Loading...
nl

wie wilt mijn foto lezen?

elly.d
elly.d jun 6 '11
Hallo

Ik ben op dit forum terecht gekomen, en ik ben heel erg benieuwd of iemand mijn foto wil lezen.
En wat daar dan uit gaat komen:)

Groetjes Elly

http://94.100.114.113/1316500001-1316550000/1316502401-1316502500/1316502466_5_B0Vr.jpeg
Delen:
Duifje
Duifje jun 7 '11
Ik kijk naar je foto...

Heel onrustig...... op zoek naar wie ben ik. Veel meegemaakt. Hoofdpijn....rechter schouder voelt zwaar. JOng wil wel maar kan op dit moment niet..... Zwaar gevoel in de buik.
ZOmaar even wat kreten die bij me op komen.
IK heb het gevoel dat je veel kan, maar nog geen duidelijkheid voorjezelf hebt wat je daar nou mee kan. Je voelt/ ervaart veel maar wat moet je ermee?....... Hormonen.... komt ineens opzetten.
Wellicht problemen met hormoonhuishouding?..... zwanger? of "die dat in de maand" Pijn in de nek aan de linkerkant..voorkant...

Heel vol gevoel. ontzettend druk in het hoofd.

Meid je bent prachtig. Twijfel niet zo aan jezelf!!. Geen gekke dingen doen krijg ik door.

Ik voel een heleboel onrust. En druk op de ogen. Alsof je iets ziet, of wil zien ... of juist niet wil zien.

Kijk maar wat je ermee kan. Ik hoor het graag.
Knuff Duiffie.
elly.d
elly.d jun 7 '11
Hoi Duifje

Ik wil je bedanken voor de bijzondere fotolezing.
Het klopt heb momenteel erg veel last van hoofdpijn, en mijn rechtschouder die is niet goed, ben er toevallig gisteren mee naar het ziekenhuis gegaan.
Last van druk op me ogen heb ik ook, maar ik denk dat het door de hoofdpijn komt.
Ik heb veel last van negativiteit van me buurvrouw, daarom ben ik ook op dit forum terecht gekomen.
Heb ook genoeg meegemaakt, maar ben daar gelukkig alleen maar sterker door geworden.
Het gevoel van ik wil wel maar ik kan niet denk ik dat te maken heeft met mijn 2 kindjes die niet bij me mogen wonen.
Ik heb 3 kindjes mijn jongste woont wel bij mij.
En daar gaat het allemaal heel erg goed mee.
Mijn huisje is geen veilige plaats waar ik me goed kan opladen, ik voel echt de spanning van mijn buurvrouw.
Ik denk ook dat het hooggevoelig ben, omdat ik emoties van anderen vaak heel goed kan voelen.
Als hulp heb ik rozenkwarts, bergkristal, en een knuffelsteentje labradoriet, en een grotere labarodiet.
Ik brand ook regelmatig witte salie.
Het verlicht allemaal wel, en het geeft me meer inzicht.
Toch zou ik heel erg graag een oplossing willen voor me te beschermen tegen de negativiteit van me buurvrouw.
Ze zit nu in de tuin en zit gewoon te rillen van de spanning die ze me doorgeeft.
Als ik naar buiten toe ga heb ik nergens geen last meer van.

Groetjes Elly
Duifje
Duifje jun 7 '11
Hai Elly,

Misschien moet je voor jezelf eens gaan nadenken wat het is met je buurvrouw? Want er is een reden waarom nou juist jij daar woont en waarom nou juist zij die negativiteit bij jouw oproept. Wat zou het kunnen betekenen. Ik denk dat je daar meer aan hebt dan proberen het weg te krijgen want dan krijg je die negativiteit op een andere manier weer terug. Terwijl als je achter de reden bent gekomen, je les ervan geleerd hebt dan heb je het verwerkt en heb je grote kans dat je verder kan.
Ik begrijp overigens heel goed wat je bedoeld hoor. En ik weet ook dat dit niet een twee drie opgelost is.
Wat je kan doen als je avonds naar bed gaat is je gidsen en Engelen vragen om liefde naar je buurvrouw te zenden. Heel veel krachtige liefde. En of ze je willen en kunnen laten zien waarom jij die negativiteit bij haar voelt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Verder wens ik je heel veel sterkte, ik ben ook moeder en het lijkt me echt vreselijk als je twee van je kinderen niet bij je hebt.

Liefs duiffie
elly.d
elly.d jun 7 '11
Hoi Duifje

Ik denk dat het komt omdat zij vind dat ik niet goed ben voor me zoontje.
Hij heeft last van driftbuien en ik hoor haar als ze in de tuin zit vaak over mij roddellen.
Laatst sprak ze uit dat ik maar geen kind had moeten nemen tegen visite in de tuin.
Dat zorgt voor veel spanningen bij mij, wellicht dat ik daarom voel dat het van haar af kom.
Ik heb ook heel erg het gevoel dat ze mij in de gaten houd, en die druk zorgt er dan denk ik weer voor dat ik niet kan ontspannen.
Hoe kan ik contact maken met me gidsen?
Mijn oma is een paar jaar geleden overleden, en ik heb toen veel steun van haar gehad.
Sindsdien is het ook bergopwaarts gegaan met mij, nu heb ik het gevoel dat ze minder of soms helemaal niet aanwezig is.
Ik vind het een hele mooie om liefde heel veel liefde naar mijn buurvrouw te sturen, want ze reageert echt verbitterd en denk dat liefde haar goed zal doen.

Groetjes Elly
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '11
En hoe lief ben je voor je zelf? Als je in jezelf eens gaat voelen, voel je je dan ook verbitterd?
elly.d
elly.d jun 7 '11
Nee hoor helemaal niet, ik sta heel positief in het leven.
Dat is mijn kracht en daarom ben ik uit een heel diep dal gekomen.
En last van haat gevoelens heb ik al helemaal niet..
Kan ook nooit lang boos blijven op mensen, snap daarom ook niet waarom mensen zo lelijk doen tegen elkaar..

Groetjes Elly
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 16 '11
waarschijnlijk wordt er bedoeld, dat als je goed en eerlijk naar jezelf kijkt...
De buurvrouw is een bij-zaak...
wat ik voel is een meisje die angstig is, en ook heb ik het idee, dat je best vaak jezelf te kort doet!
Je zegt, dat je een gevoelig persoon bent! dat je denkt dat de spanningen die je voelt, van je buurvrouw zijn...
ik geloof je echt op je woord als je zegt; mijn buurvrouw is een roddel-tante...
tuurlijk, misschien maakt ze voor de rest niets mee, en tegen de visitie moet je wel iets spannends vertellen of iets schorie-morie achtigs tongue
Jou sorres zorgt ervoor dat zij een beetje interessant wordt tongue

de opmerking die je buurvrouw maakte over jou, raakte je op je gevoelige snaar! zodoende is het gevoel wat je voelt, jou eigen weerstand...
Ook het gevoel hebben dat ze je in de gaten houd, komt voort uit jou eigen gedachten, waarschijnlijk ben je dan ook met dingen bezig, die je liever geheim houd?
pff laat de buurvrouw jou maar in de gaten houden! die buurvrouw heeft gewoon geen leven, als je er op gaat lopen letten, jij ook niet!
De druk, die je voelt op je ogen... is omdat je bepaalde dingen niet wil inzien, op de foto staat een meisje, die heel veel verdriet heeft in haar hartje, maar op de een of andere manier, een manier gevonden heeft om haar diepste gevoelens ergens in een kluis te stoppen, waar niemand ooit nog bij kan...
Je kan vrij goed voor je zelf opkomen, verbaal, maar kom niet te dicht bij...
om bij je gidsen te komen is heel simpel:
vind jezelf... als je jezelf weer terug vindt, zal je ontdekken dat je eigenlijk altijd al contact hebt gehad met je gids...
Hoe wist je dat het je oma was die bij jou was?
hoe weet je dat ze nu een stapje terug heeft genomen?
Hoe kun je waarnemen dat er verlichting is bij het branden van de salie...
allemaal lessen die ondersteunt worden door je gids!
ook is het de gids die jou, bijv. in een droom de "onzichtbare dingen" laat zien...
symbolisch... hoe beter je contact hebt met je gids,... hoe beter je jezelf zal begrijpen, en hoe meer je anderen gaat begrijpen wink
De sleutel, heb je nu... wink
en pas wel op: als je je hartje (je kluis) open maakt, komt er een stortvloed van emoties over je heen, huilen en lachen...
als dit eenmaal achter de rug is... dan kom je in de fase waarin volgens mij het grootste gedeelte van de mens zich in bevindt!
zul je je meer verbonden voelen met de aarde, en ook met je gids(en)
Waarschijnlijk zal je me nu niet geloven, maar je zal zelfs gaan inzien, dat je buurvrouw zich alleen maar ontzettend veel zorgen maakt!

naja ik weet niet of er iets in mijn schrijven staat wat je niet kan plaatsen?
uhuh... ik denk dat het misschien niet meteen op een goede manier overkomt?
Kijk... daar komt mijn onzekerheid tongue
ik stuur het toch, omdat ik cker 1 uur heb zitten typen, om ik het in mijn gevoel binnen krijg, en het moet vertalen in mijn gedachten, om het gevoel te kunnen beschrijven, naar jou, zegmaar!

En dat valt niet altijd mee shocked
maar het komt uit een goed hart wink
groetjes Moonflowertje
Duifje
Duifje jun 18 '11
Nou Moon!. Ik vindt dat je het prachtig verwoord hebt hoor!.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 19 '11
oke dan...
bedankt smile
groetjes Moonflowertje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies