Loading...
nl

een vorig leven??

niels
niels jun 11 '11
Als ik ziek wordt (wat niet vaak het geval is ,hoogstens een buikgriep in het jaar) ben ik altijd heel filosofisch aan het denken over de wereld en de mensen daarna. De laatste keer dat ik ziek was maakte ik iets vrij ongewoons mee. Ik lag in bed en opeens was het alsof de kamer voor mijn ogen veranderde. In plaats van in mijn eigen
kamer te liggen lag ik in een bed in een kamer die me heel middeleeuws voorkwam. Ik wist ook dat ik een vrouw was met zwart lang lichtkrullend haar. Ik was ziek en ik had ook het gevoel dat mijn moedertaal niet Nederlands maar Engels was. Op een pebaald moment kwam er een vrouw binnen met middeleeuwse kleren waarbij ik het gevoel had datze mijn moeder was die mij iets te drinken aanbood. Hoe meer ik er van dronk hoe slechter ik mij ging voelen. Ik voelde ook dat ik getrouwd was en dat ik een kind had en dat ik ook niet bepaald vriendelijk was tegenover mijn moeder. Op het laatste had ik het gevoel alsof mijn eigen moeder mij aan het vergiftigen was waarbij ik terug kwam in de realiteit. Nu komt zeggen dat ik dit met tussenpozen zag . Soms zag ik een deel en dan verdween het weer. Nu vroeg ik mij af of dit gewoon een soort van combinatie met mijn levendige fantasie en ziek zijn was of dat dit een soort visioen van een vorig leven was? Ik moet wel zeggen dat als ik ziek was nog nooit zoiets heb meegemaakt en dat ik het beeld niet zelf hzb opgeroepen,het overviel me gewoon.

Liefs
Niels
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 11 '11
het zou heel goed kunnen dat je dit al in een vorig leven heb meegemaakt! had je er geen dejavu gevoel bij?
kijk als je erg ziek bent, zien heel veel mensen, dingen die ze niet goed kunnen plaatsen... dat noemen we in de volksmond ook wel ijlen...
omdat het beeld wat mensen zien, totaal niet herkenbaar voor hun zijn, misschien vergeten?
Ik ken ook wel mensen die juist doordat ze ziek zijn, ineens dingen zien die we normaal niet kunnen zien, bijvoorbeeld, zien ze de gids die bij je is... en aura's
Daar heb ik ook een hoop van geleerd... het gene wat ik zie, soms... zien hun dus ook! sindsdien durf ik mezelf ook wel paranormaal begaafd te noemen... eerst dacht ik dat ik gek was, terwijl mijn gids altijd volgehouden heeft, dat het gek is als je zo ver van je zelf geraakt bent, dat je het niet meer ziet...
want iedereen wordt met deze gaves geboren... alleen doordat de mensen zo druk zijn met "het aardse" zien ze niet meer...
pas als mensen weer op hun zelf worden aangewezen,door verdriet, gemis, of juist door ziekte... komt dit terug, de meeste zeggen dan ook; eigenlijk is het nooit weggeweest! ze hebben er alleen nooit echt aandacht aan geschonken laugh
vaak is het juist door de tegenslagen in je leven, dat je paranormaal begaafd wordt!
ook doordat mensen zich open stellen voor het paranormale dmv cursussen kan dit terug komen!
als mensen niet geinteresseerd zijn zullen ze ook niet snel zo'n cursus gaan doen... er moet eigenlijk wel iets zijn waarin je jezelf in herkend!
groetjes moonflowertje
niels
niels jun 12 '11
Dat vind ik moeilijk te zeggen ( het is dan ook een tijdje geleden gebeurd) maar ik weet wel nog dat ik een soort gevoel had van "heeeeeeej.." toen ik in die middeleeuws uitziende kamer tercht kwam. Maar zoals al de vorige keren web ik weer veel van jou kunnen bijleren laugh

dankje MoonFlowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 12 '11
graag gedaan wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki