Loading...
nl

TomTom is nieuwsgierig :)

tomtom
tomtom jul 14 '11
Hallo, lezers...

Ik ben ontzettend benieuwd wat er hieruit zal komen! Natuurlijk zal ik zeggen wat ik van de lezingen vind. Wie weet leer ik er wat van...

Nu volgt, niet de fotogeniekste foto, maar eentje waar mijn ogen er (eindelijk) goed op staan.

- TomTom
Delen:
Serenity
Serenity jul 14 '11
Hoi hoi Tom Tom
Neem me niet kwalijk als ik ernaast zit ik oefen nog met het lezen van foto's, ik noem mezelf geen fotolezer maar ik wilden graag even oefenen met jouw foto.

goeie foto's, lekker duidelijk.
Ik moest een klein beetje lachen omdat je zo gefocust bent op de foto om je ogen er goed op te zetten waardoor ze gespannen erop staan, althans dat was het eerste wat in mij opkwam.
En je opvallende wenkbrauwen die tekenen je gezicht, vind ik.
Ik kijk nog en keer en je gezicht verzacht,volgens mij ben je best kwetsbaar vooral omdat je je best doet, en uit onwetendheid dingen over het hoofd ziet en waneer men je op een 'fout' wijst word je boos op jezelf, mag jij geen fouten maken van jezelf?
Ben jij heel erg gekwetst waneer mensen teleurstellend naar je kijken?
Ervaar je dat als een falen ?
Ik zie bij jouw een onderliggende stress, waar komt die vandaan en je bovenrug-schouders draag je een last daar?

Zo dit was het wat bij me opkwam, vertel me maar eerlijk wat je ervan vond.
Marjanne
Marjanne jul 14 '11
Jij ziet alles heel helder, mensen houden jou niet voor de gek.
Je ziet de kern van mensen heel snel en prikt heel snel door toneelspel heen. Ik hoor de naam Johny 'Oh Johny' hoor ik. Ben je goed in de Franse taal? Je sluit niet snel mensen in jouw hart, maar als ze daar eenmaal zitten heb je veel voor hen over, je zou bij wijze van spreken zelfs je laatste brood nog weggeven. Doe je iets in de grafische sector? Computergames komt ook in me op. Kinderen kunnen jou heel snel raken, hun openheid en directheid doen jou schateren.
Ik hoor 'zet nieuwe stappen', heb je misschien het gevoel op een kruispunt te staan? Denk goed na voordat je een stap zet, jouw impulsiviteit heeft jou soms in lastige situaties gebracht, waar je misschien nu nog spijt van hebt? Als dat zo is, kijk en denk na wat je ervan hebt geleerd en ga weer verder. Gemakkelijk gezegd, ik weet 't, maar het is zo jammer om in spijt en/of schuldgevoel te blijven zitten. Je hebt veel mogelijkheden,vertrouw maar op jezelf. Je voelt voor mij heel zuiver en oprecht. Gaan met die banaan, maar wel met beleid smile

Lieve groet, Marjanne
tomtom
tomtom jul 16 '11
Origineel bericht van: ~ Miri ~
Hoi hoi Tom Tom
Neem me niet kwalijk als ik ernaast zit ik oefen nog met het lezen van foto's, ik noem mezelf geen fotolezer maar ik wilden graag even oefenen met jouw foto.

Bedankt voor de oprechtheid!

Quote:

Thanks, vandaar het compleet gebrek aan aandacht voor fotogeniekheid. smile

Quote:
Ik moest een klein beetje lachen omdat je zo gefocust bent op de foto om je ogen er goed op te zetten waardoor ze gespannen erop staan, althans dat was het eerste wat in mij opkwam.

Klopt ja, het viel me in latere foto's pas op. tongue

Quote:
Ik kijk nog en keer en je gezicht verzacht,volgens mij ben je best kwetsbaar vooral omdat je je best doet, en uit onwetendheid dingen over het hoofd ziet en waneer men je op een 'fout' wijst word je boos op jezelf, mag jij geen fouten maken van jezelf?

Klopt wel, maar ik weet niet of dat ook op de manier is waarop jij het bedoelt. Ik heb dat heel erg met fouten met betrekking tot spirituele groei. Het gaat er niet echt om dat iemand me erop wijst, maar meer om als ik iemand kwets met een fout oordeel.

Quote:
Ben jij heel erg gekwetst waneer mensen teleurstellend naar je kijken?

Niet persé, als ik erover nadenk, wel wanneer het echt zo is dat ik niet voldoe aan waarden waar ik mezelf aan hou.
Daarnaast kan dit ook verwijzen naar een recent incident wat belangvol was voor me.

Quote:
Ik zie bij jouw een onderliggende stress, waar komt die vandaan en je bovenrug-schouders draag je een last daar?

Ja, heel erg, met houding. Zit bij de fysio voor... Is dat ook de onderliggende stress dat je bedoelde of wat anders? Als het op psychisch niveau doelde weet ik niet precies waar die vandaan komt, nee...

Quote:
Ik weet niet hoe je dingen doorkreeg, maar ik denk dat je het best goed aanvoelt (of zag), alleen kan je je verfijnen met je interpretatie.

Bedankt. smile
tomtom
tomtom jul 16 '11
Origineel bericht van: Marjanne
Jij ziet alles heel helder, mensen houden jou niet voor de gek.
Je ziet de kern van mensen heel snel en prikt heel snel door toneelspel heen.

Ik vind het fantastisch dat je met deze zin begon. Je weet niet hoe waardevol dat was op het moment dat ik dit las. Het geeft me nu ook weer een lach op m'n gezicht. laugh

Quote:
Ik hoor de naam Johny 'Oh Johny' hoor ik.

Het is een lied, blijkt. Wist je dat?

Oh, Johnny, oh, Johnny, how you can love.
Oh, Johnny, oh, Johnny, heavens above.
You make my sad heart jump with joy,
And when you're near I just can't sit still a minute.
I'm so, oh, Johnny, oh, Johnny...
Please tell me, dear, what makes me love you so?
You're not handsome, it's true, but when I look at you,
I just, oh, Johnny, oh, Johnny! oh!

Quote:
Ben je goed in de Franse taal?
Nee, maar wel altijd een liefde ervoor gehad!
Quote:
Je sluit niet snel mensen in jouw hart, maar als ze daar eenmaal zitten heb je veel voor hen over, je zou bij wijze van spreken zelfs je laatste brood nog weggeven.
Klopt. En dat gebeurt zeker niet snel, nee.
Quote:
Doe je iets in de grafische sector? Computergames komt ook in me op.
Nee. Ik deed het vroeger vooral, als hobby, op allerlei manieren. Computergames was ook meer iets voor vroeger, maar ik zit tegenwoordig nog wel vaak op internet.

Quote:
Kinderen kunnen jou heel snel raken, hun openheid en directheid doen jou schateren.
Ik ga eigenlijk nooit met kinderen om, ik weet wel dat ik kan lachen om bepaalde oerinstincten van de mens, wat een kind nog niet herkent als slecht (en dus ook niet verbergt). Bijv.: Speelgenoot doet ander per ongeluk pijn, ander geeft opzettelijk een trap.

Quote:
Ik hoor 'zet nieuwe stappen', heb je misschien het gevoel op een kruispunt te staan?
Inderdaad.

Quote:
Denk goed na voordat je een stap zet, jouw impulsiviteit heeft jou soms in lastige situaties gebracht, waar je misschien nu nog spijt van hebt? Als dat zo is, kijk en denk na wat je ervan hebt geleerd en ga weer verder. Gemakkelijk gezegd, ik weet 't, maar het is zo jammer om in spijt en/of schuldgevoel te blijven zitten.
Hmm... Ik kan dit eerlijk gezegd niet helemaal plaatsen. Heb je enig idee wat je precies bedoelde met mijn impulsiviteit?

Quote:
Je hebt veel mogelijkheden,vertrouw maar op jezelf. Je voelt voor mij heel zuiver en oprecht. Gaan met die banaan, maar wel met beleid smile

Dank voor de aanmoediging laugh
Serenity
Serenity jul 16 '11
Origineel bericht van: tomtom
Origineel bericht van: ~ Miri ~
Hoi hoi Tom Tom

Bedankt voor de oprechtheid!
hihi wink
Quote:

Thanks, vandaar het compleet gebrek aan aandacht voor fotogeniekheid. smile
Het was niet sarcastisch bedoelt eigenlijk…. crazy
Quote:

Klopt ja, het viel me in latere foto's pas op. tongue
Hahaha grapiiiiig, ik heb dat ook wel eens.
Quote:

Klopt wel, maar ik weet niet of dat ook op de manier is waarop jij het bedoelt. Ik heb dat heel erg met fouten met betrekking tot spirituele groei. Het gaat er niet echt om dat iemand me erop wijst, maar meer om als ik iemand kwets met een fout oordeel.
Quote:
Nee ik doelde daar niet op ik bedoelde letterlijk wat ik zei eigenlijk, uhm ik bedoelde ermee dat je wellicht te streng bent voor jezelf.e]Ben jij heel erg gekwetst waneer mensen teleurstellend naar je kijken?

Niet persé, als ik erover nadenk, wel wanneer het echt zo is dat ik niet voldoe aan waarden waar ik mezelf aan hou.
Daarnaast kan dit ook verwijzen naar een recent incident wat belangvol was voor me.
hiermee bedoelde ik eigenlijk waneer je iets zegt wat niet volgens diegene dacht hoe jij zal reageren voldoet.
Quote:

Ja, heel erg, met houding. Zit bij de fysio voor... Is dat ook de onderliggende stress dat je bedoelde of wat anders? Als het op psychisch niveau doelde weet ik niet precies waar die vandaan komt, nee...
Nou ik zie jouw op een fiets een moutain bike om precies te zijn en je leunt op je armen waardoor je een bolle rug krijgt en het lijkt dat je hoofd hangt dan en dat je last heb om met een rechte rug te lopen omdat de lasten die je hebt zwaar tillen, laat je zelf zien man, je mag er wezen.
Quote:
Ik weet niet hoe je dingen doorkreeg, maar ik denk dat je het best goed aanvoelt (of zag), alleen kan je je verfijnen met je interpretatie.
Dank je wel voor de reactie die kwam heel fijn over op mij ik zal proberen het toch nog te verfijnen zie mijn paars-roze schrift, je bent toch niet kleurenblind anders quote ik het wel ^^ L.O.L.

Bedankt. smileJij ook voor je aanwijzing! smile
Marjanne
Marjanne jul 19 '11
Hoi TomTom,

Voor mijn gevoel ben jij eerder een doener dan een denker. Als er een idee spontaan in je opkomt dan voel je voor mij niet het type die eerst veel gaat nadenken over voor-en nadelen en twijfelt of je het wel zult doen. Impulsiviteit houdt voor mij ook spontaniteit in, je bent eerder een initatiatiefnemer dan een volger.Een karaktertrek wat soms vervelende gevolgen kan hebben, bijvoorbeeld als mensen jou niet begrijpen of dat je achteraf spijt kan voelen over een te snel genomen beslissing bijvoorbeeld.
Haha grappig, ik kende dat liedje niet grinEen mooie tekst, misschien kun je iets met bepaalde regels in de songtekst. Jij lijkt me bijv. wel een persoon die mensen graag aan het lachen maakt.

Veel succes met alles wat je nog wilt en gaat ondernemen!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki