ik droomde vannacht weer zo vreemd! Ik ben hem vanmorgen vergeten op te schrijven maar het meeste herinner ik nog wel.
(momenteel zit ik in de ww en ben keihard op zoek naar werk, en ik heb therapie, ga wekelijks naar een praatgroep ivm een angststoornis)
Ik had een sollicitatiegesprek bij een bedrijf. Een psychiatrische instelling. Alles leek erg leuk. Ik was er om half 2. De medewerkers waren allemaal 'nederlandse' buitenlanders. De directeur was er nog niet en ik werd rondgeleid door de medewerkers. Toen kwam er een rijtje mensen door de gang wandelen, met allemaal bekenden ertussen. Heel vaag. Oja en ik irriteerde me dood aan die directeur want die kwam maar niet en het was al half 3. Toen ben ik maar gewoon weg gegaan.
Beetje vreemd dus. Maar wel heel duidelijk. Dromen jullie ook altijd zo duidelijk?
Ik heb wel vaker dromen, meestal zo duidelijk. Vaak kan ik wel linken leggen, zoals deze met het gesprek en de lokatie. Maar soms zijn ze ook vreselijk vaag! Volgende keer zal ik hier dan ook neerzetten, misschien is er dan iemand die de betekenis weet.