Loading...
nl

chakra's en vleugels

Ariel
Ariel jun 22 '11
Een tijd geleden maakte mijn dochter van 5 een tekening van een mevrouw en ze tekende allemaal rondjes op de romp precies op de chakraplaatsen.
Ik vroeg haar wat die rondjes waren.
Het waren kleurtjes die alle mensen hebben zei ze.
De tekening was alleen in blauw en roze dus ik vroeg welke kleur die kleurtjes hadden.
"Nou" zei ze" het zijn allemaal lichtjes en ze begon de kleuren te beschrijven.
Precies de chakra kleuren.
Ze snapte 1 ding niet.
"mama bij jou en mij is het hier roze en bij anderen groen.waarom?"Ze wees naar de hartchakra.
Dat wist ik eerlijk gezegd niet te beantwoorden.
Ik vond het al geweldig dat ze chakra's ziet ,maar ze ziet blijkbaar meer.
Toen we in mei op vakantie waren zegt ze ineens: mama het geeft niet dat je nu even geen vleugels hebt hoor.Die krijg je wel weer als we terug zijn" grin
Had ik al het vermoeden een engelmens te zijn zegt je dochter dit.
Zij heeft ook vleugels zegt ze ,maar papa niet die is soldaat. eek
Was me al eens door een engel verteld dat mijn man en ik bij elkaar horen omdat het zijn opdracht is mij te beschermen ,maar dat hij een bewaker is in het hiernamaals....
Ja eigenlijk ook wel vrij logisch hoe kan hij anders een beschermer zijn.
Het is wel heel gaaf om dit zomaar van een 5 jarig meisje te horen..
Ze is duidelijk op dat niveau verder dan ik.
Ik merk ook wel dat ze het chakra zien al gebruikt om mensen te beoordelen.
Ze zegt ook dat bij sommige mensen de lichtjes niet mooi zijn.
Bij mij zegt ze ziet ze wat andere lichtjes.
Op mijn hoofd is een paars lichtje ,maar in mijn hoofd is het goud.
En waar andere mensen een geel lichtje hebben in de buik heb ik een paars met goud lichtje.
En het lichtje in mijn keel is donkerblauw.
Ik las een tijd geleden iets over chakra veranderingen.
colour mirrors
Of zijn de chakra's bij engelmensen sowieso anders?

Toch ben ik heel erg blij en trots dat mijn dochter dit allemaal kan zien.
Delen:
Emuca
Emuca jun 22 '11
Tof dochtertje heb jij laughook dat ze er zo open over praat smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 22 '11
Groen en Roze zijn allebei de chakra kleuren van het hart. Ik heb me ook afgevraagd waarom dat zo is en heb het antwoord voor je.

Normaal is de hartchakra groen. Maar als we een geactiveerd lichtlichaam hebben, zijn al onze chakra's in verbinding en komen de 2 uitersten (rood 1e, wit 7e) samen in het midden (4e). Rood en wit maakt roze!

Ziehier de uitleg smile.
New Moon
New Moon jun 22 '11
Heel bijzonder om te lezen, en wat gaaf dat je dochtertje dit kan smile.
Ik weet niet zo veel over chakra's, maar toevallig wel over vleugels.
Vroeger waren vleugels wel belangrijk voor de engelmens, maar binnenkort niet zo meer, omdat engelmensen zich dan op een snellere/soepelere manier (gaan) verplaatsen.
Dit heeft te maken met de spiraal-energie, een soort tool waarmee we kunnen "vliegen" (heel snel hier verdwijnen en ergens anders verschijnen bij bijv. zielenreizen), maar ook mee kunnen transformeren en shape-shiften (van vorm veranderen), en creativiteit/speelsheid kunnen aanspreken.
Met andere woorden: met die "tool" kunnen we veel meer dan met de traditionele vleugels.
Deze energie is binnenkort (ik kan niet echt een tijd noemen) beschikbaar voor iedereen die daar aan toe is.
Ik vind het een beetje lastig uit te leggen, maar ik vind het wel heel bijzonder om te lezen wat je dochtertje heeft gezegd over dat je vleugels even weg waren: ik ervaar dit namelijk ook zo af en toe (dat ik voel dat mijn vleugels die ik ooit gebruikte verdwijnen en verschijnen) en heb dit nog nooit eerder kunnen delen met iemand.
Ik hoop dat je wat met deze informatie kan, anders is het misschien voor later smile

Liefs voor je dochtertje en jou,
New Moon
Ariel
Ariel jun 22 '11
hmm inderdaad bijzonder new moon.
Ik denk trouwens dat mijn vleugels ook tijdelijk weg waren ,omdat ik gewoon even echt op vakantie wilde.
Vaak gebeurd er vanalles op vakantie.
Ik heb zelfs een keer spirtis geholpen die al eeuwen rondzworven daar.
En we gingen naar Curacao en daar is genoeg naars gebeurd in de tijd van slavernij.
Ik had heel hard mijn rust nodig en heb me expres afgesloten.
Ik merkte ook dat mijn gids en de engelen meehielpen,want ik zag een keer een vrouw staan die mijn aandacht wilde hebben en voor ik kon reageren had een engel haar al mee genomen.
Ik heb haar later toen ik thuis was haar nog in een droom mogen spreken.
Dus ik denk dat ik daarom ook even geen vleugels had ,omdat ik even een gewone spirituelevrije vakantie wilde.
Ariel
Ariel jun 22 '11
Origineel bericht van: NiMS
Groen en Roze zijn allebei de chakra kleuren van het hart. Ik heb me ook afgevraagd waarom dat zo is en heb het antwoord voor je.

Normaal is de hartchakra groen. Maar als we een geactiveerd lichtlichaam hebben, zijn al onze chakra's in verbinding en komen de 2 uitersten (rood 1e, wit 7e) samen in het midden (4e). Rood en wit maakt roze!

Ziehier de uitleg smile.


Dank je. grin
Ariel
Ariel jun 22 '11
Kan het trouwens ook zijn dat ik ook dingen anders waarneem in de vorm van fysiek bedoel ik.
Ik zie soms ineens beelden vertraagd afspelen.
Zo loopt ineens iemand langszamer en als het beeld weer gewoon wordt is de persoon ineens op het punt waar hij/zij hoort te zijn.
Alsof het beeld ineens verschiet.

Ik vindt het moeilijk uit teleggen ,maar misschien begrijpen jullie me.
Serenity
Serenity jun 22 '11
Mijn kind had het vorige week over Chacha en dat het zijn zusje was en samen regenbogen liet zien, maar of dit niet gewoon een spel van Ukkie was dat weet ik niet, het kan wel.

Toen ik heel bewust met Mindfulness bezig was leek de tijd langzamer te gaan en ik had hiermee de mogelijkheid om sneller dingen over te kunnen zien, dat was grappig.
Ariel
Ariel jun 22 '11
Mijn dochter heeft een broer en tweelingzus in het hiernamaals en die zijn geregeld op haar kamer met haar spelen.
Haar zus heet Eva zei ze.
Toen ik zei dat ik haar Sophie had genoemd zei ze:"nee ze zegt dat ze Eva heet."
Dit houd ze nu al heel lang vol dus ga ik ervan uit dat haar zus deze naam gekozen heeft.
Haar broer het Rick ,maar die had ik hem gegeven.
En die heeft hij ook aangenomen van me.

En die regenbogen schijnen ook uit mijn handen te komen.
Zegt Anja als ik met mijn hand haar beter maak.
Zo noemt ze het als ik haar healing geef.
Serenity
Serenity jun 22 '11
Leuk zeg, we kwammen er net achter dat de nieuwe kristal hanger op 3plekken een regenboog geeft en 1hele grote net op zijn rolgordijn DAT was even prachtig!

Ja of het niet gewoon een spel was van Uk dat vraag ik mezelf nu af…. humzzz.

Tijd zal leren hahaha! ^^
akschuna
akschuna jun 22 '11

Ik neem zomaar aan dat jijzelf ook al eens opgezocht hebt wat "Anja" betekend zoniet,het betekend "genadig".

Groetjes Akschuna
Ariel
Ariel jun 22 '11
Hihi ja ik heb haar naam zeker opgezocht.
Ik wilde niet dat ze 1 of andere donkere betekenis zou hebben.
Ik heb altijd iets met betekenissen van namen gehad.
Mijn man was degen die met de naam kwam en ze is ons zeker genadig. wink
Door haar heb ik geleerd dat wat ik al mijn hele leven zie en kan niks satanisch is zoals mijn ouders leerde ,maar gewoon goed is.
Mijn ouders zien het nog zo dus ze weten niks.
Ik heb Anja geleerd dat degenen waar de lichtjes in het hoofd niet mooi zijn of zelfs niet te zien zijn dat die mensen haar niet zullen begrijpen.
Dus ze houd wijselijk haar mond tegen hen ,want zij hebben geen lichtjes in hun hoofd zei ze.
papa een beetje.
Ik ben hem ook langszaam aan, aan het inwijden zeg maar.
Ze is ons dus zeker genadig.
Hmm haar 2e naam is trouwens Sophie. wink
Die al opgezocht?
hihi.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '11
Wat ontzettend mooi is deze erkenning...
ook dat jullie hier en daar familie zijn...
zodat, wat er ook gebeurt jullie altijd bij elkaar blijven wink

En wat een geluk dat ze zich kan ontplooien hoe ze is...
ik bedoel, dat het niet meteen van tafel wordt geveegt!
maar gestimuleerd wordt!
daar heb ik respect voor wink
en Anja heeft een hele wijze gids, waarschijnlijk is ze dit zelf ook... dus dat kan nog best wel wat worden, later...
Die geeft strax les op de basis school aan de rest van de klas smile

nee, ik vind het ontzettend goed dat je je open stelt,
dat ze gehoort wordt!
want het valt niet mee, in deze tijd...
er zijn zoveel mensen die sceptisch zijn, en ook al zien ze dingen voor hun ogen gebeuren, dan nog ontkennen!?
Quote:
Door haar heb ik geleerd dat wat ik al mijn hele leven zie en kan niks satanisch is zoals mijn ouders leerde ,maar gewoon goed is.
Mijn ouders zien het nog zo dus ze weten niks.

mijn (stief)vader en moeder probeerde ons, (mijn zusje en mij) altijd te laten geloven dat wij duivels waren... mijn zusje is daardoor ontzettend beschadigt, mijn gids, heeft me altijd een soort gevoel gegeven, dat ik speciaal ben,... dat ik het me niet moest aantrekken, omdat hun nog niet zo ver waren.
Helaas, hoe ik het ook probeerde, mijn zusje heeft zich nooit echt gelukkig gevoeld...
(borderline) en daardoor geloofde ze alles, wat hun zeiden!
tegenwoordig gaat ze naar de kerk, een soort geloof van de eo... christelijk...
Soms praat ik dan tegen haar, over mijn gaven...
dan zegt ze doodleuk: Ja, maar jij bent ongelovig, dus het komt niet uit de goede bron?!
dan zeg ik, (mijn gids) er is maar 1 bron...
maar ze heeft zoiets van: in de bijbel staat "dat" dus "dat" is waar!
ach... zegt mijn gids dan, laat gaan... wees blij dat ze ergens in geloofd!, en dan ze weer een doel in haar leven heeft wink
tja, ik kan niet anders zeggen als, ja dat is eigenlijks het verstandigste wat ik kan doen!
Dus ik ben echt in de periode gekomen, waarin ik leer dat ik mensen in hun waarde moet leren laten wink
ow en dat valt niet echt mee... maar het lukt smile
groetjes moonflowertje
Serenity
Serenity jun 23 '11
Bravooo *staandeovatie*, idem hier !
De waarheid of werkelijkheid hoeft niet (gedwongen) gelooft te worden want dan ben je net zoals een geloofsgenootschap bezig. (met diverse uitzonderingen wink)
Die bijbel van je zusje is ook een rode leidraad zodat ze een stevige houvast heeft, de bordeline is soms zo hevig dat het geen golven zijn maar rechtstreekse pieken en dalen die zigzaggend voort bewegen.
Nou dan lijkt mij een rode leidraad wel heeeel handig, wat fijn dat ze hier wat aan heeft, plus is het een mooie start of opening om ruimdenkend haar pad te vervolgen.
Mensen die op latere leeftijd zich toevoegen in een geloofsgenootschap zijn in de eerste jaren vaak heel zwart-wit aan het denken en dat lukt men meestal niet om dat dan langdurig vol te houden.
Daarna met een schuldgevoel maar daardoor wel weer bewust, gaat men zijn oude gewoontes weer oppikken en de dingen die ze niet meer nodig vinden te doen die laat men voor wat het is.
Daarna vervolgen ze een harmonieuzere pad als daarvoor, het is een kwestie van hun balans weer te hervinden.
En voor een bordeline is dat erg moeilijk, ik spreek uit ervaring, idem met het aansluiten op latere leeftijd bij een geloofsgenootschap.
Ik heb deze fases al gehad namelijk, dus maak je vooral geen zorgen en laat het lekker in handen van de gidsen, immers heeft je zusje haar eigen pad te bewandelen en heeft ze haar eigen gidsen die weer hun eigen plan hebben voor je zusje te helpen en/of te ondersteunen.
Maar dat ze God hervind is wel een hele mooie, vind ik.

Dit deed me denken aan een dagtekst en ondertussen kwam ik er nog eentje tegen die ook wel mooi was.
- Dagtekst van vrijdag 10 juni 2011.
&
Dagtekst van maandag 30 mei 2011.
Ariel
Ariel jun 23 '11
Ik kom uit een chr.gereformeerd gezin.
Mijn ouders zouden me dus ook satanisch vinden.
Ik heb een hele tijd gewild dat mijn ouders het ook zouden inzien ,maar aartsengel Michael zei tegen me:"Mirjam in dit leven zullen het niet inzien."
Ik denk het ook niet ,want ze klampen zich vast aan wat de kerk zegt.
Ik ben al blij dat ze in God geloven.
Een opmerking die ik eens tegen hen gemaakt heb nadat ze zich zorgen maakten over mijn zus en broer die uit de chr.gereformeerde kerk waren gestapt.
Ze gaan naar een andere kerk nu en ik gaf mijn moeder deze reactie ook:"wees blij dat ze in God geloven."
Dus dat denk ik nu over mijn ouders.
Je komt niet zomaar in de hel.
Zelfs de zwaarste criminelen krijgen na hun dood gewoon weer de kans om hun fouten te herstellen.

Ja soms zou je willen dat iedereen het zo ziet als wij ,maar helaas is dit niet zo.
We zijn zo geindoktrineert door angsten dat we soms niet meer weten hoe de juiste weg te bewandelen.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '11
Quote:
Door haar heb ik geleerd dat wat ik al mijn hele leven zie en kan niks satanisch is zoals mijn ouders leerde ,maar gewoon goed is.
Mijn ouders zien het nog zo dus ze weten niks.


Sorry dat ik het weer aanhaal, maar ik geloof ook wat ze zegt...
mensen kijken dan wel soms raar, maar, dat interesseerd me niet!
er is helemaal geen goed en geen kwaad, heeft mijn gids me geleerd...
en zeker niet in het hiernamaals...
misschien zou je eens moeten vragen aan je ouders,
omdat ze geloven in de bijbel waarin staat: dat Jezus, alle zonde zou dragen voor alle mensen op de aarde...
dus alles wat je eigenlijk verkeerd zou doen, daarvoor heeft hij aan het kruis gehangen, toch?
dus daarbij draagt hij dus al het zog. kwaad...
in dat geval is er dus ook geen hel?
tevens is er dan geen hemel...
en dus is er geen goed, en kwaad...

kijk en een mens heeft het nou eenmaal nodig om zich goed te voelen... dat kan door andere mensen tevreden te maken!
daarvan word je echt blij!
zolang je leeft ben je daar dus eigenlijk mee bezig, maar het zijn allemaal emoties... en die neem je volgens mij niet mee...
het enige wat je meeneemt op dat gebied is je bewustzijn...
tenminste dat is mijn visie, dan he?
groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 23 '11
geen goed en kwaad omdat je van al je "verkeerde" dingen leert!
en die lessen maken jou wijs, zegmaar wink
groetjes moonflowertje
Ariel
Ariel jun 27 '11
Met mijn ouders er over in gesprek is mij zelfs ontraden door aartsengel Michael.
Na vel pogingen van mijn kant en keihard knallen tegen de muur die ze hebben opgetrokken.
aartsengel Michael zei: "je ouders zullen in dit leven niet begrijpen wat jij bedoeld.Ze willen het niet begrijpen. Ze zitten vast in hun geloof.Je kan beter laten zien hoe gelukkig jij bent met je leven nu en hopen dat zij van gedachten veranderen ,want wie niet geholpen wil worden zul je niet kunnen helpen."
Als ik naar mijn ego ga luisteren zal ik de strijd aan gaan en ze confronteren ,maar ik zal alleen ruzie krijgen.
Waarom zal ik dat riskeren?
Ik heb al genoeg woorden met ze gehad.
Ik citeer mijn moeder: "er is maar 1 geloof en dat is het christelijk gereformeerde geloof."
Hoe kun je daar doorheen breken?
Ik ben eruit gekomen omdat ik het nooit zo stellig gezien heb.
Ik heb van kleins af aan al de hiaten in het chr.gerfoormerde geloof gezien en ook in de bijbel.
Ik kan niet meer geloven in de absolute waarheid die zij vertellen.
Het is namelijk niet absoluut.
Ik kan met ze willen praten ,maar ik volg toch het advies van aartsengel Michael op. wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 28 '11
Hey Kalinka

stop met het verspillen van je energie!
ik vind het heel wijs dat je met Michael hebt overlegt...
Misschien is het wel de bedoeling dat jij hun leert begrijpen...
laat ze maar in de bijbel geloven...
ook zijn dit lessen, die mensen door de levens heen zullen leren,
hun zitten nou eenmaal in het proces, dat ze geloven in iets wat
ze letterlijk overgenomen hebben uit de bijbel... en zich daardoor op een bepaalde manier "beperken"
Als ze jou maar niet hun geloof op gaan dringen...
dan kun je het over alles hebben, zonder daar meteen als voorbeeld, een verhaal uit de bijbel te halen...
misschien kun je tegen je ouders zeggen, dat er over geloof niet te twisten is, en iedereen uiteindelijk zijn eigen geloof heeft!
mijn zusje is ook bekeert tot het christelijke geloof, 10 jaar geleden ongeveer...
in het begin probeerde ze mij altijd ook te bekeren, maar ik heb mijn eigen geloof, ik weet niet eens hoe dit geloof heet, eigenlijk...
maar toevallig sprak ik mijn zusje eergisteren... en die zei: in het begin nam ik alles letterlijk over uit de bijbel, nu weet ik hoe de dingen bedoelt worden...
en nu begrijpt ze ook beter dat hetgene wat ik geloof, ook in de bijbel voorkomt, alleen ik heb het zelf moeten ondervinden...
zij gelooft in een god, en in jezus enzo, ik laat haar in haar waarde, want hoe zei elke dag tegen god praat, en leert, geloof ik in mijn gids, en mijn eigen ervaringen...
jij gelooft in aardsengel: Michael, en het belangrijkste is, dat je daar je ei in kwijt kan!
gooi het op een accoortje, met je ouders...
probeer elkaar niet te veranderen, laat elkaar in z'n waarde!
begin gewoon niet over het geloof wink
misschien helpt het?
succes groetjes Moonflowertje wink

Ariel
Ariel jun 28 '11
Ik heb een dergelijke opmerking inderdaad al geplaatst bij mijn ouders over elkaar in de waarde laten enzo.
Zij is degene die telkens weer begint en dan antwoord ik zo vaag mogelijk om geen discussie te krijgen.

Ik geloof ook in God en laat me leiden door de engelen. wink
Mijn hele leven reis ik tussen hemel n aarde en praat geregeld met God.
Letterlijk dus.
Geen prevel gebedje, maar face to face.
Heerlijk en altijd over koetjes en kalfjes eigenlijk.
Het is voor mij een thuiskomen.
Van de engelen leer ik en bij Hem rust ik uit.
Hij heeft ook een vrouw trouwens, maar meestal praat ik met hem.

Mijn broer en zus zien de kerk ook anders alleen weten ze niet wat ermee te doen.
Ik ben ze aan het leren hoe het anders kan,maar vooral mijn broer vindt het moeilijk te vertrouwen en los telaten.
Ze komen er wel.
Ik laat af en toe wat los en beantwoord hn vragen.
Allemaal zoals het goed voeld niet meer niet minder.
Ik wil niet teveel opdringen en ze afschrikken.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki