Loading...
nl

Zomer

MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 21 '11
Eindelijk... de zomer is dan nu eindelijk begonnen...
heerlijk, hoop ik...
Ik ben altijd zo blij met de zomer!
vandaag is het de langste dag alweer toch?

gaat er nog iemand op vakantie? misschien is dit een leuke aangelegenheid om wat tips of ideeen te delen voor de zomer laugh

groetjes Moonflowertje
Delen:
niels
niels jun 21 '11
Ik hou van elk seisoen maar de zomer is wel een fijne:D
Als ik door ben op mijn examens ga ik heel veel doen. Allereerst ga ik als vakantiejob in de maand Juli, mijn stiefvader helpen in zijn tuinen (heel veel onkruid uittrekken :D) In augustus doe ik een andere vakantiejob laughdan ga ik in een zomer kinderopvang werken laughen in september ga ik nog een ander vakantiejob doen nl. dan ga ik mijn stiefvader helpen met het sorteren van de peren laugh
dat is nog niet alles in de laatste week van Julie gaan met de auto op vakantie naar Zuid-Frankrijk laughen ook gaan we een zondag naar de Efteling met onze klein zusje en als ik de tijd heb wil ik heel veel gaan fietsen ( bij ons thuis in de buurt heb je een fietsroute die de Keltische fietsroute noemt die wil ik zeker proberen :D) en wil ik vaker samen met mijn vader naar de fitness gaan .
Dus ik ga het druk hebben laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 21 '11
oke, dan! dus lekker actief!
dit jaar ben ik voor het 1st in me leven aan het zonnebanken,
omdat ik zo'n type ben, die doordat ik nogal wit ben, het nodig vind om met mijn lange broek aan naar het strand te gaan...
whahha... ik schaam me voor mijn witte benen, zegmaar wink
dus anders word ik nooit bruin, dacht ik smile
nu ben ik al zover, dat iedereen zegt: ben je op vakantie geweest tongue
en nu is het alleen maar Kl@te weer!
maareh ik ben zeker van plan op mooie foto's te gaan maken wink
groetjes
Emuca
Emuca jun 21 '11
Pfff, ik kan het begin van de zomer helaas niet vieren.. maarja. smile

Ik ga extra werken bij de xenos en verder lekker leuke dingen doen. Als het goed is een keertje naar de efteling... en natuurlijk het lange Castlefest weekend! laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 21 '11
Dat klinkt heeel erg goed! , Castle-fest
is het een kasteel festival?

ik zal aan je denken, want bidden doe ik niet hè?
dat je maar snel weer beter mag zijn wink

groetjes smile
Emuca
Emuca jun 21 '11
Castlefest is een jaarlijks fantasy/middeleewsachtig festival smileBij een kasteel laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 22 '11
Ow... volgens mij weet ik al wat het is, vorig jaar op de televisie gezien... iedereen gaat daar verkleed als iemand uit die tijd naar toe, enzo...
ik heb volgens mij iemand op hyves, die een keer foto's had ofzo?...

a.k. weekend is hier in de stad, aan de Waal, Woodstock aan de Waal...
een soort ILoveYou hippie-achtig gebeuren wat 3 dagen gaat duren... allemaal aan de hashies denk ik shocked
peace man, whaha...
eigenlijk allemaal een paar generaties voor mij smile
Maar ik ga zeker wel ff kijken, al is het alleen maar, om te kijken, wat voor een kraampjes er staan...
ik wilde ook een kraampje huren, maar dat gaat me voor het hele weekend €250,00 kosten... nou, dat schiet niet op natuurlijk...
whahaha... Ik ga wel met zo'n bord om mijn nek lopen laugh
HUGS THE LUXE €2,00
of zou ik daarvoor een vent-vergunning moeten aanvragen shocked

haha... naja ik zie het wel wink
ik ga in ieder geval wel ff foto's maken, want dat doe ik graag!
groetjes Moonflowertje
Emuca
Emuca jun 22 '11
Je hebt er verschillende per jaar... Degene die op tv is, is vaak de Elf Fantasy Fair, maar die vind ik minder leuk dan Castlefest smile
New Moon
New Moon jun 22 '11
Wat een leuk topic!
Ik had vanochtend een reactie geschreven, maar wegens een noodgedwongen update van vista (grom...), ging mn computer uit, dus probeer het weer tongue

@ Niels: wat een bijzondere manieren om geld te verdienen, is weer eens wat anders dan vakkenvullen in de supermarkt. Veel plezier/succes!

@ Emuca: Gaaf zeg, ik heb erg goede verhalen gehoord over Castlefest van vrienden, de sfeer is daar naar mijn gevoel heel erg goed. Have fun!

@ Moonflowertje: dat klinkt echt super, een Woodstock festival! Ik voel me op een heel diep niveau erg verbonden met de cultuur uit de jaren 60/70, ookal was ik toen nog lang niet geboren. Vind de muziek ook helemaal het einde en veel beter dan wat er nu over het algemeen wordt gemaakt. Heb gehoord dat ze dat in mijn stad ook gaan organiseren, ben benieuwd!
Veel plezieer in ieder geval.

Ikzelf ga naar Antaris (letterlijk: "anti-oorlog")-festival bij Berlijn in de buurt. Het thema is peace, friendship and freedom.
Er komt een spirituele tent met yoga/meditatie/massage(!) sessies en dergelijke en voor de rest is er psy-trance/goa 3 dagen lang waar ik heerlijk op kan dansen.
Heb er erg veel zin in. Ik ga daarvoor kamperen met vrienden, waarna we met een groep van +- 10 vrienden naar dat festival gaan laugh

Liefs, New Moon
diebrabander
diebrabander jun 22 '11
Soso wat leuk allemaal:D
Drukke zomers hier allemaal zeg tongue

Ik doe t liever wat rustiger aan, ik ga met mn ouders naar egypte, lekker duiken, zwemmen, eten, slapen, surfen(als er wind is) en nog meer relaxte dinge haha!

Misschien ook nog met vrienden ergens op vakantie maar dat moeten we dan nog regelen (we zijn nog erg jong dus zelfstandig mag nog niet).

En verder als we thuis zijn gewoon rustig aan, af en toe wat doen en we hebben nog wat feesten laugh

Groetjes
willem smile
Serenity
Serenity jun 22 '11
Ik doe niets… geen plannen behalve mijn administratie doen en mijn kind entertainen .
L.O.L.
niels
niels jun 24 '11
Jullie gaan deze zomer ook allemaal leuke dingen doen laughIk zou zo zeggen heeeeeeeel erg veel plezier laugh

Heb gisteren mijn uurroosters voor mijn werk in augustus gekregen. Dat gaat echt een tof worden voor de kindjes laughIk kan niet wachten om hun blije gezichtjes te zien laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 24 '11
whehe... ik maak nooi echt plannen van te voren...
want dat schiet niet op voor mij...
meestal komt het er niet van, of ik vergeet het, enzo...
ik denk wel dat ik nog een keertje lekker ga "vlinderen"
mooie vlinders fotograveren!
voorlopig is het nog steeds slecht weer...
de waal begint al weer langzaam op z'n NAP (waterstand, Normaal Amsterdams Peil) te komen...
dus dan kan ik niet meer over het strandje wandelen, en zal om moeten lopen shocked
dit weekend is er Woodstock aan de Waal... de 1ste editie van een jaarlijks terug komend festival, in Tiel...
het duurt 3 dagen (24-25-26 juni 2011)
ik hoor het vol op rommelen boven mijn hoofd (onweer)

dus ik ga wel ff kijken strax... ik woon op 5 minuten lopen, dus kan altijd weer terug gaan wink

FFFllowerrrrrrrrrr Powerrrrrrrrrrr
New Moon
New Moon jun 24 '11
Dat klinkt goed!
Laat je weten hoe het is MoonFlower(power)? tongue
Dan weet ik ook of het de moeite waard is om een kijkje te nemen laugh
(kan immers gratis reizen en ben lekker vrij vandaag)

Edit: hm, mijn nieuwsgierigheid heeft het nu al gewonnen van mn geduld. Ik pak de bus gewoon en neem de paraplu mee laugh

Liefs
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 24 '11
haha... laughgezellig
Maar het begint pas om 15:00 uur vanmiddag
maar dat geeft niet shocked

www.woodstockaandewaal.nl is de website!
misschien kun je hier een beetje kijken eerst?

groetjes Moonflower
Groene_heks
Groene_heks jun 24 '11
Ik ga sausen en schilderen en mijn huisje helemaal *ik* maken smile
Misschien af en toe even weg, lekker zwemmen, veel lezen en vooral veel lamballen smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 24 '11
whaha...
lekker bank hangen...
op zijn kop televisie kijken,

ga je dit alleen doen?

veel plezier en succes ermee smile

groetjes moonflowertje wink
Groene_heks
Groene_heks jun 24 '11
Nee niet alleen, de kids staan ook op hun hoofd op de bank smile
New Moon
New Moon jun 25 '11
Hahaha lol Karin,
Veel plezier met het huis opknappen smile

Nou Moonflower, ben gisteren naar Woodstock geweest, wat een ervaring was dat!!
Heb samen met een vriendin (die uit mijn droom) 2 knaloranje rieten manden gekocht en Tiel onveilig gemaakt wink
Iedereen dacht dat mn vriendin een slang had verstopt in de mand en dat we een act gingen doen op Woodstock, we waren echter niet echt verkleed..
Mn vriendin voelde zich hartstikke verdrietig die ochtend, ze is ziek en ze weten niet wat het is, en is helemaal opgevrolijkt in Tiel!
We zijn daarna lekker uiteten geweest smile
Supertof trouwens om die oude generatie te zien wegzwijmelen op nummers van toen, en ook tof om hen goedkeurend naar ons te zien kijken als we hard gingen meezingen (bv Come Together van de Beatles).
We hebben ook veel sjans gehad en ontzettend veel gelachen wink
Ze hadden het wel kleinschalig aangepakt trouwens, ik hoop dat het festival nog gaat groeien smile(vast wel).

Bedankt voor de tip Moonflower wink
Je hebt indirect heel erg een vriendin van me opgevrolijkt smile

Liefs New Moon

ps: je woont ook echt in een mooie omgeving, de waal + uiterwaarden is echt schitterend! smile
niels
niels jun 25 '11
hey iedereen
Allereerst tof dat een festival zo'n goede invloed kan hebben op jouw vriendin New Moon:D
Mijn ouders en ik vroegen mij af Elf Fantasy Fair ook tof zou zijn voor jonge kinderen?
Heb een film daarvan gezien en mama moest regelrecht aan het land van ooit denken en ik aan de jaarmarkt in het schattige stadje Wall uit Ster van Neil Gaiman ,beter bekend als Stardust. Ik hou van dat boek.Dat is het enige boek dat ik 3 keer na elkaar zonder me te vervelen heb uitgelezen laugh

Niels
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki