Loading...
nl

Paranormale begaafdheid aandacht in artikel

Loesdidi
Loesdidi jul 19 '11
Beste allemaal,

Ik zal me voorstellen: ik ben Loes van de Ven, freelance journaliste voor verschillende vrouwenbladen. Ik weet zelf zeker, sinds jaren al, dat ik een 'gave' heb, waarvan ik heel lang niet wist wat ik ermee aan moest. Ik voorspelde de dood van mijn oma en ik wist bijvoorbeeld bij mijn laatste baan al, nog zelfs voor ik de sollicitatiebrief had verstuurd, zeker dat ik die baan zou krijgen. Mensen verklaren mij vaak voor gek, maar het komt wel vaak uit! En omdat ik journaliste ben, leek het mij niet meer dan logisch om een artikel te gaan schrijven over dit onderwerp.

Ik ga voor het vrouwenblad Viva mijzelf interviewen, maar ook drie andere vrouwen die hiermee te maken hebben. Ik ben dan specifiek op zoek naar vrouwen tussen de 20 en 35 jaar, die zichzelf als heel normaal beschouwen (want dat ben ik ook :-)), maar die wel soms in vreemde (dat kunnen leuke of minder leuke) situaties terechtkomen omdat zij al weten wat er gaat gebeuren.

Ben of ken jij zo'n vrouw die graag haar verhaal in Viva wil vertellen en met mij samen kan zorgen dat dit onderwerp op een positieve manier in de aandacht komt, zodat vrouwen zich in onze verhalen kunnen herkennen en zij zich niet meer 'raar' hoeven voelen?

Mail mij dan op Lvandeven@hotmail.com

Ik hoop op een samenwerking en de uitwisseling van elkaars ervaringen!!

Groetjes, Loes van de Ven
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '11
Super initiatief! En ik heb ook toestemming gegeven voor het plaatsen van dit artikel. Ik weet zeker dat er mensen zijn die hun verhalen met je willen delen.

Overigens verwacht ik dat je meer reacties via het forum gaat krijgen, dus hou ook zeker dit topic in de gaten wink.

Groetjes Julien.
Groene_heks
Groene_heks jul 19 '11
Ik ben 45 dus ik val af.
Emuca
Emuca jul 19 '11
Ik ben 21 dus ik val niet af... haha.. Maar, wat houdt dat interview/artikel verder in voor de 'deelnemers'?
Groene_heks
Groene_heks jul 19 '11
Na je 35e tel je niet meer mee.... cry

Zal wel met de doelgroep te maken hebben.. smile
akschuna
akschuna jul 19 '11

Hoi Loesdidi

Euhm gaat het je nu om de echte paranormale gaves van een vrouw of meer om de sterke intuitie die een vrouw kan hebben i.v.m. bijvoorbeeld het beschermen en haar "taak" in het gezin ?
Eerlijk gezegd weet/begrijp ik niet zo heel goed wat de bedoeling precies is........ondanks dat jouw vraag duidelijk lijkt.

Groetjes Akschuna
Emuca
Emuca jul 19 '11
Kaatje jij telt voor 10!
Kitty:)
Kitty:) jul 19 '11
Hoi Loes,

Wat een bijzonder thema om over te schrijven - vooral omdat je er zelf zo betrokken bij bent.
Ik wil je hierbij alle goeds wensen.
Zelf val ik buiten de leeftijdsgroep - ben deze week 36 geworden.

lieve groet, Kitty
Groene_heks
Groene_heks jul 19 '11
Proficiat Kitty! smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 20 '11
laughik heb mezelf aangemeld!

ik hoop dat ik wat kan betekenen voor de doelgroep wink

groetjes Moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks jul 20 '11
Cool! Misschien word je zelfs wel beroemd smile
L'arbre de vie
L'arbre de vie jul 21 '11
Beste Loes,

ik ben heel enthousiast! ik heb je een mailtje gestuurd,

groetjes, Leanne
Emuca
Emuca jul 21 '11
Ik heb toch ook maar een mailtje gestuurd.. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '11
Heel goed smile. Wel vaak merudi noemen he wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 21 '11
NiMS... je gaat het vast nog heel druk krijgen! wink

groetjes Moonflowertje
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '11
Dat is ook de intentie wink
Emuca
Emuca jul 21 '11
Ik ben benieuwd wie er uiteindelijk inkomen... Lijkt me gaaf.. merudimeet in een tijdschrift.. haha
Loesdidi
Loesdidi jul 23 '11
Hi allemaal,

Waaaw, leuk al die reacties! Van een paar van jullie heb ik een mail gekregen en die natuurlijk ook beantwoord, maar ik zal hier ook nog even wat meer duidelijkheid geven:

Het artikel is voor Viva, dus er zit inderdaad een bepaalde doelgroep aan vast; vrouwen van 20 tot en met 35 (en Kitty, 36 is ook nog prima hoor!!). Het artikel zal komen in het Spiritualiteit nummer van Viva in november. Het gaat er eigenlijk vooral om te laten zien dat 'paranomale begaafdheid', wat voor gave je dan ook hebt, niet raar is. Volgens mij denken veel mensen daar namelijk wel zo over en ik wil het onderwerp positieve aandacht geven én ik wil voor herkenning zorgen bij degenen die het artikel lezen, want misschien hebben ook zij wel een 'gave' en weten ze niet waar ze daarmee terecht kunnen. Dus het zou heel leuk zijn als jullie mee willen werken :-)

Ik heb nu 3 reacties, ik ben nog op zoek naar meerdere personen, en dan zullen we later een selectie maken.

Dus nogmaals: het lijkt me super jullie te interviewen, ik vind dit een uitermate interessant onderwerp en ben er zelf ook veel mee bezig!

Stuur me een mailtje: Lvandeven@hotmail, met je verhaal, leeftijd en een foto :-)

Groetjes, Loes
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 23 '11
Super dat je zulke leuke reacties krijgt! En ik ben zo blij dat je de mogelijkheid krijgt om in de Viva aandacht te geven aan spiritualiteit en dat het zo normaal is. Precies waarom ik ook Merudi heb opgezet, omdat het normaal is, en we er hier ook gewoon normaal over doen smile.

Aangezien je nu lid bent, misschien vind je het ook leuk om jezelf even voor te stellen wink.

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/forums/8/1/Stel_jezelf_eens_voor.html

Groetjes Julien
Cialara
Cialara jul 23 '11
laughjammer dat ik niet in de doelgroep val met mijn 42 lentes... en hoewel ik begrijp dat je voor een bepaalde doelgroep gaat schrijven wil ik daar toch nog wel iets over vertellen eigenlijk ...

In de spiritualiteit zoals ik die beleef, speelt leeftijd geen rol namelijk! Ik ben op spirituele reizen geweest met zowel tieners als vijftigers en zo'n beetje alle leeftijden daartussen. Met mannen en met vrouwen heb ik reizen gemaakt en tijdens de belevingen, vallen alle verschillen weg, ben je puur een ziel die dit mag meemaken wink

Liefs Cialara
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki