Loading...
nl

Ligt het aan de vakantierush of aan iets anders?

L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 30 '11
Heey allemaal,

ik vroeg mij iets af. De laatste week voel ik steeds een hele drukke energie die als het ware ' in de lucht hangt'. Krijg er een soort van adrealinerush van, maar kan het gevoel niet echt thuisbrengen. Hebben meer mensen hier last van? Zou het de aankomende vakantietijd zijn ofzo?

Liefs!
Delen:
admin
admin jun 30 '11
Ik zou wensen dat ik die adrenalineRush had, ik moet mezelf soms echt een schop onder mijn kont geven!
Maar om je vraag te beantwoorden:

In deze maand juni 2011 is er natuurlijk veel gebeurd in de Cosmos:
1 juni: Zonsverduistering
7 juni: Zonne Explosie
15 juni: Maansverduistering
1 juli (morgen dus): staat er weer een Zonsverduistering op de agenda

Ik vind het niet gek dat je van alles voelt! smirk

wink
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 30 '11
Aahhh... ja dat zou zeker kunnen ja;-)
Groene_heks
Groene_heks jun 30 '11
En wat dacht je van de storm van de afgelopen week...dat geeft ook extra onrust in de lucht smile
Merel-Marij
Merel-Marij jun 30 '11
Ik heb geen Adrenalinerush, maar wel een heel onrustig gevoel de laatste week. Zo'n onbestemd gevoel zeg maar..
New Moon
New Moon jun 30 '11
Hoihoi smile

Wow L'arbe de vie, ik wil graag iets moois met je delen wat nu ineens op zijn plek valt. laugh
Een jaar terug heb je eens mijn foto gelezen, je begon over het Vrijheidsbeeld wat ze je lieten zien bij mij.
Nu heb ik toevallig, vanaf vlak nadat ik mijn naam in New Moon veranderde, constant het nummer "Empire State of Mind" in mijn hoofd van Alicia Keys en Jay-Z, terwijl ik normaal gesproken niet echt iets met dat soort muziek en New York heb.
Dat nummer is inmiddels meer dan 100 miljoen keer bekeken op Youtube, en komt van het album: "the Element of Freedom"! shocked

Met name dit stukje waarbij Alicia Keys zingt (refrein) krijg ik steeds weer opnieuw kippenvel, en dat ligt niet alleen aan haar stem:

"In New York, concrete Jungle where dreams are made of,
There's nothing you can't do, now you're in New York
These streets will make you feel brand new,
Big lights winkwill inspire you, let's hear it for New York,
(New York, New York)"

Snappen jullie de beeldspraak? wink

Met andere woorden: het nieuwe is begonnen, steeds meer mensen gaan zich vrijmaken van het systeem waar angst heerst en beperkingen zijn, alles is mogelijk, en meer dan 100.000.000 mensen over de hele wereld hebben dat gevoeld! shocked

Volgens de Maya kalender zijn we nu in Droomtijd, hebben jullie ook gemerkt dat intenties en wensen die je uitspreekt (of juist niet) sterker zijn dan ooit tevoren?
Ik haal er mijn voordeel uit en wens vanalles wat ik wil voor mezelf, maar ook voor anderen, de natuur en de wereld! smile

Voor mijn gevoel komt de bron van deze nieuwe energie inderdaad uit zonnevlammen/explosies Just Love, maans/zonsverduistering, druk vanuit de kern van de aarde (aardbevingen,vulkaanuitbarstingen en ander natuur geweld) en heftige weersveranderingen overal op aarde (zoals de bliksem van afgelopen week)! shocked

(voor de rest van de songtekst: http://www.songlyrics.com/jay-z/empire-state-of-mind-lyrics/)

Dikke knuf,
New Moon ("verslaggever vanuit New york")



L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 30 '11
Hoihoi New Moon,

jaaa ik herinner mijn lezing voor jou nog! Leuk dat je een terugkoppeling geeft:D

Ik reageer echt heel heftig op jou berichtje: krijg helemaal kippevel en een steek ik mijn buik (gevoel). De boodschap komt binnen.

Ik snap helemaal waar je het over hebt: ' het bevrijden van oude systemen en dat je intenties en wensen sterker zijn dan ooit'. Klopt voor mij helemaal!

Zelf zie ik de laatste tijd steeds het beeld van de Orka: dit dier staat voor oerkracht (fantasie en geduld).

Bijzonder allemaal weer!

Liefs!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 30 '11
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Heey allemaal,

ik vroeg mij iets af. De laatste week voel ik steeds een hele drukke energie die als het ware ' in de lucht hangt'. Krijg er een soort van adrealinerush van, maar kan het gevoel niet echt thuisbrengen. Hebben meer mensen hier last van? Zou het de aankomende vakantietijd zijn ofzo?

Liefs!

Ja ik herken dit heel erg. Vannacht was het bij mij extreem. Ik kon er niet van slapen en heb tot 4:00 wakker gelegen. Mijn wekker ging weer om 8:30, dus je kan je voorstellen dat ik daar niet zo blij mee was. Toch was ik niet extreem moe. Wel merk ik dat ik nu een beetje moe ben, dus ga zo ook lekker douchen en mijn bedje in.

Maar wat het is? Ik werd er gek van, zo opgejaagd en druk was het. Ben benieuwd of jullie dit ook hebben ervaren.
Groene_heks
Groene_heks jul 1 '11
Bij mij helpt de buitenlucht, lekker stampen, goed actief bezig zijn smile
admin
admin jul 3 '11
Beetje late reactie......maar afgelopen donderdag ben ik om 23.45u even de deur uitgegaan........moest gewoon! Mijn hoofd leek op springen te staan, benauwd gevoel. Ik kan het niet exact beschrijven, maar ik had frisse buitenlucht nodig! Tuindeur open was niet voldoende! Ik heb de afgelopen dagen ook heel veel geslapen!

smile

Ps. Best grappig dat een ieder het op zijn manier heeft ervaren! Van AdrenalineRush tot alleen maar willen slapen!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki