Loading...
nl

wat zegt mijn foto nu?

landa
landa jun 5 '11
Na mijn laatste fotolezing is er veel veranderd....en zou nu dus graag willen weten wat deze foto nu vertelt.
Delen:
Tasha
Tasha jun 10 '11
Hoi Landa, ik wil best een poging wagen, maar ben echt een groentje dus sorry als ik er naast zit.

Ik zie een hele sterke vrouw die goed voor zichzelf en anderen zorgt, maar iets zwakt je af en/of je kijkt ergens tegenop. Iets staat of moet gaan gebeuren (kan ook een beslissing zijn) wat je liever niet op je pad had willen vinden. Iets wat ik ook duidelijk in je zie, is dat je hoe dan ook altijd voor andere die je lief hebt klaar staat en je hecht dan ook erg veel waarde aan hun geluk. Heb je veel met dieren? Ik voel daar een connectie mee.
landa
landa jun 10 '11
Nou moet toegeven dat je voor een groentje de schot in de roos hebt.
Alles wat je zegt klopt tot in de puntjes!

liefs Lanneke
Tasha
Tasha jun 10 '11
Ik had echter liever ernaast gezeten, maar ik voel je verdriet en angst erg duidelijk. Je probeerd het echter te verbergen en dat is tot op heden redelijk gelukt, maar omdat je lichamelijk zwakker wordt is dit niet langer mogelijk. Dat geeft ook niet, want je hebt enorm veel mensen om je heen, die ontzettend veel van je houden en je hierbij steunen. Het zal even duren voordat je dit hoofdstuk kunt sluiten, maar met de liefde en steun kom je hier doorheen.
landa
landa jun 10 '11
Ook dit klopt helemaal en daar ben ik me ook van bewust....en mn lichaam is idd verzwakt en door de spanningen teveel geworden.
En vandaar dat de huisarts me erop heeft gewezen dat ik verplicht moet rusten,omdat mijn lichaam steeds meer de symptonen van stress
gaat geven zoal haaruitval,vermagering,en vooral transpireeraanvallen.
dus je voelt het weer heel goed aan ;-)

Dus je heb alweer een antwoord op je vraag wat je bezighoud en een gave van jezelf ontdekt hier op deze site

lieve groet van Lanneke
landa
landa jun 10 '11
Origineel bericht van: landa
Ook dit klopt helemaal en daar ben ik me ook van bewust....en mn lichaam is idd verzwakt en door de spanningen teveel geworden.
En vandaar dat de huisarts me erop heeft gewezen dat ik verplicht moet rusten,omdat mijn lichaam steeds meer de symptonen van stress
gaat geven zoal haaruitval,vermagering,en vooral transpireeraanvallen.
dus je voelt het weer heel goed aan ;-)

Dus je heb alweer een antwoord op je vraag wat je bezighoud en een gave van jezelf ontdekt hier op deze site

lieve groet van Lanneke




Ik was je vergeten te bedanken dat je de moeite,tyd en energie voor mij wildde vrijmaken.
Dank je wel
Tasha
Tasha jun 10 '11
Origineel bericht van: landa
Origineel bericht van: landa
Ook dit klopt helemaal en daar ben ik me ook van bewust....en mn lichaam is idd verzwakt en door de spanningen teveel geworden.
En vandaar dat de huisarts me erop heeft gewezen dat ik verplicht moet rusten,omdat mijn lichaam steeds meer de symptonen van stress
gaat geven zoal haaruitval,vermagering,en vooral transpireeraanvallen.
dus je voelt het weer heel goed aan ;-)

Dus je heb alweer een antwoord op je vraag wat je bezighoud en een gave van jezelf ontdekt hier op deze site

lieve groet van Lanneke




Ik was je vergeten te bedanken dat je de moeite,tyd en energie voor mij wildde vrijmaken.
Dank je wel




Geen dank, heb het graag voor je gedaan.
Negeer het advies van de dokter niet, je zult de rust nodig hebben om weer op volle kracht te komen. Geef het tijd, overhaast je niet en stel geen hoge eisen aan jezelf. Het komt goed, ik heb daar vertrouwen ik en wens je daar heel kracht mee. Heel veel liefs.

ps. het doet me vreugd te moge beseffen dat ik deze gave mag/kan delen, maar dat is niet wat mij zo bezig houdt. Ik zal me ieder geval inzetten om mijn gave en ervaring beter te beheersen.
Emuca
Emuca jun 12 '11
Lieve Landa.. Ik jou ogen zie ik acceptatie en daardoor sta je open voor de wereld.. wat deze ook voor je in petto heeft. Je weet dat wat komt, dat komt en dat je het aankan. Je bent nu aan het rusten.. aan het herstellen van iets.. Maar daar kom je later sterker uit, als een vlinder uit haar cocon. Wees niet bang en verstop je niet. Je keel lijkt te blokkeren, alsof je nog niet alles zeggen kan wat je zeggen wil. Ga los! Laat je gaan en lach naar de wereld. Ze lacht wel terug.

Ik zie drie mensen die hun handen naar je uitsteken.. 2 mannen en een vrouw... Maar ik weet niet wie het zijn. Ze zijn er in ieder geval voor je.. dat gevoel heb ik wel.

Verder zie ik een klein vogeltje op je hoofd zitten. Heel lief en klein... Maar wat dat inhoudt, geen idee laugh

Dat was hem weer, hopelijk kan je er iets mee smile
Maryssa
Maryssa jun 12 '11
Zo af en toe fladder ik nog eens voorbij op Merudi om een fotootje te lezen die van jou wil ik graag lezen:

*Je bent in een kwetsbare positie gemanoeuvreerd door een man. Het heeft zo lang geduurd dat je echt even jezelf terug moet vinden. Volgens mij doe je dat stapje voor stapje en gaat dit beter elke dag.

*Heb je last van je onderrug? Last van je rechter grote teen? Beetje alsof je teen overbelast is misschien heb je wel schoenen aan gehad die je pijn deden. Dat krijg ik nu ineens te zien dat je dol bent op hoge hakken. Rode pumps zie ik er bij met hele hoge hakken.

* Mijn keel slaat dicht en ik heb het gevoel alsof ik wil huilen als ik naar je kijk. Zit volgens mij best nog wel oud verdriet dat er nog uit moet en uit kan.

*Ik krijg een drie-eenheid te zien. Moeder, zus en jij? Zijn jullie zo close? Alle drie blond? Want dat krijg ik te zien.

*Ze laten me nu een nummer van Danny de Munk horen: Ik voel me zo verdomd alleen. Er zitten elementen in dat nummer die ik moet noemen. Was jouw vader toen je klein was vaak van huis? Het schippersleven heeft dat met je familie te maken? De naam Cissy zegt je dat wat?

* Drank, alcohol verslaving. Heb je hier mee te maken gehad? Heeft met een man te maken.

*Een waarschuwing krijg ik door. Neem niet meer in dan dat je is voorgeschreven. Kijk goed op de aanbevolen dosering. Diazepam of Oxazepam gaat het volgens mij over.

*Volgens mij ging je veel uit vroeger maar nu wil je dat niet meer zo. Je bent liever thuis. Krijg ook het gevoel dat je even geen nieuwe mensen in je leven wilt. Je wilt even ademhalen en bijkomen.

*Schilderen /tekenen zou goed voor je zijn. Want je bent hartstikke creatief. Zie je ook met meubels schuiven en een vaas met bloemen (roze rozen) steeds weer op een andere plek neerzetten totdat het plaatje klopt voor jou. Gevoel voor kleur en inrichten van huizen

Lieve Landa, Alle liefs voor jou en ik wens dat je je elke dag beter mag voelen.

Maryssa
landa
landa jun 14 '11
Allereerst wil ik je bedanken voor je lezing.Emuca

Ik herken alles wat je neerzet ....alleen dat kleine vogeltje kan ik niet thuis wijzen.

Dank je wel
lieve groetjes Landa
landa
landa jun 14 '11
Lieve Maryssa,

Dank je dat je mijn foto wildde lezen.

*Je bent in een kwetsbare positie gemanoeuvreerd door een man. Het heeft zo lang geduurd dat je echt even jezelf terug moet vinden. Volgens mij doe je dat stapje voor stapje en gaat dit beter elke dag

Ik herken mezelf hier erg in terug....Ik werk er nog hard aan en t gaat idd stapje voor stapje.

*Heb je last van je onderrug? Last van je rechter grote teen? Beetje alsof je teen overbelast is misschien heb je wel schoenen aan gehad die je pijn deden. Dat krijg ik nu ineens te zien dat je dol bent op hoge hakken. Rode pumps zie ik er bij met hele hoge hakken.

Ja ik heb vaak last van mijn nieren en dus vaak pijn in mn flanken...Ik heb echter geen pijn aan mijn teen....ik ben niet dol op hoge hakken....maar ben iid wel klein van lengte 1.56m....en ik heb helaas niks met rode pumps miss gaat dit nog wel komen wie weet..

* Mijn keel slaat dicht en ik heb het gevoel alsof ik wil huilen als ik naar je kijk. Zit volgens mij best nog wel oud verdriet dat er nog uit moet en uit kan

Klopt mijn keel klinkt heel schor de laatste weken van het uitschreeuwen van mijn emoties en schreeuw om hulp ...zit nog heel veel oud verdriet idd.

*Ik krijg een drie-eenheid te zien. Moeder, zus en jij? Zijn jullie zo close? Alle drie blond? Want dat krijg ik te zien

Dit zou kunnen...maar mijn zus is overleden te jong en biologisch was ze een zusje van mijn moeder.

*Ze laten me nu een nummer van Danny de Munk horen: Ik voel me zo verdomd alleen. Er zitten elementen in dat nummer die ik moet noemen. Was jouw vader toen je klein was vaak van huis? Het schippersleven heeft dat met je familie te maken? De naam Cissy zegt je dat wat?
Dit vindt ik heel leuk dat je dat zegt...ik denk vaak aan dat liedje om dat ik de eenzaamheid idd herken van ciske de rat...had geen hechte band met mn vader en nee die was niet vaak van huis.vandaar miss de naam cissy.*
Drank, alcohol verslaving. Heb je hier mee te maken gehad? Heeft met een man te maken.
Mijn opa was idd alchoholverslaafd en heb dit van heel dicht bij meegemaakt.
*Een waarschuwing krijg ik door. Neem niet meer in dan dat je is voorgeschreven. Kijk goed op de aanbevolen dosering. Diazepam of Oxazepam gaat het volgens mij over.
Hier herken ik me van vorig jaar in toen ik echt niet meer kon ...en wilde dus echt niet meer.
*Volgens mij ging je veel uit vroeger maar nu wil je dat niet meer zo. Je bent liever thuis. Krijg ook het gevoel dat je even geen nieuwe mensen in je leven wilt. Je wilt even ademhalen en bijkomen.

*Schilderen /tekenen zou goed voor je zijn. Want je bent hartstikke creatief. Zie je ook met meubels schuiven en een vaas met bloemen (roze rozen) steeds weer op een andere plek neerzetten totdat het plaatje klopt voor jou. Gevoel voor kleur en inrichten van huizen
Nee ik ging niet vaak uit...was daar ook niet vrij in.
Ik wil er juist graag een uit maar dat wordt nu onmogelijk gemaakt,
Ik ben idd creatief...maak muurbeschilderingen..airbrush....maak sieraden....kralenbloemen/boeketen enz
Die roze rozen herken ik zeker ...ik kreeg voor mijn verjaardag van het beste vriendje van mn zoon die ik ook meer als een zoon zie,die had ik op tafel gezet en ik was er echt doorheen...en vanwege die rozen kreeg ik nieuwe ideeen om mn huisje met inrichting lichter te maken en mijn meubels en kreeg die inspiratie idd door die rozen /
Wow prachtige lezing dank je wel

Liefs Lanneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki