Beste allemaal,
Ik zal me voorstellen: ik ben Loes van de Ven, freelance journaliste voor verschillende vrouwenbladen. Ik weet zelf zeker, sinds jaren al, dat ik een 'gave' heb, waarvan ik heel lang niet wist wat ik ermee aan moest. Ik voorspelde de dood van mijn oma en ik wist bijvoorbeeld bij mijn laatste baan al, nog zelfs voor ik de sollicitatiebrief had verstuurd, zeker dat ik die baan zou krijgen. Mensen verklaren mij vaak voor gek, maar het komt wel vaak uit! En omdat ik journaliste ben, leek het mij niet meer dan logisch om een artikel te gaan schrijven over dit onderwerp.
Ik ga voor het vrouwenblad Viva mijzelf interviewen, maar ook drie andere vrouwen die hiermee te maken hebben. Ik ben dan specifiek op zoek naar vrouwen tussen de 20 en 35 jaar, die zichzelf als heel normaal beschouwen (want dat ben ik ook :-)), maar die wel soms in vreemde (dat kunnen leuke of minder leuke) situaties terechtkomen omdat zij al weten wat er gaat gebeuren.
Ben of ken jij zo'n vrouw die graag haar verhaal in Viva wil vertellen en met mij samen kan zorgen dat dit onderwerp op een positieve manier in de aandacht komt, zodat vrouwen zich in onze verhalen kunnen herkennen en zij zich niet meer 'raar' hoeven voelen?
Mail mij dan op Lvandeven@hotmail.com
Ik hoop op een samenwerking en de uitwisseling van elkaars ervaringen!!
Groetjes, Loes van de Ven