Loading...
nl

bijzondere ervaring vanacht

linkie
linkie jun 15 '07
hoi allemaal,

heb iets bijzonders meegemaakt vanacht.
Ik geloof dat ik niet helemaal wakker was, dus plaats hem even onder dromen.

Ik werd vanacht wakker, tenminste ik was niet volledig wakker naar mijn gevoel, maar dromen deed ik ook niet. Ik was een soort wakker maar dan in een andere belevingstoestand, weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen. Ik lag in iedergeval op mijn rug in bed.
In mijn deuropening stond een gestalte, grootte van een gewoon persoon. "het" was helemaal zwart en had de contouren van een persoon, net alsof je een schaduw op de muur tekent en die zwart inkleurt.

Ik keek erna en dacht wat doet die daar nou? het maakte me niet bang en ik ben dan ook vrijwel direct weer gaan slapen.
Vanmorgen werd ik wakker en dacht, hé dat lijkt op vroeger alleen was ik nu niet helemaal wakker en heb er eigenlijk te weinig aandacht aan besteed.

wellicht heeft iemand anders ook zoiets meegemaakt?
Delen:
LPChip
LPChip jun 15 '07
Misschien was je gewoon wakker, en heb je een entiteit gezien.

Je hebt namelijk zwarte en witte entiteiten.

Zwarte entiteiten zijn entiteiten die zijn blijven hangen in deze wereld en op zoek zijn om over te kunnen gaan naar het hiernamaals. Witte entiteiten zijn al in het hiernamaals.

Let wel dat zwarte entiteiten vaak afkomen op negatieve energieen en hun daarmee voeden. Als je dus een k#t dag hebt, dan kunnen ze van je willen voeden waardoor je dag nog slechter wordt.

Ik heb ook wel eens dat ik 's nachts wakker wordt, maar best duf ben, en dan weer ga slapen, en dan 's ochtends denk: was dat een droom of was ik echt wakker?

Ik weet nu dat ik gewoon wakker was. Ik heb namelijk een keer expres een voorwerp gepakt die niet zo ver weg lag en op een plek gelegd waar ik dat nooit zou doen. Zo wist ik dat het geen droom was.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '07
Ik ken die moment Linkie, ik heb dat ook wel eens meegemaakt. Het rare is, dat je dan wakker wordt, maar je kamer ziet er dan ook anders dan anders uit. Het lijkt wel of er dan een lichtgevende gloed in hangt (tenminste zo ervaar ik dat). Als ik die gloed ervaar, en ik kijk rond, dan zie ik meestal vage schimmen of gestaltes, of gewoon een brij van energie. Meestal kan ik er niets in herkennen, en ben ik alleen maar een beetje gedesorienteerd. Ik ga dan vaak ook weer gewoon slapen, omdat het me niets zegt dan. Misschien heb je hetzelfde ervaren?
Wendy's
Wendy's jun 16 '07
Ik heb dat ook wel eens gehad.. word ik snachts wakker (maar volgensmij ECHT wakker, want alles ist zelfde), en dan zie ik een entiteit oid.

maar ik ga dan gewoon weer verder slapen haha..

Ik denk dat je snachts meer open staat voor die dingen, want overdag ben je met veel andere dingen bezig..
linkie
linkie jun 17 '07
ja nims de kamer was idd wel soort van helder, want ik keek door mn klamboe heen en het was net of die er niet was.....daarnaast is het een donkere hoek van de kamer/gang en ik zag het (ze?) heel duidelijk, dus dat geeft aan dat er op één of andere wijze meer licht was in de kamer/gang.

Wendy's, alles is inderdaad het zelfde als normaal, maar ik voelde me anders...misschien is het wel duf of gedesorienteerd zoals nims het beschrijft.

Ik schrijf nu even ze want heb daarna nog gedroomd... Ze stonden nog in de deuropening maar heb ik lag alweer onder dekens op mijn zij.
(Ze) een grote en een kleinere (misschien kind) gingen weg.
Alsof ze mij nog even wilde zien...zo'n soort gevoel gaf het.....en alsof we er allemaal vrede mee hadden, heel bijzonder....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki