Loading...
nl

Nachtmerrie

Kim1
Kim1 jun 16 '07
Vannacht had ik een heel akelige nachtmerrie. Ik droomde in de kleuren groen, paars, lichtgrijs en zwart. Toen kwam er om mijn nek een touw. Vervolgens werd ik in bed wakker omdat ik recht overeind schoot van mijn eigen gegil. Op mijn keel stond een heftige druk. Mijn hele keel gloeide. Alsof er iets was gebeurd met mijn keelchackra die helemaal gloeide. Er was in ieder geval iets aanwezig.

Toen ben ik weer helemaal angstig en paniekering in slaap gevallen om te dromen over een hotel waar ik sliep met een dekbed over mij heen en een kussen. Het was ijs- en ijskoud. En het kussen en het dekbed werden van mij afgetrokken. Op het moment dat ik weer gillend wakker werd ben ik naar beneden toe gelopen en bij mijn logee in bed gekropen met de mededeling dat ik een nachtmerrie had. Pas toen kon ik veilig in slaap gevallen.

Vanochtend gaat het gelukkig beter. Toch alsof er iets bij mijn keel is gebeurd, een soort van opluchting of dat er iets weg is gehaald. Maar het was helemaal niet aangenaam wat ik meemaakte, alsof er iets negatiefs aanwezig was dat er niet hoorde te zijn. Brrrrr.

Heeft iemand van jullie hier een mening of gevoel over ?

Kimm
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki