Loading...
nl

Wie kan mij helpen?

Ladouchie
Ladouchie jun 22 '11
Hallo allemaal.
Mijn naam is Ladouchie.
Vanaf dat ik heel jong ben voel ik dingen aan.
Ik ben er 1 van een tweeling en zat zelf in een vruchtzak.
Ben zoals ze zeggen met een helmpje op geboren.
Nu heb ik als jong meisje geesten opgeroepen en daarna heel veel spijt gekregen, want ik zag en voelde heel enge zwarte entiteiten.
Ik ben toen heel hard gaan bidden en heb sindsdien mij nooit meer ingelaten met dat soort zaken.

Nu voel ik nog steeds energieen en zou heel graag de dingen die ik voel ook willen kunnen zien.
Hoe doe ik dat? Hoe kan ik dit leren?
Af en toe wordt ik nog wakker en dan staat er iemand aan mijn bed of in mijn kamer... maar voor mij gevoel droom ik dat...

Wie o wie wil mij het eea leren?
Zou het heel graag willen, maar dan wel veilig!

Liefs,
LD
Delen:
Serenity
Serenity jun 22 '11
Quote:
Wie o wie wil mij het eea leren?
Zou het heel graag willen, maar dan wel veilig!

Dat kan jezelf heeeeeel goed, door jezelf open te stellen .
En informatie inwinnen werkt ook als een tierelier daarnaast word het oefenen geblazen, en heel veel geduld en acceptatie voornamelijk acceptatie van jezelf en dat er geen goed of kwaad bestaat daarmee creëer je een harmonieuze sfeer om jezelf heen en daardoor begin je uhmmm innerlijke-binneste te stralen.

Lees jezelf lekker in op dit forum en check mijn site ook eens daar heb ik mijn verzameling informatie opgeslagen wellicht heb je er wat aan.
Zo niet dan laat je het lekker op de achtergrond en zodra je denk het toch nodig te achten zoek je het gewoon weer op op internet of de bibliotheek.
Je kan het zo bekijken; pas dan was je er eigenlijk aan toe om die informatie te kunnen begrijpen en te verwerken.
Succes! ^^
Ladouchie
Ladouchie jun 22 '11
Dank je wel voor je reaktie!
Ik probeer mij inderdaad open te stellen...maar hoe doe je dat??

Probeer mij leeg te maken of juist te denken: ik stel mij open voor .....
Tot nu toe..weinig...

Ik ga ffs op je site kijken thanxx
Serenity
Serenity jun 22 '11
De synoniemen van openstellen zijn:
ontsluiten (ww) : ontgrendelen, openen, openmaken, openzetten
openen (ww) : beginnen, ontsluiten, oprichten, opzetten.

Maar ik dacht eerder aan jezelf open te stellen voor de wereld, voor jezelf of de mogelijkheid openhouden voor andere suggesties.

Maar 'ik stel mij open voor…' is ook een hele mooie, je kan blijven oefenen maar uiteindelijk, zal de tijd het leren… ^^
akschuna
akschuna jun 22 '11

Hoi Ladouchie,

Mag ik je vragen hoeveel jaar geleden dat is ,het glaasje draaien
en hoe voelen die energieen waar jij het over hebt ?

Groetjes Akschuna
Ladouchie
Ladouchie jun 23 '11
Hoihoi,
Ik heb glaasje gedraaid toen ik ongeveer 15 jaar was, nu zo een 18 jaar geleden.
De energien die ik nu voel, voelen wisselend.
Soms voelen ze zwart en eng aan, maar meestal koud maar licht....
New Moon
New Moon jun 23 '11
Hoi Ladouchie,
Van harte welkom op dit forum.
Ik hoop dat we je kunnen helpen met je negatieve energieën naar het licht te sturen (ik denk het wel smile)
Het kan (zoals je zelf al aanvoelde denk ik) erg gevaarlijk zijn glaasje te draaien, die energieën blijven dan rond jou/ in je huis hangen.
Heb zelf op die leeftijd me ook beziggehouden met openstaan op die manier, en heb er ook erg last van gehad in mijn oude huis, dus weet hoe vervelend dit kan zijn.
Kijk ook eens rond op het "geestverschijningen" gedeelte van Merudi, daar staat veel info smile

Groetjes, New Moon
ps: bidden om bv Jesus, aartsengel Michael, of je gids te vragen om hulp en licht is een hele goede manier jezelf te beschermen als je bang/naar wordt van deze entiteiten,maar dit had je wellicht ook al door smile
ps2: voor mijn gevoel moet je eerst die negatieve entiteiten wegkrijgen voordat je je verder kan ontwikkelen op spiritueel gebied. Deze entiteiten teren namelijk op jouw licht, en dat heb je nodig om je verder te ontwikkelen smile
Tot die tijd is het misschien goed om te leren aarden. Hier is ook veel info en oefeningen te vinden op Miri's site solaas (en op Merudi).
akschuna
akschuna jun 23 '11

Hey Ladouche

Persoonlijk heb ik hetzelfde gevoel als New Moon,
voordat je verder gaat met jouw spirituele ontwikkeling
lijkt het ook mij verstandig om je eerst te ontdoen van allerlei negativiteiten en daar kun je wel wat hulp bij gebruiken denk ik,
dat gaat niet zomaar vanzelf of kun je zomaar zelf.

Ook de beschermingsmethodes die New Moon geeft helpen goed.

Op zich ben ik niet van de "voorspellingen" maar ga eens naar een paranormale beurs in de buurt,daar zul je iemand opvallen die jou verder kan helpen (heb ik het idee).........
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '11
Hey, Ladouchie

allereerst van harte welkom hier op Merudi

verder wil ik je, eigenlijk een tip geven voor wat jij allemaal beleeft, en aan het ontwikkelen bent, net als Akschuna zegt: sommige dingen in het leven, kun je niet zomaar alleen oplossen, hiervoor heb je echt een goed medium nodig, die gespecialiceerd is, in dit soort zaken!
echt, hoor... hier kom je zelf niet uit...
en waar je zo'n medium vind?
Ikzelf heb doormiddel van boeken van Marion Berdsen te lezen, zoiets van, zij is echt een goed medium, die jou zou kunnen helpen, ze woont in Amsterdam, of iig daar ergens in de buurt!
Ik weet dat er een enorme wachtlijst is bij haar...
maar voor je het weet ben je aan de beurt...
ik weet niet waar je vandaan komt? ( ik bedoel, anders moet je misschien ver reizen) en dan zal je iemand anders mee moeten vragen, misschien...
er zullen best wel mediums bij jou in de buurt zijn, Akschuna zegt ook: ga naar een beurs... zo'n paranormale beurs (Rijswijk Z-H) bijvoorbeeld
daar kunnen ze je echt wel verder helpen!
veel succes wink
groetjes moonflowertje
Ladouchie
Ladouchie jun 23 '11
Dank jullie wel voor de reakties.
Dus ik moet eerst de negatieve entiteiten kwijt zien te raken..
Zou idd verder niet weten hoe ik dat moet doen.
Wat mij verder wel opvalt is dat ik in bed steeds zo een maagpijn heb en ik las in vriendin dat negatieve entiteiten daar vaak de energie vandaan halen?

Ik woon in Flevoland, dus dat is niet zover van Amsterdam..
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '11
smileoke... ik zal zo ff het adres opzoeken ( email)
want ik heb een heel verhaal achter mijn ctrl-v zitten shocked
die hier niet hoort wink

groetjes
akschuna
akschuna jun 23 '11

Ladouche
ik wil niet spreken over negatieve entiteiten maar over negatieviteiten,in mijn optiek net even anders.
Ga eens naar zo'n beurs zou ik zeggen.
En Miri heeft geen ongelijk in wat zij beweerd alleen heeft zij iets over het hoofd gezien.
Als dat jouw plek is (maag) of zij dat nodig hebben dan zou dat eventueel kunnen.
Maar zo erg is het niet hoor Ladouche, je behoeft alleen een soort van "opschoning" voordat jij gaat doen wat jij wenst te doen.
Volgens mij is jouw wens nogal hoog,wat een mooi streven is en toch die "opschoning" wel degelijk vereist.

Veel sterkte en succes hiermee !
akschuna
akschuna jun 23 '11
hihi crossmail moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '11
yeah smile

marion berndsen info@maylight.nl

Contact!


Als u de nieuwsbrief van Marion wilt ontvangen stuur dan een mailtje naar info@maylight.nl

Marion Berndsen, Praktijk voor Mediumschap

Pieter Verhoogstraat 15
2132 ZN Hoofddorp
Tel. 023-7432722


Wanneer u een afspraak wilt, kunt u bellen naar het praktijknummer 023-7432722. U krijgt dan een antwoordapparaat waarop u uw naam en telefoonnummer in kunt spreken. U wordt teruggegebeld voor een afspraak, maar dit kan even duren. U wordt echter niet vergeten, iedereen wordt genoteerd op de bellijst.


Marion kan wegens de drukte binnen de praktijk de persoonlijke mail of de webconsulten niet beantwoorden. Wij hopen op uw begrip.


Voor algemene, praktische vragen over consulten, cursussen, reizen en bestellingen kunt u een email sturen naar info@maylight.nl of verder lezen op deze website.


Bron: http://www.maylight.nl/Over_Marion....html

groetjes moonflowertje
Ladouchie
Ladouchie jun 29 '11
Thanxx iedereen!
Cialara
Cialara jun 29 '11
Origineel bericht van: Ladouchie
Hallo allemaal.
Mijn naam is Ladouchie.
Vanaf dat ik heel jong ben voel ik dingen aan.
Ik ben er 1 van een tweeling en zat zelf in een vruchtzak.
Ben zoals ze zeggen met een helmpje op geboren.
Nu heb ik als jong meisje geesten opgeroepen en daarna heel veel spijt gekregen, want ik zag en voelde heel enge zwarte entiteiten.
Ik ben toen heel hard gaan bidden en heb sindsdien mij nooit meer ingelaten met dat soort zaken.

Nu voel ik nog steeds energieen en zou heel graag de dingen die ik voel ook willen kunnen zien.
Hoe doe ik dat? Hoe kan ik dit leren?
Af en toe wordt ik nog wakker en dan staat er iemand aan mijn bed of in mijn kamer... maar voor mij gevoel droom ik dat...

Wie o wie wil mij het eea leren?
Zou het heel graag willen, maar dan wel veilig!

Liefs,
LD


Hoi Ladouchie,

Allereerst welkom hier op Merudi smile

Ik lees veel hier, maar schrijf slechts zelden. Wel wil ik reageren op jouw probleem en verzoek om hulp.

Allereerst mag je leren dat het voelen van energieën bijna gelijk staat aan het zien ervan. Gevoel is vaak sterker dan zien met je 3D ogen. Het zien kun je min of meer leren, maar gaat meestal via de innerlijke manier, namelijk met je 3e oog. Als je wil zien dan is dat een kwestie van hetgeen je voelt en doorkrijgt omzetten in beeld, visualiseren. Dit doe je door naar binnen te keren. Ik kan je wel een manier leren om jezelf te beschermen. Als je dat wil, moet je even per pb contact opnemen smileGoed gronden is wel altijd een goed begin, daarover kun je hier op het forum wel genoeg lezen al.

Veel leesplezier verder hier op het forum.

Liefs Cialara
+(maria)+
+(maria)+ jun 29 '11
hier is god niet liefje je hebt hun advies niet nodig !hier krijg je ook te make met het kwaad ! ga bidden en vraag god om je te helpen .het lijkt hier fijn maar ze zijn allemaal met zake bezig waar ze geen verstand van hebbe ! en zonder dat ze het wete kan het slechte zijn gang gaan. ik ben hier vandaag zelf voor t laats zou je vertelle ik ben ook geboren met helm op ik ben helderziend en heldervoelendik kan ze horen en ruike en met ze praten ik heb ook voorspellende dromen de gave heb je niet voor je lol daar heeft god een bedoeling mee voor jou . vergeet dat nooit en probeer je gave altijd op een goeie manier te gebruike .een gave te hebbe is geen lolletje maar echt zwaar en hoe meer je zult zien hoe zwaarder je leve wordt !ik ben zelf geboren met het zien van engele en ovrleden geliefdes dus ik kan je niet vertelle hoe je dat moet oen !!maar blijf gelove in het goede !ik zal je licht sturen in gods naam .en vergeet en vergeef je verleden als bid heeft kwaad geen kans !
Groene_heks
Groene_heks jun 30 '11
Nou het ga je goed dan Maria!
Veel geluk en vooral veel wijsheid wens ik je toe smile
Cialara
Cialara jun 30 '11
Het hebben van een paranormale gave, wat alle mensen in meerdere of mindere mate hebben is iets wat normaal zal zijn in de toekomst van de mensheid. Degene die het nu heel sterk hebben, hebben daar voor hun incarnatie hier op aarde zelf voor gekozen. En ja, dat pad is niet altijd een lolletje en kan zeker ontzettend zwaar zijn. Maar God of de Bron of jouw Hoger Zelf, heeft hier een bedoeling mee, en als het voor jou gevoel aanstuurt om je hier in te verdiepen, en als dat goed voelt dan mag je die weg gaan.
Bidden kan heel goed werken inderdaad, zolang het op een positieve manier gaat. Maar er zijn meer manieren om meer licht om je heen te krijgen.
En by the way Maria, het kwaad is overal, maar is een onderdeel van de aarde en een onderdeel van de testen die we als mediums krijgen. In ieder mens is kwaad en goed, we zijn tenslotte in de dualiteit hier en moeten zelf ons "kwaad" overwinnen. Dat is het doel van de ervaringen hier op aarde.

Liefs Cialara
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 30 '11
leefbaar maken, zodat iedereen tevreden is!
beseffen dat inzicht, het licht is, wat elke schaduw wegneemt...

iedereen weet de weg, alleen sommige nemen alle zijwegen, om te kijken hoe het daar is! zoals ik shocked
en dwalen gewoon af soms, en dat geeft helemaal niets, als je de echte weg terug kan vinden wink
sommige kunnen onderweg wel eens wat tegen komen, wat ze moeilijk van zich afgeschud krijgen, daarvoor kunnen ze hulp inroepen van een Medium...
meestal kun je dit niet alleen...
of je moet heel sterk in je schoenen staan!

mooi geschreven Cialara ^^

maareh, Maria? ik voel bij jou zo'n weerstand?
zo'n opgekropte woede, eigenlijk!
en daarmee vertroebel je de goede raad van de anderen... want ik kan me niet voorstellen dat je dit berichtje wat je schrijft, goed bedoelt, omdat het "grote goed" het "kwaad" niet nodig heeft om gezien te worden!

omdat ik zelf (nog lang niet) zover ben om Ladouchie te helpen, heb ik haar doorverwezen naar een Medium, waarvan ik weet, door de boeken te lezen, dat zij die kennis wel heeft!
de boeken van Marion, zijn voor mij als voor vele de bijbel, ik zuig het op als een spons! het is haar waarheid, en ook de mijne
en zeer waarschijnlijk van vele anderen wink
groetjes moonflowertje
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki