Loading...
nl

Gekke dag: me helemaal niet kunnen verbinden

New Moon
New Moon jun 12 '11
Hoi lieve mensen,

Ik heb een vraagje, want ik had echt een hele gekke dag vandaag.
Ik werd overprikkeld wakker, en ben toen net zo lang voor mezelf gaan zorgen totdat het beter ging.
Dit heb ik gedaan zoals ik altijd doe: me "opsluiten" in mijn kamer en lekker wat opruimen, muziek luisteren, zingen, films kijken ed.
Weer helemaal opgeladen had ik wel zin weer contact te maken met andere mensen, maar was een beetje onzeker over hoe ik dit moest doen.

Nu heb ik aan het eind van de dag een wandeling gemaakt om weer in "de buitenwereld" te zijn, en ik kwam mijn favoriete kat tegen. Die "zei" tegen mij, na een paar kopjes te hebben gegeven, te druk te zijn met beestjes vangen in de berm. Dat klopte ook want hij sloop steeds weer weg tongue

Ik kwam ook een vriend tegen, die mij niet zag, een andere vriend had het ook te druk en geen interesse in me, terwijl we gisteren nog heel liefdevol met elkaar omgingen.

Ik heb 3 andere mensen opgebeld waarvan de telefoon allemaal de voicemail gaf.

Ik heb inmiddels mijn situatie geaccepteerd dat het nu zo moest zijn.

Mijn vraag is alleen: Waarom kon ik me niet verbinden? Hebben jullie enig idee?
Heb ik misschien te veel rust gewensd en is dat allemaal uitgekomen vandaag?
Misschien heb ik al antwoord gegeven op mijn eigen vraag, maar wilde het toch graag met jullie delen omdat ik het stom vind dat ik me niet met andere mensen kon verbinden vandaag, en misschien herkennen jullie dit wel? blush

Liefs New Moon
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 12 '11
waarschijnlijk heb je je afgesloten voor de rest van de wereld...
vanaf dat je uit je bed gekomen bent,... ben je helemaal in jezelf gekeerd geraakt... op de 1 of andere manier heb je jezelf in een soort van schild gezet... en je ben daardoor een beetje onzichtbaar laugh
want je probeerd het wel ( contact te maken)
alleen omdat je trillingen en kleuren nog in jou schild zitten, bereikt het anderen amper! zelfs de kat heeft het te druk met z'n ding wink

ik zou er als ik jou was niet te veel over nadenken... want dan ga je misschien denken, dat andere jou niet willen zien! en dat is niet zo.
groetjes
New Moon
New Moon jun 12 '11
Ah, bedankt voor de feedback lieve Moonflower, hier had ik nog niet aan gedacht smile
Voor mijn gevoel klopt dat wel, alleen het was niet helemaal mijn bedoeling om een schild om me heen te trekken tongue
Ik voelde me wel heel erg kwetsbaar en heb daarom misschien onbewust uit angst een schild om me heen getrokken...
Dit legt ook uit wat er vroeger met me gebeurde, toen ik hierdoor helemaal geen vrienden had.
Weer een puzzelstukje, bedankt!

New Moon
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 12 '11
je had geen vrienden, maar je werd ook niet gepest toch?
soms is het wel eens nodig om in je schulpje te kruipen, helemaal niet verkeerd! alleen je zou er iets op moeten verzinnen om er ook weer makkelijk uit te kunnen... vol met power laugh

ik ben soms een beetje te veel uit mijn schulp, dan zit ik op de bus te wachten, en dan komt er altijd wel iemand bij me zitten die tegen me begint te praten! soms leggen ze hun hele hebben en houwen bij me neer wink
of pas geleden een groepje jongeren ( marokaans) ik heb me kapot gelachen! toen ik het tegen mijn moeder vertelde, schrok ze gewoon... ze zei: ik ga altijd in een andere coupe zitten!
ik denk, ach ja... het zijn ook mensen toch?
ik ga me er niet voor afsluiten!
groetjes moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki