Hoi lieve mensen,
Ik heb een vraagje, want ik had echt een hele gekke dag vandaag.
Ik werd overprikkeld wakker, en ben toen net zo lang voor mezelf gaan zorgen totdat het beter ging.
Dit heb ik gedaan zoals ik altijd doe: me "opsluiten" in mijn kamer en lekker wat opruimen, muziek luisteren, zingen, films kijken ed.
Weer helemaal opgeladen had ik wel zin weer contact te maken met andere mensen, maar was een beetje onzeker over hoe ik dit moest doen.
Nu heb ik aan het eind van de dag een wandeling gemaakt om weer in "de buitenwereld" te zijn, en ik kwam mijn favoriete kat tegen. Die "zei" tegen mij, na een paar kopjes te hebben gegeven, te druk te zijn met beestjes vangen in de berm. Dat klopte ook want hij sloop steeds weer weg
Ik kwam ook een vriend tegen, die mij niet zag, een andere vriend had het ook te druk en geen interesse in me, terwijl we gisteren nog heel liefdevol met elkaar omgingen.
Ik heb 3 andere mensen opgebeld waarvan de telefoon allemaal de voicemail gaf.
Ik heb inmiddels mijn situatie geaccepteerd dat het nu zo moest zijn.
Mijn vraag is alleen: Waarom kon ik me niet verbinden? Hebben jullie enig idee?
Heb ik misschien te veel rust gewensd en is dat allemaal uitgekomen vandaag?
Misschien heb ik al antwoord gegeven op mijn eigen vraag, maar wilde het toch graag met jullie delen omdat ik het stom vind dat ik me niet met andere mensen kon verbinden vandaag, en misschien herkennen jullie dit wel?
Liefs New Moon