Hoi lieve New Moon,
Ik heb jou op 2 manieren gelezen, Ik heb namelijk 2 verschillende gidsen en ik wil met beide oefenen, dus vandaar 2 verschillende boodschappen.
Ik wil je dan ook vragen om op allebei 1 en 2 te reageren, want daar kan ik namelijk weer mee verder.
1..
Let goed op jezelf, Het wordt tijd dat je concrete stappen gaat zetten, die stappen die voel je al van binnen. Alleen het moet nog duidelijker voor je worden. Het wordt tijd dat je die gevoelens gaat uit diepen en gaat naleven / streven.
Je bent nu te druk met om je heen te kijken, teveel met andere mensen/dingen bezig. Is natuurlijk allemaal erg leuk maar het wordt tijd voor actie.
Het is nu tijd om te verstillen en naar binnen te gaan en je af te vragen: Wat wil ik, waar wil ik heen...?
Wat is belangrijk voor jou.
Je moet een keuze gaan maken die tussen je verstand en je gevoel gemaakt moet worden.
Stop even met alles, keer injezelf en maak die keuze met je hart, voel goed wat jij wilt, angst moet volledig genegeerd worden op dat vlak. Angst weerhoud je gevoel en laat je verstand de overhand nemen
Verstandelijk gezien kom je er ook wel maar met minder plezier en uiteindelijk loop je dan toch vast. Het is ook geen slechte keuze maar het is niet de juiste.
Het is een keuze die je voor je levenspad neemt, welke weg sla ik nu in? Door die stap zal alles veranderen op werkvlak en ook op privevalk zul je daar de nodige veranderingen aan ondervinden.
2..
Ik voel dat er iemand in je omgeving is die je nodig hebt, het voelt als een vriendin die flink wat problemen over haar heen krijgt en daar niet de hulp voor vraagt die ze nodig heeft.
Jij bent voor haar op dat vlak belangrijk, jij bent namelijk iemand die in alle chaos rustig blijft en voor haar de prioriteiten op een rij zet, dring jezelf een beetje bij haar op want ze vind het moeilijk om de hulp te accepteren.
Verder krijg ik een zwarte hond door, die overleden is, ik weet niet zo goed of die bij jou hoort of dat hij bij je vriendin hoort en zich via jou probeert kenbaar te maken.
Lieve New moon, Ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.
Liefs Taro