Loading...
nl

Wie kan mijn foto lezen aub ?

Lien87
Lien87 jun 8 '11
Hoi,

Wie kan en wilt mijn foto lezen ?

Alvast bedankt,
Grtz.
Delen:
Tasha
Tasha jun 11 '11
Hoi Lien, ik voel een sterke persoonlijkheid bij jou. Je weet wat je wilt en bent niet te beroerd om daar voor te werken. Life is a bowl of cherries, maar die schaal kan breken en dan kom je weer hard met je voeten op de grond terecht. Je sociaal leven helpt je echter om je door zulke momenten heen te slaan. Ik kan het verkeerd hebben, maar heb je een sterke band met je oma? of misschien lijk je erg op haar?

Sorry als ik ernaast zit, ben beginnend "leerling".

Liefs, Tasha
Lien87
Lien87 jun 12 '11
Bedankt voor je reactie Tasha. Je doet het al goed voor een beginnend leerling wink

Ik heb inderdaad een sterke persoonlijkheid en mijn sociaal leven helpt me door de moeilijke tijden te komen. Mijn oma's zijn overleden nog voor ik geboren werd maar ik ben op de één of andere manier sterk verbonden met de moeder van mijn moeder ook al heb ik ze nooit echt gekend.

Bedankt voor de reading Tasha,
Liefs Lientjuh.
Emuca
Emuca jun 12 '11
Ik ben ook maar een beginnende fotolezer.. en plots voel ik de drang om even wat te bekijken bij wat foto's... Ik heb bovenstaande reacties niet gelezen om eerlijk te blijven.

Deze werd er dus een van.. Ik kreeg een beetje een drukkend gevoel op deze foto.. alsof je schouders door lasten omlaag gedrukt worden. Allemaal dingen uit je omgeving lijken het... Heeft dat ook te maken met een huis of verblijfplaats?

Ik zie een uitgestoken hand van een vrouw naar je. Een moeder/oma figuur die je wil helpen weer omhoog te krabbelen.

Verder krijg ik een beetje een verloren gevoel.. alsof je een beetje verdwaald bent en niet altijd weet welke kant je op moet met situaties of anderen.. Dat terwijl andere je enorm sterk vinden en wellicht ook wel een voorbeeld. Niet twijfelen, je mag er zijn.

Voel je je wel eens wat hangerig? Het voelt een beetje alsof je vermoeid bent en niet zo straalt zoals je stralen kan. Je ziel ziet een beetje dof.. als je begrijpt wat ik bedoel..

Nou, dat was het weer... smileBen benieuwd wat je er mee kan.
Lien87
Lien87 jun 13 '11
Bedankt voor de reading Emuca,

Ik heb hier (thuis) dikwijls het gevoel alsof ik naar beneden gedrukt word op mijn schouders. Mijn vader is ook overleden in dit huis.

De uitgestoken hand is van mijn tante denk ik. Zij is nog niet zo lang geleden overleden en was de zus van mijn vader.

Ik heb inderdaad dikwijls een verloren gevoel. Ik weet dikwijls niet waar mijn leven naar toe moet of wat er van moet worden.

Dat hangend gevoel komt me heel bekend voor. Ik heb een lichamelijke aandoening waardoor ik veel pijn heb en dikwijls erg moe ben.

Het klopt helemaal wat je hier schrijft Emuca.

Dankjewel,
Liefs Lien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki