Loading...
nl

Voorstellen

frummel
frummel jul 7 '11
Hallo iedereen,

Ben al een tijdje op deze site en heb al veel interesante dingen gelezen, nu me eigen toch maar eens aangemeld dat ik gezellig met jullie kan meekletsen.

Waarom kom ik op deze site? Ikzelf ben totaal niet begaafd in iets helaas, maar vind deze onderwerpen zeer interessant dat ik het wel eens jammer vind dat ik geen "gave" heb helaas.

Wie ben ik? Ik ben een jonge vrouw van 23 jaar, samenwonend met een hele lieve vriend en we hebben samen drie kindjes. Een jongen van net 2 jaar en een tweeling jongen en meisje van bijna 1 jaar. Heel gezellig en leuk zo'n gezinnetje. laugh

Echt hobbies enzo heb ik niet, ja winkelen en een terrasje pakken doe ik graag. Met mijn kinderen en vriend een dagje er op uit is altijd gezellig.

Nou tot slot, ik hoop op deze site nog veel te leren van jullie ervaringen.

Groeten Frummel
Delen:
Emuca
Emuca jul 7 '11
Welkom hier frummel smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 7 '11
hoi Frummel...


waar een wil is, is een weg...
je staat er voor open, maak ik op uit jou tekst hierboven tongue

welkom hier op Merudi...

groetjes moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks jul 7 '11
Welkom Frummel!
niels
niels jul 7 '11
Hartelijk welkom Frummel

wat fijn dat je nu komt meekletsen laugh
niels
niels jul 7 '11
liefste Frummel
hier ben ik terug laugh
De laatste tijd merk ik dat er veel mensen zich hier aanmelden en beweren niet over een "gave"te bezitten. Wel om eerlijk te zijn denk ik dat iedereen over een soort "gave" bezit. Als je naar jonge kinderen kijkt die staan nog zeer ver van de bedwelmende maatschappij. Zij zijn zich bewust van vanalles en nog wat wat wij paranormaal zouden noemen of gewoon weg verbaasd naar luisteren. Maar hoe ouder we worden hoe meer grip de maatschappij op ons heeft met al zijn eigen regels en wetten waaraan we ons moeten houden totdat we vergeten over wat we eigenlijk beschikken en er zelfs bang van zijn.
Ik denk door erover informatie over te vergaren en dingen uit te probren het mogelijk is om onze "gaves" weer op te rakelen laugh
Zo kijk ik er tegen aan laugh

Heel veel liefs en veel plezier op merudi
Niels
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '11
Welkom frummel! Zoals niels zegt, iedereen heeft gaves, maar sommigen hebben ze alleen nog niet ontdekt wink.

Waarom je naam Frummel?
frummel
frummel jul 11 '11
hallo iedereen,

Ja, ik weet dat kinderen meestal meer voelen als wij volwassenen alleen ik weet er eigenlijk vrij weinig vanaf, dus zie ook bij mijn kinderen geen 'gave'. Het onderwerp heeft mij altijd wel zeer geinterresseerd, dus wie weet ooit ontdek het nog eens. laugh

Mijn echte naam is Fiona, maar ik zit ook op een babysite en daar heet ik frummel, eigenlijk meer een schuilnaam omdat ik mijzelf nooit niet zo bekend wil maken.

Bedankt voor jullie Welkoms!!
Serenity
Serenity jul 11 '11
Hallo, je kan hier helemaal opnieuw een leuke nickname bedenken en ook lekker anoniem en onbekend je aandeel geven op het forum, wat je zelf wil beste meid.

Kinderen en gave …. zullen ze zichzelf niet eerst moeten ontwikkelen om überhaupt controle erover uit te oefenen?

Een goede basis aan een kind geven is denk ik van groot belang aangezien heel veel mensen dingen uit hun jeugd nog moeten verwerken of een plekje moeten gaan geven, zelf tot heel laat in hun leven.

- www.positiefopvoeden.nl .
- www.oeiikgroei.nl .
- www.opvoedadvies.nl .
- www.ouders.nl-> geloof. .
- opvoedendoejezo.kro.nl .
- www.opvoedenenzo.nl .

Oja… WELKOM BIJ MERUDI!
niels
niels jul 11 '11
Daar heb je gelijk in Miri
er zijn ook heel veel verhalen bekend over kinderen die over telekinese beschikkten maar er geen weet van hadden waardoor als ze bijvoorbeeld kwaad zijn dingen in het rond begonnen te vliegen laugh

Liefs Niels
Serenity
Serenity jul 11 '11
Uhmmm ja maar dan zijn die gaves al aan de orde, maar ik doelde meer op de innerlijke ontwikkeling van het kind zelf en daarna kan er toch een gave ontwikkelen….
Ik zie het denk iets verkeerd.

Die gave is al aanwezig en met de ontwikkeling van het innerlijke kind zelf word automatisch ook die gave ontwikkeld want dat behoort tot het kind zelf.

Openstaan is dan erg belangrijk, wat als de ouders niet openstaan en het als god laster en aandacht of ziekelijk aanzien, dan word je als kindszijnde écht gék!

Poeh he, wat een opgaven is dat dan om het te accepteren als ouders zijnde en daarna ook nog eens het kind vrij te helpen ontplooien.

Owhhh nou snap ik het percentage loenatik ook! L.O.L.

- nlforum.merudi-> Betoog_Nieuwetijdskinderen_pedogogie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki