Loading...
nl

Rituelen

diebrabander
diebrabander jun 15 '11
Wat zijn jullie 'rituelen' om aan een zielenreis te beginnen?
En daarmee bedoel ik bijv eerst aarden dan dit dan dat en dan kan je beginnen aan je zielenreis?

En als ik een keer met een van jullie mag gaan, hoe maak ik dan contact met jullie, en hoe weet ik dat ik contact heb met jullie?

Sorry voor al die vragen maar ik ben nog maar een groentje hierin hahaha blush
Delen:
Emuca
Emuca jun 15 '11
Vragen zijn er om gesteld te worden!

Ikzelf heb geen enkel ritueel die ik voor een zielenreis doe... maar heb er wel eens wat gedaan.. zoals bijvoorbeeld de poort die we maakte bij Cialara thuis! laugh

Contact maak je als je het gevoel hebt samen te zijn of als je elkaar kan zien of voelen. Vind ik een beetje moeilijk uitleggen.. ik zoek de ander meestal op of zij mij!
Groene_heks
Groene_heks jun 16 '11
Gaat meestal wel vanzelf he?

Ik aard wel goed vantevoren, wierrookje aan, en ik vraag wel bescherming vantevoren.
Vaak leg ik ook een kristal bij me, dat is mijn soort *ritueeltje*.
Ik zie de anderen die mee reizen altijd, zo weet je dat je contact hebt.
Ik heb ook wel eens mensen gezien die niet *bewust* mee gingen, dat was wel grappig.
diebrabander
diebrabander jun 16 '11
Ok, maar als je geen ritueel ofzo hebt, je wil dan gaan zielenreizen, je gaat zitten/liggen op een fijne manier, en dan?
Groene_heks
Groene_heks jun 16 '11
Ga zitten zoals jij dat fijn vind, of liggen ja smile
Doe je ogen dicht als je dat fijn vind en laat je gedachten je maar meevoeren.
Het zal in het begin lastig zijn omdat het vrij lastig is om je eigen denken zoveel mogelijk uit te schakelen.
Denk niet dat je het kan sturen, dat gaat meestal niet of tenminste, mij is het nooit gelukt (behalve als ik naar mijn eigen hemeltuin ga).
Twijfel niet dat je jezelf wat wijs maakt, mocht je daar aan twijfelen ga dan eesn mee met een groepje, je zult merken dat die mensen die met je meegaan hetzelfde zien als jij.
Dat is mijn ervaring, ik ga regelmatig (al is de laatste tijd er weinig van gekomen) met zilveren Spin, Emuca of Jorine.
Zij zijn superbegeleiders, ik heb enorm veel van hen geleerd smile
Groene_heks
Groene_heks jun 16 '11
Ow en please, zeg geen sorry!!

Liefs wink
Emuca
Emuca jun 16 '11
En wij van jou Kaatje laugh

Ik zit altijd gewoon achter mijn laptop met een reis.. ik hoef mijn ogen niet echt te sluiten.. Alleen als er meerdere mensen om me heen zijn doe ik het wel sneller, om me wat meer te concentreren. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki