Ik denk dat alles maar dan ook alles mogelijk is in jouw waarheid, de betrekking van de symbolische waarden erachter Die helpt jouw verder op je pad.
En als het zo zou moeten zijn dat je tegen je eigen projectie moet spreken of met een ander lichtwezen (zo noem ik de gidsen, engelen, entiteiten, oude spirits, magische wezens enz enz omdat men het licht van God in zich draagt, mooi toch? ) dan moet het zo zijn.
Iedereen functioneert anders hun gedachten gangen Linken anders dan anderen dat is nu eenmaal zo, en dus heeft iedereen een eigen handleiding en op basis van die informatie maken de lichtwezens een plan en met elke keuze die je maakt past men het plan aan, denk ik.
Er zijn vele wegen naar je bestemming hoe je er wilt komen bepaal jezelf, dat is de vrije wil.
De lessen die je nog moest leren is de missie maar ondertussen komen er allemaal obstakels en afleidingen op je pad zowel positief als negatief, denk ik.
En waneer het tijd is om verder te gaan dan ga je ook verder met de opgedaan kennis en nieuwe inzichten maar je moet wel op pad anders blijf je ergens hangen en als je op die manier gelukkig bent dan doe je dat maar ben je dan nog steeds zoekende dan wil je wel verder want niets moet alles mag! ^^