Loading...
nl

Ben heel benieuwd wat jullie zien :)

miyase
miyase jul 10 '11
Hallo, wie zou er graag mijn foto lezen?

ben benieuwd smile
Delen:
Serenity
Serenity jul 10 '11
van harte gefeliciteerd met je sweet sixteen!

Ik zie wat onzekerheid en ik denk dat je erg vatbaar bent voor wat een ander zegt tegen of over jouw vooral waneer het niet aardig bedoelt is of als commentaar klinkt.

Adviezen en commentaren of op/aanmerkingen kan je aanhoren maar uiteindelijk bepaal jij zelf wat je aanneemt als waar en je kan heel goed een plan trekken daarna, zo slim/gevat/knap ben jij wel hoor!

Geloof lekker in jezelf, klinkt misschien makkelijker dan het daadwerkelijk is en ik weet uit ervaring dat de weg ernaar toe lastig kan zijn maar dat hoeft niet, het ligt er namelijk aan hoe JIJ het interpreteert . ^^

Fijne dag vandaag en hang niet te veel aan andermans woorden vertrouw op je eigengevoel .

Liefs.
miyase
miyase jul 10 '11
Origineel bericht van: ~ Miri ~
van harte gefeliciteerd met je sweet sixteen!

Ik zie wat onzekerheid en ik denk dat je erg vatbaar bent voor wat een ander zegt tegen of over jouw vooral waneer het niet aardig bedoelt is of als commentaar klinkt.

Adviezen en commentaren of op/aanmerkingen kan je aanhoren maar uiteindelijk bepaal jij zelf wat je aanneemt als waar en je kan heel goed een plan trekken daarna, zo slim/gevat/knap ben jij wel hoor!

Geloof lekker in jezelf, klinkt misschien makkelijker dan het daadwerkelijk is en ik weet uit ervaring dat de weg ernaar toe lastig kan zijn maar dat hoeft niet, het ligt er namelijk aan hoe JIJ het interpreteert . ^^

Fijne dag vandaag en hang niet te veel aan andermans woorden vertrouw op je eigengevoel .

Liefs.

Dankjewel smile
Dat is echt helemaal waar, wat je zegt! Ik ben idd heel erg vatbaar voor wat een ander zegt over mij. geloven in mezelf... tja, ik heb een heel laag zelfbeeld, en dat is nooit veranderd, hoe hard ik het ook heb geprobeerd.

Heel erg bedankt nogmaals smile
Serenity
Serenity jul 10 '11
Quote:

Dankjewel smile
Dat is echt helemaal waar, wat je zegt!Ik ben idd heel erg vatbaar voor wat een ander zegt over mij. geloven in mezelf... tja, ik heb een heel laag zelfbeeld, en dat is nooit veranderd, hoe hard ik het ook heb geprobeerd.

Heel erg bedankt nogmaals smile

Laat je het daarbij zitten, het opkrikken van je zelfvertrouwen, geloof je niet meer in jezelf dan?
Je bent nooit te oud om nog nieuwe dingen te leren winken leren vind ik zelf leuk zo blijft toch het leven interessant en een uitdaging, toch?
Groene_heks
Groene_heks jul 10 '11
Miyase, alleen wat jij van jezelf vind is belangrijk wink
Stop met proberen, ga het gewoon eens doen, je bent het waard!
niels
niels jul 14 '11
Lieve Miyase

Ik begrijp heel goed wat je bedoelt.
Ik zelf ben ook heel gevoelig over wat een ander over mij denkt. Zelf heb ik de neiging om mensen het naar de zin te maken en mijzelf weg te cijferen. Als een ander maar gelukkig is dacht ik altijd.dat heeft mijn zelfbeeld helemaal naar omlaag getrokken. Ik vond mijzelf lelijk (als ik mijn mama en haar klanten moet geloven ben ik dat dus niet ,mijn mama is kapster) vond ik mij dom(doe nochtans Latijn-Grieks) en elk ander negatieve eigenschap die je maar kunt opnoemen. Op een bepaald moment heb ik mij zo ellendig gevoeld dat ik nog niet eens zin had om te leven ( er waren natuurlijk ook andere factoren) maar de geboorte van mijn zusje en mijn mama gaven mij de reden om voort te leven. Vanaf dat moment is mijn leven beetje bij beetje verbeterd en door Merudi is alles in een grotere stroomversnelling gekomen en ook volg ik een soort van therapie. Met als gevolg dat ik mij steeds meer en meer als mijzelf terug voel als je me snapt laugh
Wat ik dus wil zeggen is dat na regen zonneschijn komt en het is zeker de moeite waard om je plaatse in de zon in te nemen laugh

Heel veel liefs
Niels
miyase
miyase jul 17 '11
Miri, leren is inderdaad leuk en ik zal met tijd hopelijk mezelf kunnen zijn smile

Groene heks, het is heel makkelijk gezegd smileIk heb dat probleem al zo lang, het lijkt wel alsof het 'geplakt' is. Ik kan niet 'opeens' mijzelf zijn, daar heb ik tijd voor nodige smile

& Niels, heel erg bedankt, het is erg motiverend smileik hoop dat ik met tijd ook mijn problemen overwin.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki