Loading...
nl

aqua aura

goudsbloem
goudsbloem jun 23 '11
hallo allemaal,

ik heb de aqua aura harthanger besteld en zou graag willen weten of iemand hier mee ervaring heeft wil graag weten of iemand hem ook draagt en voelbaar iets merkt..

liefs Goudsbloem
Delen:
goudsbloem
goudsbloem jun 23 '11
niemand??

x
Serenity
Serenity jun 23 '11
Wellicht zijn mensen aan het werk of gewoon niet achter de computer.
Je zult toch even geduld moeten hebben voor antwoord te krijgen, lees jezelf ondertussen maar heerlijk in op dit forum.
Voor vragen kan je altijd een nieuw onderwerp aan maken maarrr voor antwoorden zul je geduld moeten hebben, en geduld is een schonen zaak. ^^
De tijd zal het leren! ^^
Emuca
Emuca jun 23 '11
Ik weet niet zo goed wat voor een soort hanger het is smile
goudsbloem
goudsbloem jun 23 '11
hoi miri,

je hebt gelijk geduld is ook niet mijn sterkste kant ik wacht rustig af..!

xxx
Serenity
Serenity jun 23 '11
wink
goudsbloem
goudsbloem jun 23 '11
beste emuca,
hier een korte beschrijving van de aqua aura...en een foto..

Een bijzonder geslepen Harthanger van Aqua Aura gezet in zilver, voor echte lichtwerkers van deze nieuwe tijd of om je energieverbinding in hoge vibratie te houden.

Aqua Aura is een uniek soort kristal waarbij door een chemisch proces aan een helder kwartskristal goud wordt toegevoegd. Door deze verbinding van kristal met goud heeft Aqua Aura een hoge vibratie. Een Tibetaans kwartskristal (wordt het onder gebracht) wat in staat is alle zielepijn op te lossen en chakra`s te openen voor de enorme `al dat wat is` verbinding. Deze steen zuivert de aura heel sterk, beschermd heel sterk en zorgt dat je je gevoelens uiten. Andere kristallen en edelstenen kunnen met behulp van Aqua Aura worden EXTRA worden geactiveerd, voordat ze worden ingezet voor een genezingsproces. Bevrijdt de ziel van beperkingen. De zielsenergie wordt in het hoogste niveau aangespoort om te zuiveren en het geluk tegemoet te gaan. Verdiept daardoor je spirituele afstemming en schenkt echte diepe rust doordat de ziel tot rust komt. .



Draag de Aqua aura hanger dagelijks dan trekt Aqua Aura innerlijke schoonheid, succes, rijkdom en zielenverbindingen aan. Ook je gids/engel kan makkelijker verbinding maken met jou!

wil er wel even bijzeggen dat deze foto en tekst van annemarie sips is en van haar site afkomen http://www.spiriland.nl


xxx
Serenity
Serenity jun 23 '11
Ik heb ook gegoogeld www.google.com-> search-> qua+aura voor foto's maar zag verschillende stenen maar het gros was licht blauw.
Bij mijn larimar mag ik nog meer blauwe stenen dragen, zit ik me nu te bedenken *grinnik*.
goudsbloem
goudsbloem jun 23 '11
hallo miri,

heb ik je op een idee gebracht? hihi!!zou wel leuk zijn!

ik heb helemaal geen verstand van stenen dit word mijn eerste.!!

xxx
Groene_heks
Groene_heks jun 23 '11
Gaaf, ik heb twee Aqua aura's smile
Geen hangers maar met mooie puntjes.
Onthoud!: Een Kristal ondersteunt, JIJ moet aan het werk dus smile
Je kunt niet op een stoel gaan zitten met die prachtige hanger om je nek en denken dat het dan vanzelf goed komt wink

Liefs
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 24 '11
http://www.edelstenenenmineralen.nl/aqua_aura.html

bron: http://www.edelstenenenmineralen.nl

hier kun je een heleboel informatie vinden over eigenlijk alle stenen wel wink

groetjes moonflowertje
goudsbloem
goudsbloem jun 24 '11
groene heks kun jij ook voelbaar iets merken?

ik ben zo trots of mijn nieuwe aanwinst ik weet dat ik aan de slag moet ben ook niet het type voor de hele dag in mijn huisje zitten ik houd wel van van een beetje actie!!! alleen was het nu zo zwaar dat ik ff in een flinke dip terecht kwam het was tijd voor bezinning... maar daar komt wel verandering in..!!!

xxx
goudsbloem
goudsbloem jun 24 '11
lieve moonflower,

ik had al veel info gelezen maar kon op internet niet vinden of iemand ervaring had met deze steen had maar een persoon gevonden.. dat wou ik graag weten of iemand iets van de steen merkt..
moonflower bedankt voor je info ik ga dalijk ff lezen ff de kids na school en dan ff neuzen!!

xxx
Groene_heks
Groene_heks jun 24 '11
Origineel bericht van: susanne
groene heks kun jij ook voelbaar iets merken?

ik ben zo trots of mijn nieuwe aanwinst ik weet dat ik aan de slag moet ben ook niet het type voor de hele dag in mijn huisje zitten ik houd wel van van een beetje actie!!! alleen was het nu zo zwaar dat ik ff in een flinke dip terecht kwam het was tijd voor bezinning... maar daar komt wel verandering in..!!!

xxx


Ow ja je vroeg of iemand iets merkte... blushsorry..
Ja jeetje wat merk ik..ze voelen gewoon fijn smileik draag ze niet maar ze liggen te stralen op mijn altaartje tussen mijn andere kristallen.
Rozekwarts is nice bij dipjes!
Cialara
Cialara jun 24 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Gaaf, ik heb twee Aqua aura's smile
Geen hangers maar met mooie puntjes.
Onthoud!: Een Kristal ondersteunt, JIJ moet aan het werk dus smile
Je kunt niet op een stoel gaan zitten met die prachtige hanger om je nek en denken dat het dan vanzelf goed komt wink

Liefs


Helemaal mee eens Groene Heks, mensen moeten niet denken dat ze door het dragen van een steen of wat dan ook van alles verlost zullen worden. Het is de bedoeling dat we zelf ook aan de slag gaan smile

Ik ken deze steen nog niet, nog nooit van gehoord ook, er zijn ook zoveel prachtige kristallen op deze wereld... Ik weet wel uit ervaring dat iedere steen een bijzondere eigen trilling heeft. En dat de steen die jou opvalt en aantrekt ook de juiste is om te dragen of te gebruiken. Soms draag ik wel eens bepaalde stenen als ik last heb van gevoelens die me in de weg zitten of om mezelf wat meer energie te geven. En inderdaad dat is heel prettig, maar het lost nooit het probleem zelf op smile
niels
niels jun 24 '11
dat is waar een steen is eigenlijk om je te ondersteuen en te helpen bij de obstakels die op je weg liggen laugh
goudsbloem
goudsbloem jun 24 '11
hallo groene heks en cialara.

laat ik ff duidelijk zijn dat ik niet denk dat de steen mijn problemen gaan oplossen..ik ben niet dom hoor ik ben echt niet van gisteren dat is zeker.. ik vroeg of je er iets van ging merken kwa gevoel...ik vroeg niet of het mijn leven ging veranderen..
ik bedoel iedereen weet toch wel dat je zelf hard moet knokken voor verandering en dat dat niet uit de lucht komt vallen...
maar toch bedankt voor de info!!
fijne avond nog!!

liefs!
Groene_heks
Groene_heks jun 24 '11
Hoi Susanne,

Dat had ik al door toen je de bladzijde hiervoor je reactie gaf.
Het spijt me als ik je het gevoel geef dat je niet weet dat je zelf ook aan de slag moet, dat was niet mijn bedoeling
Maar ik draag geen aqua aura dus ik kan je niet vertellen hoe aqua aura aanvoelt, wat het met je lijf of met je geest doet.
Ik heb de puntjes ook voor de twee middelste kids gekocht, vandaar dat ik ze niet draag of bij me heb.

liefs smile
Serenity
Serenity jun 25 '11
Ik vind je reactie heeeel lief Karin, wat mooi om te lezen, ik voel wat je bedoel. smile

Liefs!
Ariel
Ariel jun 26 '11
Ik vindt aqua aura een mooie steen ,maar qua energie doet het mij weinig.
Ik had onlangs een bolletje ervan in mijn handen om een sieraad voor iemand te maken.
De persoon voor wie het is is heel erg blij met de steen overigens.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki