Loading...
nl

Hallo, ik ben Vrije Vlinder

vrijevlinder
vrijevlinder aug 11 '11
Hallo, ik ben Vrije Vlinder, kwam toevallig hier terecht toen ik iets zocht over voetreflexologie, maar het ziet hier erg interessant uit, dus heb ik me maar aangemeld.
Ik ben hooggevoelig, creativiteit (schilderen, boetseren, kunstzinnig coachen, fotograferen, art-journalling e.d.) is mijn uitlaatklep, mijn passie, mijn overlevingsmechamisme, mijn vreugde enz.
Ik ben spiritueel ingesteld, of hoe zeg je dat. Alles wat met spiritualiteit te maken heeft, heeft mijn grote interesse, en ik geloof ook dat niets voor niets gebeurt...
Oja, ik word deze maand 60... best een hoop jaren... voel me veel jonger, maar ben dolblij dat ik al 60 jaar heb gekregen zeg maar, want ik kom best uit een behoorlijk dal, en heb een paar maanden geleden nog gedacht dat het het begin van het einde was. Door jarenlange teveel stress, is mijn immuunsysteem nogal uit balans geraakt, waardoor ik oa. extreem last van hooikoorts kreeg met benauwdheid. Ben al een paar maanden onder behandeling met bioresonantie, en heel langzaam begint mijn lijf weer sterker te worden, en durf ik weer te vertrouwen dat het goed komt.
Nou, heel verhaal, maar hier laat ik het voorlopig maar bij.
hartegroet
Vrije Vlinder.
Delen:
wipi
wipi aug 11 '11
Hoi Vrije Vlinder, welkom hier.
Ik hoop voor jou dat je hier vind wat je zoekt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 11 '11
Welkom vije vlinder smile. En alvast gefeliciteerd!
vrijevlinder
vrijevlinder aug 11 '11
bedankt. Enne, ik zoek niet echt iets... maar de onderwerpen zien er wel erg interessant uit... er zijn zoveel plekken waar je mooie dingen kan "oppikken"... waar je wat kan leren... net een soort winkels...in elke winkel vind je wel wat moois smile
Beschermengel
Beschermengel aug 12 '11

Hallo VrijeVlinder welkom, wat leuk een leeftijd genootje smile
Groene_heks
Groene_heks aug 12 '11
Hallo vrije vlinder smile
niels
niels aug 12 '11
Welkom Vrije Vlinder
Ik hoop dat je het hier fantastisch gaat vinden laugh
Merel-Marij
Merel-Marij aug 13 '11
Hallo vrije vlinder,

Welkom!!

Liefs Merel
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 13 '11
smilewelkom, Vrijevlinder wink

mooie naam heb je bedacht!

groetjes moonflowertje tongue

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki