Loading...
nl

Hoi allemaal, ik ben Kitty

Kitty:)
Kitty:) jul 17 '11
Hoi Allemaal,


Al een poosje lees ik mee op dit forum. De onderwerpen & respectvolle omgang spreken me aan. En daarom wil ik me graag bij jullie aansluiten!

Mijn naam is Kitty, ik ben 35 en woon met mijn lief in de groene polder. Het spirituele heeft me altijd geboeid (pendelen, astrologie, seizoen-wisselingen), al is die term altijd een beetje beladen geweest vanwege mijn christelijke achtergrond ...

Verder kan ik enorm genieten van mijn werk (ik ben speltherapeut voor peuters)en rommel ik graag in de tuin.


Tot ziens allemaal! lieve groet, Kitty
Delen:
Serenity
Serenity jul 17 '11
Welkom hier en geniet ervan! smile
Emuca
Emuca jul 17 '11
Welkom hier Kitty smile
Groene_heks
Groene_heks jul 17 '11
Hai Kitty smile
Kitty:)
Kitty:) jul 17 '11
Dank jullie wel!
Med
Med jul 17 '11
Hi Kitty, welkom!
Ben vanavond ook toevallig op deze site terecht gekomen, mede doordat ik al jaren worstel met zingeving en me hier op aarde niet echt thuis voel. Ben vaak overgevoelig en prikkels komen dubbel binnen en kan me niet vinden in onze prestatie economie.
Heb een spirituele benadering wat vaak niet wordt begrepen of misbruikt, vandaar ook mijn inschrijving op deze site...
Kitty:)
Kitty:) jul 18 '11
Hi Med,

Dank je wel voor je lieve reactie.
Wat fijn dat je dit forum hebt gevonden. Ik herken me wel in wat je schrijft; dat je je niet echt thuis voelt op deze jachtige aarde, en dat je snel overprikkeld raakt.
Ik hoop dat dit forum je een rustpunt mag geven. En ik ben benieuwd naar je inbreng!

lieve groet, Kitty
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 18 '11
welkom kitty wink

groetjes moonflowertje
Beschermengel
Beschermengel jul 18 '11

Welkom Kitty! smile
Kitty:)
Kitty:) jul 19 '11
Dank je wel voor al jullie lieve reacties.
Wat een schattig plaatje had je erbij gedaan, beschermengel!
Jullie zorgen er echt voor, dat ik me hier al helemaal thuis voel.

Bedankt!!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '11
Ook van mij nog een warm welkom op Merudi!
niels
niels jul 24 '11
Welkom Kitty laugh
Wat fijn dat je komt meepraten ( eigenlijk ben je daar waarschijnlijk al een tijdje mee bezig maar vergeef me ik ben een week niet meer hier geweest :D)
je hebt groot gelijk ,het is hier enorm interresant en heel veel toffe mensen om mee te praten laugh
anders dan op een ander forum waar ik me op heb aangesloten frown
Maar ja op elk wat wils laugh
Voordat ik dit berichtje post heb ik een klein vraagje laugh
Speltherapeut is dat om spraakgebreken bij peuters op te lossen of zit ik helemaal verkeerd?
In ieder geval wens ik je hier een toffe tijd toe en dat je hier lang mag blijven laugh

Heel veel liefs Niels

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki