Hoi hoi Tom Tom
Neem me niet kwalijk als ik ernaast zit ik oefen nog met het lezen van foto's, ik noem mezelf geen fotolezer maar ik wilden graag even oefenen met jouw foto.
Bedankt voor de oprechtheid!
hihi
goeie foto's, lekker duidelijk.
Thanks, vandaar het compleet gebrek aan aandacht voor fotogeniekheid.
Het was niet sarcastisch bedoelt eigenlijk….
Ik moest een klein beetje lachen omdat je zo gefocust bent op de foto om je ogen er goed op te zetten waardoor ze gespannen erop staan, althans dat was het eerste wat in mij opkwam.
Klopt ja, het viel me in latere foto's pas op.
Hahaha grapiiiiig, ik heb dat ook wel eens.
Ik kijk nog en keer en je gezicht verzacht,volgens mij ben je best kwetsbaar vooral omdat je je best doet, en uit onwetendheid dingen over het hoofd ziet en waneer men je op een 'fout' wijst word je boos op jezelf, mag jij geen fouten maken van jezelf?
Klopt wel, maar ik weet niet of dat ook op de manier is waarop jij het bedoelt. Ik heb dat heel erg met fouten met betrekking tot spirituele groei. Het gaat er niet echt om dat iemand me erop wijst, maar meer om als ik iemand kwets met een fout oordeel.
Nee ik doelde daar niet op ik bedoelde letterlijk wat ik zei eigenlijk, uhm ik bedoelde ermee dat je wellicht te streng bent voor jezelf.e]Ben jij heel erg gekwetst waneer mensen teleurstellend naar je kijken?
Ervaar je dat als een falen ?
Niet persé, als ik erover nadenk, wel wanneer het echt zo is dat ik niet voldoe aan waarden waar ik mezelf aan hou.
Daarnaast kan dit ook verwijzen naar een recent incident wat belangvol was voor me.
hiermee bedoelde ik eigenlijk waneer je iets zegt wat niet volgens diegene dacht hoe jij zal reageren voldoet.
Ik zie bij jouw een onderliggende stress, waar komt die vandaan en je bovenrug-schouders draag je een last daar?
Ja, heel erg, met houding. Zit bij de fysio voor... Is dat ook de onderliggende stress dat je bedoelde of wat anders? Als het op psychisch niveau doelde weet ik niet precies waar die vandaan komt, nee...
Nou ik zie jouw op een fiets een moutain bike om precies te zijn en je leunt op je armen waardoor je een bolle rug krijgt en het lijkt dat je hoofd hangt dan en dat je last heb om met een rechte rug te lopen omdat de lasten die je hebt zwaar tillen, laat je zelf zien man, je mag er wezen.
Zo dit was het wat bij me opkwam, vertel me maar eerlijk wat je ervan vond.
Ik weet niet hoe je dingen doorkreeg, maar ik denk dat je het best goed aanvoelt (of zag), alleen kan je je verfijnen met je interpretatie.
Dank je wel voor de reactie die kwam heel fijn over op mij ik zal proberen het toch nog te verfijnen zie mijn paars-roze schrift, je bent toch niet kleurenblind anders quote ik het wel ^^ L.O.L.
Bedankt.
Jij ook voor je aanwijzing!