Loading...
nl

een klein beetje overstuur

niels
niels jul 12 '11
Ik wil niemand ongerust maken maar er moet mij even iets van het hart.
Op dit moment is alles voor mij zo snel aan het veranderen en dan vooral op het sprituele gebied.
Ik bedoel maar voor ik op dit forum kwam had ik sirituele zo goed als afgezweerd en maakte het nog amper deel uit van mijn leven. Wel daar heeft Merudi komaf meegemaakt. Nu is het meer dan eens een onderdeel van mijn leven geworden en begrijp me niet verkeerd ik ben er heel dankbaar voor. Via Merudi heb ik zoveel lieve mensen ontmoet en zoveel bijgeleerd (ik ben echt mijn schade aan het inhalen :D)
Via mijn 2 zielenreizen ben ik meer over mijzelf gaan leren ,dingen die voor mij toch belangrijk zijn maar dat is niet het gene wat mij overstuur maakt.
De meeste onder jullie weten dat ik een paar dagen geleden een topic ben gestart in kaartleggingen en orakels. Ik had op dat moment juist mijn engelenkaarten terug gevonden en ik wou zien of ik ook voor andere mensen leggingen kon doen maar ik dacht bij mezelf dat er nooit iets van terecht zou komen. Maar als ik dan die reactie las kreeg ik telkens keer een klop en het voelde precies alsof ik in een droom leefde.Het was altijd een wens van mij geweest om iets te kunnen betekenen voor andere mensen en nu is er toch een soort van begin gelegd. Allemaal goed en wel maar ik kan het nog altijd niet bevatten dat ik tot zoiets in staat was. Ik die nooit iets goed kon doen,Ik die altijd onder zijn eigen schaduwen leefde.
De dingen zijn voor mij duidelijk verandert in een manier waar ik ooit van droomde daarom alleen al maakt het voor mij nog moeilijker om het te geloven .
Maar alle sinds heel veel liefs aan jullie allemaal
Niels
Delen:
Serenity
Serenity jul 13 '11
Het accepteren van de negatieve dingen in je leven is blijkbaar makkelijker dan de positieve dingen in het leven, maar waarom toch?
Negatieve dingen, waar of niet, ziet men eerder aan voor waarheid en geloofd dat ook en de positieve dingen als niet waar en ongelofelijk, vreemd maar veel mensen doen dat wel.
Dus het is helemaal niet ongewoon dat jij je zo voelt, het is ongelofelijk maar wel waar Niels!
Emuca
Emuca jul 13 '11
Het is altijd even slikken als je ergens goed in lijkt te zijn en mensen zien dat ook. Complimenten, daar kan niet iedereen (meteen) mee omgaan.
Accepteer jezelf en zie het als iets moois dat je iets hebt gevonden waar je iets mee kan. Vertrouw op je eigen kunnen en stap uit je eigen schaduwen, want in het licht sta je prachtig.
akschuna
akschuna jul 13 '11

Hoi Niels

Ik vind het een hele mooie gedachtengang van jou (het schrikken is wat minder).
Voor mij betekend het dat jij altijd blijft "nadenken" over jezelf en welk effect je hebt op de mensen en wat dat met hen doet en jouwzelf doet...........
Jezelf niet wegcijferen hoor,heeft geen enkele zin,
JE BENT GEWOON GOEHOED.......en dan IS dat gewoon zo.

Liefs Akschuna
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 13 '11
Niels... je doet het hardstikke goed!
en ik weet dat dat soms een beetje teveel kan zijn (emotioneel)
hier op merudi, ben je iemand....
er zijn hier allemaal mensen, die jou begrijpen...
en je behandelen als een gelijke!
en je zit nu in de periode dat je een personage (identiteit) vormt...
ik voel positieve energie van jou uit komen, en daar gaat het om wink
dat is de kracht van het leven!

groetjes moonflowertje wink
admin
admin jul 14 '11
je doet het geweldig Niels.
Beschermengel
Beschermengel jul 14 '11

Inderdaad zoals iedereen het hier al zegt, je doet het hartstikke goed Niels! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 14 '11
Ik ben trots op je smile
niels
niels jul 14 '11
Heel fel bedankt allemaal
Deels door jullie reacties voel ik me een stuk beter laugh
heel erg bedankt laugh
Liefs Niels laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki