Loading...
nl

vliegende lichtgevende dingetjes

juppie
juppie jun 19 '06
hallo.
ik was vanmiddag een beetje aan het surven en kwm deze site tegen. ben eerst een beetje rond gaan neuzen voordat ik me geregistreerd heb. ik heb namelijk een vraag waar jullie misschien wel antwoord op hebben zonder me belachelijk te maken.

sinds een paar maanden denk een maand of 4 zie ik vreemde vliegende dingetjes. is moeilijk uit te leggen hoe ze eruit zien. ze zijn vrij klein altijd een beetje op afstand en zijn wit/doorzichtig en lichtgevend. hoop dat jullie het snappen.
als ik dan bv tv aan het kijken ben vliegt er eentje langs. heb het niet elke dag maar wel regelmatig. het vaakst heb ik het thuis maar okwel buiten in de tuin van mn schoonouders.

het is niet dat ik heel erg zweverig ben ofzo en ben ook helemaal niet bang voor die dingetjes. was alleen wel benieuwd of hier iemand was die weet wat het is.
hoop wat reacties te krijgen!

groetjes juppie
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '06
Hoi Juppie, welkom op het forum.

Het klinkt misschien raar, maar heb je geen last van migraine? Ben je er al mee naar de dokter geweest? Gewoon om zeker te weten dat er niets lichamelijks mis is zeg maar. Ik weet niet of het iets paranormaals is, maar je kan het maar beter zeker weten lijkt me.
Ayasha
Ayasha jun 26 '06
als er lichamelijk niets mis is kunnen het orbs zijn, dit zijn energieballen zeg maar. :)
jo
jo jun 26 '06
hoi,

Als ik naar 1 punt blijf staren dan komen er ook altijd van die hele kleine doorzichtige dingen/ bolletjes langs dacht altijd dat dat aan mijn ogen lag?! of dat iedereen dat had.

groetjes Jo
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 26 '06
Volgens mij heeft iedereen dat. Dat heb je bijvoorbeeld ook als je naar de lucht kijkt. Dan zie je van die dingetjes flikkeren. Volgens mij had dit te maken met over stimulatie van je oogzenuwen. Dit is dezelfde reden waarom dingen nagloeien als je bijvoorbeeld in een flitslicht hebt gekeken.
juppie
juppie jun 28 '06
nou lichamelijk is er gelukkig niks mis.
en het is niet als ik lang naar 1 punt kijk.
ik kan bv gewoon tv aan het kijken zijn of aan het opruimen, of een boek lezen.
heb er ook geen controle over ofzoiets het komt en gaat wanneer het zin heeft. de ene keer zijn er meer dan de andere keer en ze 'vliegen' gewoon voorbij.
het maakt me verder niet zoveel uit hoor heb er geen last van ofzo was gewoon benieuwd of er meer waren die dat wel es hadden
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 5 '06
Oh ok, nee wat jij beschrijft heb ik eigenlijk niet. Heb je wel eens een keer geprobeert er een paar op foto vast te leggen? Is het ook zo dat als je eromheendraait en loopt, dat ze op de plek blijven waar ze waren, en dus niet met je meebewegen?
juppie
juppie jul 9 '06
nee heb ik nog nooit geprobeerd zal ikes doen. meestal heb ik niet een fototoestel bij de hand en het is ook niet zo dat ze urenlangblijven. maar ga es proberen. als het gelukt is hoor je dat wel.

en dat bewegen geen idee ik zit eigenlijk altijd.
de enige keer dat ik er een zag terwijlik ston dwas bij mn schoonouders in de tuin maar die zat bijde muur van de slaapkamer. dus kon niet aan de andere kant komen.

maar het is niet zo dat ik naar links kijk en dat dat ding dan ook links is. hij blijft dan gewoon waar ie is.

dat heb je als je een zwarte of roze vlek hebt van de zon die gaat dan mee waar je kijkt en dat doet dit niet
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '06
Ja precies, dat van die nagloei vlek bedoelde ik. Ik ben benieuwd of je ze kan fotograferen.
Ayasha
Ayasha jul 11 '06
als het is watik denk dat het is ga je het nit kunnen fotograferen.
Heb je al gemerkt dat je ook ehm 'afdrukken' ziet van mensen wanneer ze van plaats veranderen (denk dat de afdruk die ik bedoel te vergelijken is met jou 'nagloeien'), of kleuren ziet rond mensen?

Hetgene dat jij ziet kan nl een voorbereiding zijn op het zien van aura's. Dit had ik ook voordat ik aura's ging zien. De afdruk van voorwerpen/mensen was bij mij blauw. Die afdruk is energie, die energie geeft een blauwe kleur, en omdat jij die energie kan waarnemen, kan je ook die kleur waarnemen.

Door het zien van die 'bolletjes' leer je energieën onderscheiden. En leer je ze beter te zien/er mee om te gaan.
juppie
juppie jul 11 '06
ooooohhhhh aha
dat klinkt heel logisch kath.
naast die bolletjes zie ik idd wel es dingen gloeien. een wat witte rand er omheen bij mensen en deurposten echt van alles. nou dan zal dat het wel zijn denk ik. bedankt!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '06
Dat klinkt erg aannemelijk kath :). Ik zie geen aura's dus weet ook niet hoe dat werkt. Gebruik je die gave weleens eigenlijk? En zie jij ook aura's door bijv een webcam heen?
jo
jo jul 14 '06
oooo nims wil gaan webcamme ;)
ik heb wel een foto met rare vlekjes erop ik zal eens kijken of ik hem kan vinden...

x Jo
jo
jo jul 14 '06
[img]http://fotos.maarten.nu/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=1972&g2_serialNumber=2[/img]

misschien lijkt dit erop???
juppie
juppie jul 14 '06
ja daar heeft het wel wat van maar het is niet hetzelfde.
die dingetjes die ik zie zijn meer ja hoe noem je dat liquid misschien???
pppfff moeilijk uit te leggen hoor. en ze zijn ook niet altijd helemaal rond vaak zit er een soort staartje aan (als bij een kikkervisje)
LPChip
LPChip jul 14 '06
Dat heb ik ook wel eens gezien ja. Dat is eiwit vorming op je ooglens volgens mij.

Kan het zijn dat je niet goed in de verte ziet, waardoor je gaat turen? (je ogen op een spleetje zodat je scherper zicht hebt?)

Dit is namelijk een manier om eiwit vorming te zien. Ga maar eens turen naar iets wat heel licht is (lucht bijvoorbeeld) Dan zie je soort dna stringen en kikkervisjes.

Althans, dat is wat ik opmaak uit jouw beschrijving.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 14 '06
Dat op die foto's wordt orb's genoemd (op dit forum is er ook een ander topic over). Meestal zijn dit stofdeeltjes die door de flits worden verlicht, en onscherp op de foto (dus, groot, uit focus en vaag) komen.
juppie
juppie jul 14 '06
nou ik heb lenzen en een bril dus ik hoef eigenlijk nooit te turen.
en het is ook niet als ik me inspan om iets goed te zien of als ik naar een fel licht heb gekeken.

het komt zomaar uit het niets...
kan tv kijken of een boek lezen of buiten zitten wat dan ook het is niet ergens aan gebonden het is niet zo dat als ik ergens naar kijk of iets doe zeg maar dat ik ze dan zie. ze komen en gaan wanneer ze zin hebben.
LPChip
LPChip jul 14 '06
Toch lijkt het me duidelijk eiwit vorming.

http://staff.science.uva.nl/~dcslob/lesbrieven/evie/microscoop.jpg

Dit plaatje is een eiwit ver ingezoemd. D zijn die dna strengen die ik bedoelde, en F de balletjes.

Als je wilt ervaren wat ik bedoel, sluit je ogen bijna zodat je nog een klein kiertje hebt om door te kijken. Je moet nu je bijde wimpers zien. Kijk hierdoor naar iets wat licht geeft (je monitor bijvoorbeeld) en zie het eiwit op je oog bewegen. Het ziet eruit als een soort rivier dat beweegt. vrij transparant, maar met dingetjes erin. De dna stringen en eiwit kikkervisjes dunnen nu voorbij komen.
juppie
juppie jul 15 '06
ok weet nu wat je bedoelt met dat eiwit heb ik even getest maar dat is het toch niet (sorry)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki