Loading...
nl

Ontmoeting met Morrighan?

niels
niels jun 16 '11
Hey iedereen
gisteren heb ik mijn eerste zielenreis proberen te maken maar ik vraag me af of ik het wel goed heb gedaan omdat het nogal een enorm speciale ervaring was. Maar ik zal het maar vertellen dan kunnen jullie mij misschien een beetje wegwijs maken laugh
Het begon zo:

Ik zag een soort van tunnel voor mij met recht voor mij een opening waar enorm veel licht vandaan kwam. Ik moet er ook bijzeggen dat doorheen heel deze ervaring ik een warmte voelde die vanaf mijn handen vertrok en daarna over mijn hele lichaam voelbaar was. Het deed mij denken aan een engelenmeditatie die ik vroeger eens heb gedaan laugh

Ik liep door de tunnel en ging de "uitgang" in . Daar kwam ik uit een prachtige plaats waar de zon stralend scheen,waar er de meest sierlijke bomen groeiden waar prachtige bloesems aan groeiden en de grond was bezaaid met bloemen in allerlei verschillende kleuren. Ik zag ook d-tussen de bomen veel mooie verschillende vogels vliegen en hun gekwetter kon ik enorm duidelijk horen.

Dan keek ik naar links en daar zag ik echt de sierlijkste bomen die witte bloesems voorbrachtten in een kring staan. De grond daar was bezaaid met witte bloemen. In het midden van die kring zat een vrouw die een Keltisch gewaad droeg en het leek alsof ze soms zwart krullend haar had (lang natuurlijk) en soms vuurrood krullend haar.

Ik liep op haar toe en de vrouw zei :" Welkom Keriana ik ben Morrighan je begeleider op deze zielenreis." Waarop ik zei." Keriana ? mijn naam is niet Keriana." "Toch wel kijk maar in de spiegel." Ik keek naar mijn rechterkant waar een mooie spiegel stond. Ik liep naar de spiegel toe en ik zag mezelf maar in een vrouwelijke vorm. Ik weet nog dat mijn huid echt prachtig mooi wit was en dat ik goudblonde lange krullende lukken had en ik droeg een witte jurk die juist onder mijn knieen eindigde. Ik was mij daar in die spiegel aan het verwonderen over hoe ik er uitzag en plots kwam Morrighan achter mij staan."Keriana het is tijd om aan jouw reis te beginnen waar zou je heen willen?" waarop ik aarzelend zei :"Naar het begin?" " Oke ga maar naar de pegasus" waarop als ik aan mijn linkerkant keek mijn oog viel op een witte en een zwate pegasus.

Ik ging op de witte pegasus zitten terwijl Morrighan op de zwarte ging zitten. En we vlogen eerst gingen we naar beneden waarna we vleigensvlug de ruimte in vlogen en langs allerlei sterren vlogen. Op een bepaald moment komen we in een lila-paarse ruimte waar ik in de verte 2kastelen zie. Toen ik en Morrighan waren afgestapt en naast elkaar gingen staan. Werd mijn blik ingezoomd op het linkse kasteel en zag ik een kamer waar een kind huilde in de armen van zijn moeder. Daarna gebeurde dit het zelfde in het volgende kasteel maar deze keer was het die huilde omgegeven door lich en hoore ik iemand Keriana roepen en iemand anders Keriana fluisteren.

Hierna zei Morrighan tegen mij :"Hier groeide je op en hielp je vele jaren de mensen hier met jouw wijsheid totdat je de oproep van de Aarde voelde. Ik denk dat dit wel genoeg is geweest voor een eerste reis knipper maar met je ogen dan ben je weer terug." wat ik ook deed en was ik weer in het Hier en Nu.

Ik vraag me nu wel af of ik het mischien niet heb gefantaseerd maar ik hoop dat jullie een beetje kunnen helpen laugh
Delen:
Cialara
Cialara jun 16 '11
laughgaaf, klinkt echt wel als een zielenreis winkzo mooi en duidelijk beeld met de witte bloesems en bomen en bloemen smileHele mooie reis Niels!
Cialara
Cialara jun 16 '11
Kringen van bomen, mensen en engelen enzo, zijn altijd een heel duidelijk en krachtig onderdeel van de zielenreizen smile

Wat ik wel apart voor jou vind is om te ervaren dat je ziel mogelijk meer vrouwelijk dan mannelijk is, al hebben we beiden in ons wel.
niels
niels jun 16 '11
dank je wel Cialara
heb ik weer iets bijgeleerd:D
Ik vond het ook zo apart dat mijn ziel vrouwelijk was in die reis daarom dat ik twijfelde laugh

Maar daar straks toen ik brood was gaan halen kwam ik tot de conclusie dat ik iets vergeten te vertellen was over die reis.
Morrighan gaf namelijk aan die plaats in die kring van bomen daar een naam aan het leek een beetje op dit woord :Omnual-gad
en zei dat dat voor mij de plaats was om telkens keer weer terug te komen en een andere reis aan te vatten .

Ik ga zeker nog eens probeen om een zielenreis te maken laugh
Ik vindt het een fijne en bijzondere ervaring laugh
Groene_heks
Groene_heks jun 16 '11
Klinkt voor mij ook als een zielereis, grappig dat je jezelf als vrouwelijk zag smileJe komt op mij over als iemand (voor zover ik je ken via je schrijven) over als iemand die goed in contact staat met zijn gevoel en vrouwelijke kant, dus verbaasd mij eigenlijk niks smile

Wat fijn dat je een plek hebt waar je steeds naar terug kan, ik heb dat met mijn tuintje met rozenstruiken, zal ik je nog wel eens vertellen wink
niels
niels jun 16 '11
dank je Groene heks laugh

en je hebt gelijk ik vertrouw enorm op mijn gevoel omdat ik het ook zo belangrijk vindt (heeft me trouwens bij sommige mondelinge examens geholpen :D)
niels
niels jun 16 '11
en ik kan niet wachten over jou verhaal over je tuintje met rozenstruiken laugh
niels
niels jun 16 '11
wat ik wel speciaal eraan vond is dat sommige dingen uit die reis ik al kende. Zoals bijvoorbeeld die plaats met de kring van bomen met het witte bloementapijt is een plaats uit de wereld die ik dacht zelf bedacht te hebben maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van en Keriana was een van de Ava uit de Anvakeleria.Ik moet wel zeggen met Keriana heb ik wel altijd gevonden dat we op elkaar leken laughen vaak als ik naar een liedje luisterde zoals "I Feel Immortal " van Tarja Turunen zag ik telkens beelden van een transformatie van een ongelukkige ik in een gelukkige ik waarbij de gelukkige ik in de gedaante van Keriana verscheen .Daarom twijfelde ook of ik wel degelijk een zielenreis had gemaakt laugh
Emuca
Emuca jun 16 '11
Wat een mooie reis.. en gaaf dat je meteen ook een naam hoorde.. smileMijn zielennaam is Emuca.. en ik denk dat als je Undrill ooit eens mag ontmoeten, je het een toffe peer gaat vinden.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki