Loading...
nl

zorgen om een baan

ezmay
ezmay apr 13 '07
ik droomde vannacht weer zo vreemd! Ik ben hem vanmorgen vergeten op te schrijven maar het meeste herinner ik nog wel.

(momenteel zit ik in de ww en ben keihard op zoek naar werk, en ik heb therapie, ga wekelijks naar een praatgroep ivm een angststoornis)
Ik had een sollicitatiegesprek bij een bedrijf. Een psychiatrische instelling. Alles leek erg leuk. Ik was er om half 2. De medewerkers waren allemaal 'nederlandse' buitenlanders. De directeur was er nog niet en ik werd rondgeleid door de medewerkers. Toen kwam er een rijtje mensen door de gang wandelen, met allemaal bekenden ertussen. Heel vaag. Oja en ik irriteerde me dood aan die directeur want die kwam maar niet en het was al half 3. Toen ben ik maar gewoon weg gegaan.

Beetje vreemd dus. Maar wel heel duidelijk. Dromen jullie ook altijd zo duidelijk?
Ik heb wel vaker dromen, meestal zo duidelijk. Vaak kan ik wel linken leggen, zoals deze met het gesprek en de lokatie. Maar soms zijn ze ook vreselijk vaag! Volgende keer zal ik hier dan ook neerzetten, misschien is er dan iemand die de betekenis weet.
Delen:
Anne
Anne apr 13 '07
Ja dromen zijn erg interessant vind ik.
Ik denk dat je dit heb gedroomd omdat je zo heel erg op zoek bent naar een baan.
Ik heb een paar dagen geleden iets gedroomd ik weet niet meer precies wat ik weet alleen dat deze droom gaat uitkomen als ik niet niet goed oplet en opas. ik weet nog wel dat ik niet wil dat die droom gaat uitkomen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 14 '07
Eerste wat ik dacht: Directeur is leiding geven. De meeste dromen hebben betrekking op jezelf. Ben je de leiding kwijt? Heb je het gevoel de laatste tijd dat je het niet meer onder controle hebt? Zoiets dacht ik.
ezmay
ezmay apr 14 '07
uhmmmm.. de leiding kwijt zijn is het niet zo denk ik. Meer wat onzeker omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren de komende maanden. Tja dat is ook wel een beetje de leiding kwijt zijn over de komende periode misschien.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki