Loading...
nl

Foto lezen relatie

Nancycaviagek
Nancycaviagek aug 14 '11
Hoi wie zou deze foto's willen lezen?

Op deze foto's sta ik zelf op samen met mijn vriend.
Mijn vriend en ik zijn hebben al 4 jaar een relatie samen en wonen 2 jaar samen.
(De foto's zijn wel van even terug).

Kunnen jullie iets lezen uit deze foto's over onze toekomst samen?
Omdat er wat vervelende dingen nu tussen ons gaande zijn?
Of andere dingen die jullie door krijgen.
Vertel alles goed of slecht ik ben heel erg benieuwd!
En voor vragen ik sta er open voor.

Ik hoop dat het lukt.
De mensen die dat voor mij willen doen veel succes!
En alvast SUPER bedankt!!

[Foto verwijderd ivm privacy regels]

Hier voor de mensen die dat beter vinden van ons beide een aparte foto waar je dus onze ogen goed bij kan zien:

Hier ben ik:

En hier me vried:
[Foto verwijderd ivm privacy regels]

Nou nogmaals alvast bedankt!!
En succes!!
Voor vragen stel ze gerust!!

BEDANKT!!
Delen:
Beschermengel
Beschermengel aug 14 '11

Lieve Nancy het zijn prachtige foto's maar lezen van een ander mag hier niet, ik zal een stukje neerzetten over de regels.
Ikzelf denk als je de andere foto's weghaald en jezelf laat staan dat er genoeg informatie uit komt smile

===========================================

Mag ik een foto van iemand anders plaatsen?
Het komt nog regelmatig voor dat mensen de foto van een ander persoon willen laten lezen. Helaas kunnen wij dit in verband met de privacy niet toestaan. Wil iemand zijn foto laten lezen, dan is dat prima en kan deze zijn / haar EIGEN foto gewoon plaatsen. Wil iemand anders de foto gelezen hebben, laat deze persoon dan registreren en zelf het verzoek doen.

Tenslotte zou je zelf ook niet willen dat iemand ongevraagd informatie over je zit in te winnen zonder dat je er iets van weet. Ook het plaatsen van kinderfoto's van jezelf of iemand anders zijn niet toegestaan. Het is ook een inbreuk op de privacy van hun. Wil je iets over je kind weten, praat er gewoon mee. Vaak weten kinderen meer dan je denkt. Probeer je gewoon in hen wereld te verplaatsen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 14 '11
Ik heb ze even voor je verwijderd. Zie de reactie van Beschermengel, waarom dit is.
Nancycaviagek
Nancycaviagek aug 14 '11
Oeps sorry ik was wat te enthousiast.
Bedankt voor het verwijderen van de andere foto's.
Ik hoop dat er mensen zijn die vanuit mijn foto dan dingen kunnen halen wat betreft mijn relatie.

laugh
Nancycaviagek
Nancycaviagek aug 17 '11
En iemand die een poging voor mij wil wagen? smile
Groene_heks
Groene_heks aug 17 '11
Beetje geduld mensen, de fotolezers zijn ook allemaal (bijna) werkende mensen, ze doen dit in hun vrij tijd zonder er iets voor te vragen.
Geduld is een schone zaak smile

Liefs
angel-star
angel-star aug 22 '11
hoi nancy
je bent een wat terug getrokken type [een kat uit de boom kijker]
je kunt slecht tegen onzeker tijden waardoor je wat onzeker door wordt,je bent een vooruit planner omdat je vooruit duidelijk weet hoe je agenda eruit ziet.je bent in algemeen een rustig persoon wat meestal seriues naar de toekomst kijkt en ook weet wat er van je verwacht wordt en daar doe je ook je best voor om het te kunnen verwezelijken.nu breken er voor jou tijden aan waarvan je niet zeker weet hoe het eindigen zal en dat is voor jou een beangstige tijd,omdat je je altijd vrij zeker in je realatie heb gevoelt en dat is nu weg dus je veilige thuisbassis staat op de tocht waardoor je niet weet hoe de toekomst er gaat uitzien.mischien komen jullie eruit maar mischien ook niet.probeer voor jezelf de rust tevinden in het feit dat we soms niet alles veruit kunnen vooruit zien, laat het over je heen komen wie weet bent je je nu voor niks je hoofd aan het breken en blijkt dat jullie er toch samen uitkomen.soms kan het ook voor een planner zoals je een hele last minder zijn wanneer je die drang op controle even los zo kunnen laten en een stres verlossing ervaren,om je even niet druk te maken over morgen.kijk naar het numoment en morgen zie je dan wel weer.

ben benieuwd of je je hier i terug herkend.
Nancycaviagek
Nancycaviagek aug 23 '11
Hoi angel-star!

Echt ik zit met open mond dit te lezen.
Wat goed van je zeg!!
Wat je zegt klopt ook echt.
Ik ben een kat uit de boom kijker, en ik ken heel slecht tegen onzekere tijden, ik ben idd een rustig persoon, en kijk zeker serieus naar de toekomst.

Maar deze zin die klopt echt precies:

nu breken er voor jou tijden aan waarvan je niet zeker weet hoe het eindigen zal en dat is voor jou een beangstige tijd,omdat je je altijd vrij zeker in je realatie heb gevoelt en dat is nu weg dus je veilige thuisbassis staat op de tocht waardoor je niet weet hoe de toekomst er gaat uitzien.

Echt zo goed van je!
En dat door een foto.
Echt SUPER bedankt voor je tijd en energie die je er voor mij erin gestoken hebt!!! laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki