Nou... er zijn wel dingen die ik zou willen weten...
en mijn hersenen nemen dat over zegmaar, dan ga ik gissen naar een antwoord
en sommige dingen die ik liever niet wil weten... en dus negeer , op de 1 of andere manier, word ik dan telkens weer met mijn neus op de feiten gedrukt...
het zou makkelijker zijn als ik dit zou kunnen sturen!
ik was een tijdje geleden bij een medium, met een foto van een goede vriend die op een beetje bizarre manier om het leven is gekomen... ik pieker me suf soms over, wat is er gebeurt nadat hij bij mij is weggegaan!
ik heb een half jaar nadat hij overleden is, een keertje met zijn ouders gepraat...
in 1ste instantie dacht ik dat het een ongeluk was, hij vertelde hier nog tegen me dat hij 6 sterke slaappillen op had! Rhohypnol, of zoiets...
Ik vroeg hem nog of ie wel in staat was om te rijden... maarja hij had het op zijn heupen en wilde gaan rondtoeren...
ik dacht al die tijd, hij moest plassen is uit zijn auto gegaan, het bos in gelopen, gevallen en heeft nooit meer overeind kunnen komen! een tragisch ongeval...
zijn ouders hebben me dingen verteld waardoor mijn hele leven op zijn kop kwam te staan! hij zou nog bij mensen zijn geweest op een verjaardag, waar hij ghb zou hebben gedronken, en daar is ie "out" op zijn gegaan... de mensen die op de verjaardag waren hebben hem naar de bewuste plek toe gebracht... en daar achter gelaten...
hij was trouwens ook een nieuwetijdskind... in heel sterke mate!
de doktoren die hem ooit hebben onderzocht gaven hem de stempel:
ADHD-A (de ergste soort van ADHD die je kan hebben, zegmaar)
maar goed, de jongens waar zijn ouders het over hadden, die ken ik ook! hun komen aan de informatie, van een medium... die de trui van hem aan gedaan heeft en is gaan rondlopen in het gebied waar hij dus 1,5 dag later dan dat hij hier wegging levenloos werd aangetroffen!
dat medium heeft zelfs namen genoemd!?
Ik dacht meteen al: dit kan niet!
op de 1 of andere manier liegen de ouders van hem, tegen me...
en waarom? misschien omdat hij thuis niet meer welkom was? dat ze zich schuldig voelen, omdat als hij wel thuis had mogen komen, hij zeer waarschijnlijk nog wel geleeft zou hebben?!
wat eigenlijk ook onzin is, natuurlijk
hoe ik er ook over nadenk... ik kom hier niet uit!
zodoende ging ik naar een medium, die tegen me zei: ik doe geen criminele, of drugs zaken... ik heb me hier voor afgesloten!
ik zou echt heel graag willen weten wat nu waar is? zodoende zou ik het zelf wel willen kunen sturen
groetjes