Loading...
nl

De groei van Merudi sinds Augustus 2006

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '11
De website Merudi.net bestaat al sinds augustus 2006. In die tijd heb ik ook statistieken verzameld over de bezoekersaantallen, leden, berichten en pagina's. Het leek me daarom wel leuk om hier even wat leuke details te laten zien in de vorm van een grafiekje. Voor de liefhebbers heb ik ook de ruwe data er in Excel bijgedaan. De plaatjes zijn voor de visuelen onder ons.

Wat leuke cijfers:
Laagste aantal bezoekers per maand: 1282
Hoogste aantal bezoekers per maand: 134.544
Laagste aantal bezoekers per dag: 53
Hoogste aantal bezoekers per dag: 4340
Laagste aantal pagina's per bezoeker: 3
Hoogste aantal pagina's per bezoeker: 17

Maand met meeste bezoeker: December 2008
Maand met meeste opgevraagde pagina's: December 2010
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 7 '11
laughbeter toch?
ik vind merudi ook het leukste forum... ik voel me hier het meest thuis... ik moet bekennen dat ik ook wel eens op andere forums kom, maar daar duurt het zoooo lang voor iemand reageerd, op een gegeven moment vergeet je dat forum...

en ook tegen vrienden vertel ik over deze site!
het is ontzettend leerzaam... vooral omdat hier niet ja en amen wordt gezegt! maar steeds om opheldering wordt gevraagd, dat is voor degene die een topic aan maakt ook leerzaam, ik ben in het dagelijkse leven zeker (door merudi) anders aan gaan kijken tegen sommige dingen!( bijv. over waarheid... is voor iedereen anders!) wink
is niet om te slijmen ofzo! maar ik vind dat het best wel eens gezegt mag worden !

groetjes moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks jun 7 '11
Slijmbal laugh

nee hoor je hebt gelijk, ik heb ook wel eens op andere forums geschreven maar dat was allemaal zo zoet, zweverig en lief, daar kon ik niks mee.
Ik hou wel van tegengas.
Serenity
Serenity jun 7 '11
Tegen gas is voor mij ook juist een uitdaging en waneer je ernaar vraagt word er gewoon op geantwoord waardoor je lekker gaat nadenken voor jezelf, heerlijk vind ik dat!
niels
niels jun 7 '11
geen wonder dat Merudi zo veel bezoekers heeft.
Het is ook een heel fijn forum waar ik me snel thuis voel ( ben er niet meer weg te slaan :)).
Dus doe zo verder zou ik zeggen smile
Beschermengel
Beschermengel jun 7 '11

Leuk om te zien ...en te weten!
aquarel
aquarel jun 8 '11
jaja merudi rules :-)
Emuca
Emuca jun 8 '11
Hihi gaaf. laughVooral om even te kijken wanneer je zelf instroomde laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki