gewoon niet. kan iemand mij iets vertellen waarom je lichamelijke klachten krijgt als het geestelijk niet goed met je gaat.
ik heb last van paniekaanvallen en hyperventilatie. ik ben bijna de hele dag duizelig. ik heb vaak oorontstekingen. ik heb zware menstruaties en een onregelmatige cyclus. verder heb ik het altijd warm en zweet ik veel, ik slaap slecht en moet veel plassen. ik heb ook last van mijn maag en darmen en ik heb veel keelpijn en sljmophopping in mijn keel. komt dit allemaal door stress en wat kan ik doen om een beetje rustig te worden. ik wil geen antidepressiva of kalmerende middelen. ik zou ook graag in contact komen met iemand die ook veel lichamelijke klachten heeft door psygishe stress en ook veel meegemaakt heeft. bedankt.
groetjes tessa
Delen:
Serenity
Serenity aug 15 '11
Oef Tesje dat klinkt heftig, ik zelf herken wel een aantal symptomen maar ik zelf denk dat dat te maken heeft (door hoge stress, een gebeurtenis o.i.d.) een plotselinge ontwaking van de kundalini energie .

Maar voor iedereen is die weer anders hor dus lees jezelf goed in op een aantal artikelen, in de zoekfunctie van Merudi kan je ook divers aan informatie terug vinden. ^^

Succes meissie het zal wel niet mee vallen.
tesje
tesje aug 15 '11
dankjewel voor je antwoord.
ik zal inderdaad eens goed kijken naar de artikelen.
in wist eerlijk gezegd niets over de kundaline energie maar ik ga zeker informatie opzoeken. ja ik denk zelf ook dat het te maken heeft met hoge stress.
in ieder geval bedankt! groetjes
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 16 '11
hey Tesje!

je vraagt of iemand er ervaring mee heeft...
dan roep ik Ja...
heel erg veel...
en ook eigenlijk al best lang! ik weet nu ongeveer een jaar dat ik chronische hyperventilatie heb!
en daardoor allerlei vage klachten:
prikkende, slapende handen/ armen (soms huilend wakker worden van de pijn)
black outs- dat het helemaal zwart wordt voor mijn ogen...
hartkloppingen, uit het niets
depressief en angstig
bek af als ik de trap opgelopen ben
het zou komen omdat ik continue te snel adem haal

misschien heb je hier iets aan?
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/122583/1.html
als je goed verzekerd bent? zou je kunnen overwegen om naar een haptotherapeut te kunnen gaan,
voor jou denk ik dat dat wel goed is
net als voor mij tongue
http://www.haptotherapeuten-vvh.nl/p/watishaptotherapie/t/Wat_is_haptotherapie
alleen de kosten € 60 per sessie worden niet vergoed door mijn verzekeraar... dus loop nu bij een psycholoog, en daarbij ademhalingsoefeningen bij de logopedist...

groetjes moonflowertje
tesje
tesje aug 16 '11
hallo moonflowertje
bedankt voor je antwoord, ik blij dat ik niet de enige ben met al deze klachten.
ja mijn huisarts heeft me inderdaad wel eens verteld dat hij aan chonische hyperventilatie dacht.
ik loop nu al een jaar bij een psycholoog en ik krijg ook fysiotherapie.
van een haptotherapeut had ik nog nooit gehoord maar het is de moeite waard om er eens naar te kijken. jij ook sterkte! groetjes tessa.
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 16 '11
smile
ceasar-therapie schijnt ook goed te wezen...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki