Loading...
nl

Voorspellende droom

Arne
Arne jun 7 '07
Hallo,
Een paar maanden geleden (ergens eind maart) heb ik een vreemde droom gehad.
Ik zal hem even beschrijven.

Ik ben op mijn kamer met een vriendin, en ik weet dat we geen koppel zijn.
Plots val ik achterover op mij bed, en zij valt op mij.
Onze hoofden komen dichter bij elkaar, en juist als ik haar wil kussen hertrekt ze zich en zegt: " 't weekend van den 20ste pas".
Daarna is er een kort stukje dat ik me niet herinner (ben het niet vergeten, 's morgens was het al weg).

Daarna zit ik naast haar op mijn bed, en toont ze een klein kalendertje van 6 dagen onder elkaar, met ernaast een locatie.
Het zag er ongeveer zo uit:

20 My house
21 ________ 's house
22 ________ 's house
23 ________ 's house
24 ________ 's house
25 ________ 's house

Op die lijnen stond mijn naam ingevuld met balpen.
Ook hadden de dagen 21 tot 25 een andere achtergrondkleur.
Hieruit leidde ik af dat de 20ste een zondag was, en 21-25 weekdagen.

Wie die vriendin was, wist ik niet zeker.
Ik twijfelde 's morgens tussen 2 personen wie het kon zijn.

Nu een tijdje geleden was het zondag 20 mei, oftewel " 't weekend van den 20ste" zoals in de droom gezegt werd.
De 20ste niet, maar de 19e ben ik met een vriendin naar de cinema geweest, en sinds toen ben ik met haar een koppel.
Ze was 1 van de 2 personen waartussen ik twijfelde.

De datum was dus op een dag na juist, maar voor de rest zie ik amper betekenissen in de andere dingen.
Alleen bij mijn kamer zie ik misschien een betekenis: mijn kamer is eigenlijk de zolder, de hoogste plaats in een huis dus.
We zijn toen naar de film Flyboys gaan zien, wat dus ook hoger in de lucht is.
Misschien wat vergezocht, maar toch.

Wat de locaties op die kalender betekenen snap ik wel niet.
Iemand een idee?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '07
Ik denk zelf dat de kalender is gebruikt om je uit te beelden dat het te maken heeft met een datum, en dat je daarom erachter kwam welke datum het was. Een kalender is wel een veel gebruikt symbool om een datum aanduiding te doen. Ik denk dat dit een duidelijk voorbeeld van een voorspellende droom is. Ik denk niet dat de zolderkamer voor iets staat eigenlijk. Wat ik denk met jouw naam op de balpen, is dat het nog niet helemaal vaststaat. Hoewel het begin vastgedrukt is, staat de rest van je relatie helemaal open. Zoek je dus een spirituele betekenis, bedenk je dan, dat alleen het begin geregeld is. De rest ligt in jullie handen :). Ik hoop dat je hier iets mee kunt, maar ik denk van wel ;).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki