Loading...
nl

Fotolezen New Moon

New Moon
New Moon jun 29 '11
Hoihoi mensen,

Tis alweer bijna een jaar geleden dat ik mijn foto heb laten lezen, en in tussentijd is er best veel gebeurd.

Ik ben heel erg beieuwd wat jullie kunnen zien, en wil tevens mijn foto aanbieden als oefenmateriaal (ik vind het daarbij niet erg als je nog nooit hebt gelezen en confronterende dingen wil zeggen, heb namelijk het gevoel dat soms fotolezers wat terughoudend en onzeker zijn als ze foto-lezen. Dit is eigenlijk ook de hoofdreden dat ik mijn foto hier aanbied.)

Succes hè!

Lfs,
New Moon
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 29 '11
hey New Moon,
ik zal een poging wagen wink
...Momenteel lijkt het wel of je stilstaat voor jou gevoel,
Ook weet je daarbij dat je ook ieder moment een nieuwe weg in kan slaan...
Ik zie een jonge vrouw die een tikkie ondeugend is soms,
en daarmee bedoel ik, dat je soms je grensen aftast (ff kijken hoever je kunt gaan)
niets mis mee, hoor tongue
Verder sta je "open" voor alles, geen grensen, niets is te gek...
Er zijn maar weinig dingen waar jij je over verbaast!
Je bent je ook bewust van, dat er "iets" in de lucht hangt?
Ook ben je een gangmaker, gezellig, grappig, spontaan,
levendige fantasie, leergierig
Je voelt je sterk verbonden met zowel de mensheid, als de flora en fauna!
Ook met het hierNUmaals, zegmaar

Kijk uit met suiker... denk ik 2 x shocked

groetjes moonflowertje
New Moon
New Moon jun 29 '11
Hoihoi MoonFlowertje,

Bedankt voor je lezing!
Echt ongelooflijk, maar je hebt me inderdaad goed in de smiezen zeg! wink
Grappig dat je dat zo sterk dacht over die suiker, ik kan daar inderdaad heel erg slecht tegen, mijn systeem trekt dat niet en ik verander dan figuurlijk gezien in een soort van weerwolf (gepikeerd, huilen, terugvallen op instincten, agressief worden)
Dus, dat eet ik niet of nauwelijks meer laugh

Bijzonder ook dat je begint over dat er "iets" in de lucht hangt.
Ik kan er mijn vinger niet helemaal op leggen maar t heeft met het thema liefde temaken:
"savonds bloeit de liefde op/can you feel the love tonight" van de Lion King - komt het dichtst in de buurt van dat gevoel.
Ik word er erg onrustig/ongeduldig van in ieder geval.

Het hierNUmaals vind ik echt een perfecte benaming voor de dimensie waar ik graag/veel vertoef, haha! Die hou ik erin voor mezelf, want t had nog geen naam wink

Dat stilstaan klopte trouwens ook, ik was letterlijk aan het niksen, toen ik de foto hier plaatste, terwijl me zoveel te doen stond en voel me alsof ik in 1 keer een hele grote rugtas moet afdoen omdat ik een andere weg inkan. smile

Goed gedaan hoor, bedankt! shocked

Groetjes New Moon

MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 30 '11
pff gelukkig maar...
want ik ben altijd een beetje onzeker
omdat ik soms wel eens verkeerde dingen bij iemand plaats
het beste kan ik het eigenlijk als ik in de stad ben, en mensen observeer shockedhaha en schokkeer omdat ik wilde zien hoe ze reageerde tongue--> stomme puber ( ikke)
maar tegenwoordig heb ik daar geen tijd meer voor!
en ik deed het ook nooit express!
groetjes wink
taro
taro jul 2 '11
Hoi lieve New Moon,

Ik heb jou op 2 manieren gelezen, Ik heb namelijk 2 verschillende gidsen en ik wil met beide oefenen, dus vandaar 2 verschillende boodschappen.
Ik wil je dan ook vragen om op allebei 1 en 2 te reageren, want daar kan ik namelijk weer mee verder. smile

1..
Let goed op jezelf, Het wordt tijd dat je concrete stappen gaat zetten, die stappen die voel je al van binnen. Alleen het moet nog duidelijker voor je worden. Het wordt tijd dat je die gevoelens gaat uit diepen en gaat naleven / streven.

Je bent nu te druk met om je heen te kijken, teveel met andere mensen/dingen bezig. Is natuurlijk allemaal erg leuk maar het wordt tijd voor actie.

Het is nu tijd om te verstillen en naar binnen te gaan en je af te vragen: Wat wil ik, waar wil ik heen...?
Wat is belangrijk voor jou.

Je moet een keuze gaan maken die tussen je verstand en je gevoel gemaakt moet worden.
Stop even met alles, keer injezelf en maak die keuze met je hart, voel goed wat jij wilt, angst moet volledig genegeerd worden op dat vlak. Angst weerhoud je gevoel en laat je verstand de overhand nemen

Verstandelijk gezien kom je er ook wel maar met minder plezier en uiteindelijk loop je dan toch vast. Het is ook geen slechte keuze maar het is niet de juiste.

Het is een keuze die je voor je levenspad neemt, welke weg sla ik nu in? Door die stap zal alles veranderen op werkvlak en ook op privevalk zul je daar de nodige veranderingen aan ondervinden.

2..
Ik voel dat er iemand in je omgeving is die je nodig hebt, het voelt als een vriendin die flink wat problemen over haar heen krijgt en daar niet de hulp voor vraagt die ze nodig heeft.
Jij bent voor haar op dat vlak belangrijk, jij bent namelijk iemand die in alle chaos rustig blijft en voor haar de prioriteiten op een rij zet, dring jezelf een beetje bij haar op want ze vind het moeilijk om de hulp te accepteren.

Verder krijg ik een zwarte hond door, die overleden is, ik weet niet zo goed of die bij jou hoort of dat hij bij je vriendin hoort en zich via jou probeert kenbaar te maken.

Lieve New moon, Ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
New Moon
New Moon jul 2 '11
Origineel bericht van: taro
Hoi lieve New Moon,

Ik heb jou op 2 manieren gelezen, Ik heb namelijk 2 verschillende gidsen en ik wil met beide oefenen, dus vandaar 2 verschillende boodschappen.
Ik wil je dan ook vragen om op allebei 1 en 2 te reageren, want daar kan ik namelijk weer mee verder. smile

Hoi lieve Taro,
Bijzonder dat je me op deze manier wil lezen smile
De twee "lezingen" voelden qua energie ook anders voor me aan, terwijl ze beiden echt de spijker op de kop hebben geslagen (maar beiden vanuit een ander perspectief).
Dit vind ik erg fijn, en ook dat ik je de gelegenheid heb kunnen geven hiermee te oefenen.
Ik zal even per punt reageren, zoals je gevraagd hebt smile

1..
Let goed op jezelf, Het wordt tijd dat je concrete stappen gaat zetten, die stappen die voel je al van binnen. Alleen het moet nog duidelijker voor je worden. Het wordt tijd dat je die gevoelens gaat uit diepen en gaat naleven / streven.

Poe, het klopt inderdaad dat ik een soort van druk (heeft iets met eigenschappen/gaven van mn ziel temaken) van binnenuit die er nodig uit moet.
Echter, de tijd gaat nu voor mijn gevoel zo snel, en ik help andere mensen graag, maar het zou goed kunnen dat ik een stap heb overgeslagen.
Als ik alleen ben stromen de inzichten over mezelf binnen en dit stopt niet, en als ik bij anderen ben stromen inzichten over anderen binnen.
Aangezien ik liever anderen help dan mezelf sla soms een stapje over door niet in mezelf te keren, waardoor ik mn "gave" niet kan richten. Dit is iets waar ik de laatste tijd veel mee oefen, maar vind het lastig omdat ik oa. in een "belangrijke" tentamenweek zit van mijn studie (psychologie universiteit).

Je bent nu te druk met om je heen te kijken, teveel met andere mensen/dingen bezig. Is natuurlijk allemaal erg leuk maar het wordt tijd voor actie.

Ik kan het niet beter zeggen, ik voel dit precies zo! Er is naar mijn gevoel zoveel (spiritueel) werk te doen voor mij, dat ik soms niet weet waar ik moet beginnen. Dan dompel ik me liever onder tussen/bij andere mensen.

Het is nu tijd om te verstillen en naar binnen te gaan en je af te vragen: Wat wil ik, waar wil ik heen...?
Wat is belangrijk voor jou.

Je moet een keuze gaan maken die tussen je verstand en je gevoel gemaakt moet worden.
Stop even met alles, keer injezelf en maak die keuze met je hart, voel goed wat jij wilt, angst moet volledig genegeerd worden op dat vlak. Angst weerhoud je gevoel en laat je verstand de overhand nemen

Verstandelijk gezien kom je er ook wel maar met minder plezier en uiteindelijk loop je dan toch vast. Het is ook geen slechte keuze maar het is niet de juiste.

Het is een keuze die je voor je levenspad neemt, welke weg sla ik nu in? Door die stap zal alles veranderen op werkvlak en ook op privevalk zul je daar de nodige veranderingen aan ondervinden.

Deze 4 tips van jou heb ik even bij elkaar geplakt. Heel erg bedankt hiervoor, want deze tips zijn precies wat ik nodig heb op dit moment shockedIk heb heel erg het gevoel nu dat mijn verstand me heel erg in de weg zit bij het maken bij een keuze. Dit heeft onder andere met sommige energieën/hoogleraren op de universiteit temaken die verstand toch wel op een voetstuk zetten (dit is natuurlijk een weerspiegeling van mijn eigen verstand van binnen). Hierdoor word ik onzeker (angst) om voor mezelf te kiezen en krijg de neiging om het pad van 400 andere studenten te volgen. Ik geniet trouwens wel van studeren, ik vind leren super leuk en de onderwerpen liggen me goed, het grotendeel van de vakken sluit aan op mijn spirituele pad/inzichten, dus ik voel wel dat ik goed zit. Vind het wel heel lastig om ook de "verstand"-vakken te halen, zoals bv statistiek (ik weet zeker dat ik dat niet echt ga gebruiken later bij mijn beroep).
Ik bedenk me nu wel dat ik ong. een paar maanden terug definitief voor mijn gevoel/intuïtie heb gekozen, daar werd heel goed op gereageerd vanuit mijn omgeving (vriendschappen uitgediept en nieuwe vrienden gemaakt, mensen geholpen). Ik voelde echt dat ik bezig was met waarvoor ik gemaakt ben zegmaar, maar af en toe ben ik bang omdat ik zo'n druk voel, dus loopt 10 procent van mijn verstand ook nog mee bij mij keuze (terwijl het naar mijn gevoel op de achtergrond moet verdwijnen)....

2..
Ik voel dat er iemand in je omgeving is die je nodig hebt, het voelt als een vriendin die flink wat problemen over haar heen krijgt en daar niet de hulp voor vraagt die ze nodig heeft.
Jij bent voor haar op dat vlak belangrijk, jij bent namelijk iemand die in alle chaos rustig blijft en voor haar de prioriteiten op een rij zet, dring jezelf een beetje bij haar op want ze vind het moeilijk om de hulp te accepteren.

Wauw, dat je dit kan aanvoelen!
Dit klopt inderdaad, ze is erg koppig (net als ik vroeger) en ik heb inzichten in hoe ik haal kan helpen. Ik doe dit zachtjes/subtiel, wat ze goed opvat. Ze is echter erg ziek (niemand weet wat het is), en heeft trauma's uit het verleden. Heb het gevoel dat ze nu in een gevaarzone zit waardoor ik door haar koppigheid heen moet dringen. Ik vind dit erg lastig want ben bang dat ik haar hierdoor kwijtraak, terwijl ik weet dat ik haar kan helpen.

Verder krijg ik een zwarte hond door, die overleden is, ik weet niet zo goed of die bij jou hoort of dat hij bij je vriendin hoort en zich via jou probeert kenbaar te maken.

Bijzonder! Ik voel namelijk ook af en toe de aanwezigheid van een hondachtige (die zich lekker tegen me aanstrijkt als ik bv bij college zit!), heb alleen ook geen idee of die ooit van mij is geweest. (zou kunnen, maar dan in een vorig leven)
Ben heel erg dol op dit soort dieren en zwarte honden trekken me hierin in het speciaal aan.
Er is in dit leven wel een zwarte hond die erg belangrijk voor me is (geweest), van mijn zielsverwant (waarmee ik vorig jaar een relatie had). Ik kon met die hond communiceren en we waren echt dol op elkaar. Hij leeft nog steeds, maar dit was in een ander land, dus kan er niet snel heen frown

Lieve New moon, Ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Liefs Taro

Lieve Taro,

Heel erg bedankt voor deze superlezing!
Het is precies wat ik nodig heb smile

Liefs New Moon
taro
taro jul 2 '11
Hey lieve new moon,

Dankjewel voor je feed back, daar heb ik veel aan.

De eerste lezing heb ik via automatisch schrift door gekregen, met die gids werk ik nog niet zo lang, maar merk dat de boodschappen ook heel duidelijk en helder zijn en de 2de gids is erg vertrouwd, daar werk ik al heel lang mee.

Je laat je angst toe als je je vriendin probeert te helpen, niet doen, je schrijft dat je anders bang bent dat je der kwijt raakt, laat die angst weg en ga vanuit je gevoel te werk.
Beetje jezelf opdringen bij der is goed voor haar, kijk maar naar jezelf toen je in je koppige fase zat, jij had het toch ook fijn gevonden als iemand standvastig je had proberen te helpen, je had daarom toch nooit die vriendschap verbroken, zeg haar dat je van der houdt en dat je haar daarom wat "dwingend" steunt wink

Ben blij dat je er iets mee kunt.

Liefs Taro
New Moon
New Moon jul 3 '11
Hoihoi Taro,

Fijn dat je er veel aan hebt smile

Ik voel nu ook de goede manier om mijn vriendin te helpen, en ook minder angst om dat te doen (mede door jouw bericht, bedankt daarvoor!!)

Wilde je even vertellen dat ik inmiddels die zwarte hond ook kan plaatsen (zie profielfoto ;))
Mijn zielsverwant heeft die zwarte hond bij mij teruggespiegeld met zijn eigen (echte) zwarte hond.
Grappig om te weten!

Liefs New Moon

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske