Loading...
nl

dromen

tesje
tesje aug 15 '11
hallo
zou iemand mij kunnen helpen om mijn dromen te verklaren?
ik heb nogal veel meegemaakt en ik heb veel mensen verloren.
ik droom veel over mijn overleden oma, bijna elke nacht, wat kan dit betekenen? ik droom veel dat ik zwanger ben/aan het bevallen ben. ik ben nog nooit zwanger geweest. ik droom veel dat ik auto aan het rijden ben. verder droom ik vaak dat ik naakt loop of zwem in de zee. heeft dit nog een betekenis?
groetjes Tessa
Delen:
Cialara
Cialara aug 15 '11
Hoi Tessa,

Je beschrijft de beelden die je vaak ziet in je dromen, en dat ze zich nogal eens repeteren ook.

Als eerste wil ik ingaan op de personen die over zijn gegaan en in je dromen verschijnen. Zij zijn op dat moment werkelijk bij je, en willen je laten voelen dat ze er nog zijn, speciaal voor jou. Dus geniet ervan, je mag met hen praten hoor, als je dat wil. Het betekent dus dat ze zich vertonen aan je en je willen laten zien dat ze er zijn en dat ze bij je zijn.

Zwanger zijn en of bevallen is een nieuw begin, ben je iets aan het afronden en op zoek naar iets nieuws? Misschien sta je aan het begin van een nieuwe periode in je leven. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat je een kinderwens hebt...

Naakt lopen is volgens sommigen een stukje onzekerheid.

De andere dingen kunnen van alles betekenen. Vaak zijn ze in het verband van de hele droom belangrijk, soms is het verwerking, of een stukje onrust in jezelf...
angel-star
angel-star aug 15 '11
Beste tes,
Je hoeft je geen zorgen te maken over de betekenissen wat jou dromen betreft.
Na eigen evaringen op het gebied van het verklaren van dromen.en verwekingverlies .weet ik dat bijna ieder persoon veel mee maakt in ons leven en we allemaal onze eigen verwerkingsproses zullen moeten vinden we hebben alle ons eigen persoonlijkeproses.in jou verwerkingsproses uit zich dit in jou dromen .Ider droom van jou is een verwerkingproses.
Je overleden oma =het verwerkings en nog niet kunnen los laten afscheidnemen-besef.de zwangerschap en bevalling.=waarschijnlijk angst in het er alleen en belangrijk toekomstbepalende beslissingen maken auto rijden=eigenhef in handen nemen in belang van jou verdere toekomtige belangen naakt lopen of zwem in zee=de faalanngs of de angst van het nemen van grote nadelige veranderinge of beslisingen in je leven.uiteraard heeft niet iedere droom perse een betekenins nodig en zijn dromen vaak niet eens verklaarbaar.ik wens je verder veel sterkte in je verwerkingsproses
angel-star
angel-star aug 15 '11
Beste tes,
Je hoeft je geen zorgen te maken over de betekenissen wat jou dromen betreft.
Na eigen evaringen op het gebied van het verklaren van dromen.en verwekingverlies .weet ik dat bijna ieder persoon veel mee maakt in ons leven en we allemaal onze eigen verwerkingsproses zullen moeten vinden we hebben alle ons eigen persoonlijkeproses.in jou verwerkingsproses uit zich dit in jou dromen .Ider droom van jou is een verwerkingproses.
Je overleden oma =het verwerkings en nog niet kunnen los laten afscheidnemen-besef.de zwangerschap en bevalling.=waarschijnlijk angst in het er alleen en belangrijk toekomstbepalende beslissingen maken auto rijden=eigenhef in handen nemen in belang van jou verdere toekomtige belangen naakt lopen of zwem in zee=de faalanngs of de angst van het nemen van grote nadelige veranderinge of beslisingen in je leven.uiteraard heeft niet iedere droom perse een betekenins nodig en zijn dromen vaak niet eens verklaarbaar.ik wens je verder veel sterkte in je verwerkingsproses
tesje
tesje aug 15 '11
hallo cialara en angel star
heel erg bedankt voor jullie antwoord, ik heb er veel aan. veel dingen kloppen inderdaad. ik kan de dood van mijn ouders en mijn oma moeilijk verwerken, ik vind het wel heel fijn om te horen dat ze in mijn droom ook echt bij me zijn dat vind ik erg fijn. ik heb inderdaad faalangst en ik vind het moeilijk om dingen los te laten en ik kan slecht tegen verandering.
nogmaals bedankt!
groetjes

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki