Loading...
nl

Pijn door gsm straling

jingming
jingming aug 9 '11
Beste,

De laatste maanden wordt ik steeds gevoeliger voor gsm straling, computer straling en talloze andere aparaten.

Ik krijg vaak lokaal pijn als ik op de pc werk of aan heb bellen ben. Zelfs enkele sms zijn soms al te veel.

Ik ben zo ie zo al een heel gevoelig persoon maar:
De klachten worden steeds erger in periodes waarin ik veel mediteer of energetische oefeningen doe.

Zijn er nog mensen die hierme ervaring hebben?
Zo ja, hoe gaan jullie hier mee om?

Komt dit eventueel doordat ik te veel bezig ben met energie? ( naar mijn mening niet) Of iets fout doe?
Kan je je hiervoor afschermen of zo?

alvast bedankt!
Delen:
Serenity
Serenity aug 9 '11
Ik herken het wel maar nooit zo heftig als jij, maar als je in et zoekmachientje van Merudi 'afscherm technieken' zoekt vind je boordevol informatie, denk ik.

Succes het lijkt me naar namelijk, nu je het zegt lijkt ik gewoon last van de laptop hebben die leunt iets op mijn buik en ik voel het prikken alsof ik onderstroom sta ook voel ik het in mijn handen.

Voel je ook de straling van de magnetron, ik wel namelijk. ^^
Emuca
Emuca aug 9 '11
Hoe meer het 'mijn' apparaat is, hoe meer het tegen mijn energie kan en hoe minder last ik van het apparaat heb. Zo ging mijn rekenmachine bij mij 4 jaar lang met dezelfde batterijen, toen mijn zusje hem kreeg was hij zo leeg.. haha.

Toen ik vroeger la over al die stralingsenergie was ik bang dat ik er ook heel veel van zou merken, maar uiteindelijk kan ik er redelijk goed tegen.
jingming
jingming aug 10 '11
Origineel bericht van: ~ Miri ~
Voel je ook de straling van de magnetron, ik wel namelijk. ^^


Zou kunnen maar gebruik ik nooit.
Ik verdiep me namelijk in de Traditionele Chinese geneeskunde, daarin kijken ze vooral naar de energie van een voedingsmiddel. De voedingswaarde ( hoeveel vitaminen enz) speelt totaal geen rol.

Volgens de TCG wordt alle energie van de voeding kapot gemaakt door diepvries, magnetron, enz.
Dus dit probeer ik ook wat te vermijden.
Serenity
Serenity aug 10 '11
Ohw wat een goed idee zeg!
Groene_heks
Groene_heks aug 10 '11
Mijn bips doet zeer als ik de foon in mijn kontzak doe, dus die heb ik altijd in een tas, verder nergens last van. smile
Serenity
Serenity aug 10 '11
hahahaha 'BIPS!!!'

Ik doe het liefs de glazen deur dicht waneer ik de magnetron aanzet die staat namelijk in een kast. ^^

Trouwens voelen wij letterlijk de straling of lekt er elektriciteit uit de apparaten?
Emuca
Emuca aug 10 '11
Ik denk de straling... straling en elektriciteit zijn niet altijd hetzelfde. smile
Serenity
Serenity aug 10 '11
neee dat zat ik me dus ook te bedenken... het prikt ook echt namelijk! ^^
Emuca
Emuca aug 10 '11
Ik heb overigens geen magnetron meer.. misschien kom het daardoor.. nouja.. ik heb over/magnetron nu in een, maar ik gebruik eigenlijk alleen de oven... haha.
Serenity
Serenity aug 10 '11
Ik heb een mini oven van oma gehad en dat ding is echt zo ideaal!
Pas bodding/broodpudding in gemaakt en vele malen ook een aardappelschotel of een stuk vlees zelfs een meatlof met sherry!!!! MMMMM

Oja stralingen, hoge elektriciteit masten hoor ik en uhm ik voel ze ook, ik wil er niet onder wonen iniedergeval!

- http://home.tiscali.nl/edelstenen/straling.html
Quote:
Elektromagnetische straling

De hoeveelheid elektrische apparaten in huis en op het werk groeit nog steeds in hoog tempo. Via mobiele telefoons en een wereldwijd netwerk van computers kunnen we bijna overal in de wereld met elkaar communiceren. Om deze apparaten te laten functioneren worden overal kabels gelegd en zendmasten neergezet. Het is moeilijk te ontkomen aan straling. Veel mensen realiseren zich niet dat ze met een DECT-telefoon een zendmast in huis halen. Goede alternatieven zijn een telefoon met draad (een "ouderwetse" telefoon), een analoge draadloze telefoon en een CT1-telefoon (Cocoon 80-85). Veel mensen zijn gevoelig voor elektromagnetische straling. De gevoelig­heid voor straling verschilt per persoon en is o.a. afhankelijk van het aantal amalgaamvullingen. Mocht u besluiten uw amalagaamvullingen te laten verwijderen, kies dan voor een biologische tandarts. De zware metalen in amalgaam komen vrij door elektromagnetische straling (neem chlorella om te ontgiften).

Elektromagnetische straling kan leiden tot vermoeidheid, nervositeit, chronische vermoeidheid, spierpijn, concentratiestoornissen, fibromyalgie, ME, reumatische klachten, rugklachten (hernia), peesklachten (RSI), duizeligheid, hoofdpijn, slaapstoornissen, hartritmestoornissen, depressiviteit, hartinfarcten en bloeddrukveranderingen. Extreme blootstelling aan elektromagnetische straling kan zelfs leiden tot hersentumoren, leukemie en andere soorten kanker. De overheid zegt dat het allemaal wel meevalt, economische belangen tellen blijkbaar zwaarder dan de volksgezondheid.

Wat kunt u zelf doen? Neem geen magnetron, TL-buizen, spaarlampen, elektrische wekker en elektrische deken. Gebruik zoveel mogelijk natuurlijke materialen in huis, zoals hout. Draag bij voorkeur kleding van natuurlijke materialen, zoals katoen en wol. Een plat computerbeeldscherm (TFT) geeft veel minder straling dan een ouderwetse monitor. Neem beslist geen DECT-telefoon en gebruik de mobiele telefoon alleen in noodgevallen. Planten absorberen straling. Zorg dus voor voldoende planten in huis.

Bepaalde edelstenen kunnen de straling van elektrische apparatuur opheffen. Het is verstandig zwarte toermalijn bij het beeldscherm te plaatsen. Er zijn ook telefoonkoordjes met zwarte toermalijn, voor mobiele telefoons. U kunt ook een ketting met een zwarte toermalijn dragen. Andere stenen die straling absorberen zijn rozenkwarts en bergkristal. Ook woestijnroos is zeer geschikt tegen sterke stralen (radio-actieve, röntgen-, uv-, aard-, water- en computerstraling). De woestijnroos beschermt niet alleen tegen stralen, maar zou ook genezend werken bij door straling aangebrachte schade. Het natuurlijk magnetisch veld, noodzakelijk voor voldoende energie voor vitaliteit en gezondheid, wordt verstoord door elektromagnetische straling. Deze verstoring kan door magneettherapie hersteld worden. Door magneettherapie kunnen gifstoffen afgevoerd worden. Deze therapie heeft een gunstige invloed bij vrijwel alle gezondheidsklachten. Ook kankercellen worden twee keer zo snel gedood door het gebruik van magneten. Magnetiet heeft een gunstige invloed op klachten die zijn ontstaan door elektrosmog. Magnetiet werkt als een magneet en moet ook opgeladen worden door magneten.


Mooi informatief stuk vond ik dit en wilden het even delen met jullie! ^^
Emuca
Emuca aug 10 '11
Oh ja, tegen die palen kan ik dan weer niet.. daar krijg ik hoofdpijn van. smile

Maar als ik in dat lijstje kijk, heb ik verder weinig spullen in huis die elektromagnetische straling uitstralen.. Eigenlijk alleen mijn telefoon en computer... Ik heb niet eens een wekker! Hahaha.
Indigo88
Indigo88 sep 8 '11
Ik herken het ja, ik heb het ook bij vrienden met een inductie/keramische kookplaat. Daarbij hoor je de stromen zelfs. Straling doet bij mij niet echt letterlijk pijn, wordt er meer onrustig en kregelig van. Ik zet de GSM zo veel mogelijk uit (heerlijk voor je innerlijke rust ook) en zorg dat zo min mogelijk apparatuur in m'n buurt standby o.i.d. tijdens het slapen en ontspannen. Gelukkig van computers weinig last
Ariel
Ariel sep 9 '11
Je leren afschermen is een hele goede.
Wat ik gedaan heb bij mijn gsm is in het hoesje op een plek waar het de telefoon niet beschadigd een edelsteentje te plakken die straling opvangt van de telefoon.
Bij mij ging de straling het heupgewricht irriteren waardoor ik natuurlijk anders ging lopen en vervolgens last van mijn knie kreeg etc etc.
Ik heb zelden een tas bij me en soms is de broekzak de enige plek waar het opgeborgen kan worden.

Maar eigenlijk hebben apparaten meer last van mijn energie. smile
Als ik sterkere emoties heb (vooral bozig of bezorgd) dan slaan computers vast.
Aangezien ik op mijn werk met computers te maken heb (5 in totaal) die ik niet kan vermijden anders kan ik geen klanten helpen heb ik geleerd me af te sluiten.
Serenity
Serenity sep 9 '11
Wauw leuk om te lezen allemaal allemaal nuttige dingen, dank jullie wel voor het delen hiervan! ^^
Tatora
Tatora sep 9 '11
wauw lees nu pas die lijst hier ;.
tjonge!
ja..ik heb vullingen die al 30 jaar oud zijn,vanaf mn 20e dus..
maar ja..om ze er uit te laten halen ..pff..ik heb gehoord van iemand dat ze er heel ziek van werd..
en dat zie ik echt echt niet zitten..
zou er geen andere manier zijn ,dan dit?
werken met de stenen bijvoorbeeld?
het is wel zo ,dat ik niet goed slaap,maar dat is pas ontstaan na "foute" relatie,en mijn spirituele ontwaking die daarop volgde..
en ja..hartje heb ik ook soms last van ..maar ik wijt dat meer aan emotionele dingen in mij..
weet wel,dat als ik moe ben,ik niet lang op pc kan,en ook niet lang kan bellen,want dat put me heeel snel uit! echt compleet!
kan dan ook geen tv verdragen ..heb daar sowieso al moeite mee,met lang tv kijken ..
en...misschien ben ik een "lunatic"...is het ook mogelijk om door middel van je aura te versterken,en je licht lichamen en met mantra's en aanroepen van licht meesters..je veld af te schermen tegen dit soort van ongewenste stralingen ...
ik geloof daar ergens wel in
Liefs X
Ariel
Ariel sep 9 '11
Straling, elektromagnetische: Amazoniet, Aventurijn, Fluoriet, Herkimer diamant, Jaspis, Rookkwarts, Toermalijn (zwart), Unakiet
Straling, computer, mobiele telefoon etc: Amazoniet, Aventurijn, Fluoriet, Herkimer diamant, Toermalijn (zwart)
Straling, negatief of schadelijk: Amazoniet, Herkimer diamant, Toermalijn (zwart), Unakiet
Bron edelstenen en mineralen

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki