Loading...
nl

eventjes voorstellen

niels
niels jun 5 '11
hallo iedereen mijn naam is Niels.
zoals je waarschijnlijk al hebt kunnen afleiden uit mijn geboortedatum dat ik erg jong ben , 18 om precies te zijn.
Nu vraag je je zeker af hoe komt het dat iemand zo jong zich met zulke zaken bezig te houden in plaats van het leven te leven. Wel dat komt omdat het spirituele al mijn hele leven aanwezig was bij mij. Dat is natuurlijk bij iedereen en als kind ben je er meer ontvankelijker voor dan als je ouder wordt. Maar zelfs nu ben ik mij bewust van het spirituele. Ik heb er zowel goede als meer negatieve ervaringen mee gehad. dan spreek ik over deja-vue's,voelen alsof er iemand in de buurt is etc. Als kind heb ik niet de aller gemakkelijkste jeugd gehad . ouders gescheiden, vriendje van mama die mij niet moest hebben, de outing van mijn vader, stieffamilie die mij de grond proberen in te boren en natuurlijk de puberteit zelf. Die zaken hebben ervoor gezorgd dat ik mij opsloot in wereld vol magie en sprookjesachtige gebeurtenissen. Nu eigenlijk zijn de dingen voor mij veranderd in positieve zin. Mijn ouders hebben mij naar een soort dokter gestuurd die werkte met bachbloesems en een soort van kraaktechnieken en energetische technieken. Daardoor gaat het zo overweldigende leven veel gemakkelijker voor mij op dit moment. Als kind heb ik mij altijd anders gevoeld niet op een slechte manier. Ik had het moeilijk om vrienden te maken of mensen toe te laten in mijn vertrouwenskring omdat ik altijd overweldigd werd. Zo heb ik dat bij muziek. Muziek of een verhaal kan mij zo raken dat ik er dagen van slag kan zijn. Die dingen hebben het er voor mij niet gemakkelijk gemaakt.Maar ik heb altijd kunnen rekenen op de warme energie van mijn ouders en iedereen die van mij houdt. Ik zie nu pas hoe lang dit berichtje als is en ik denk dat je nu wel al veel dingen over mij zult weten dus ga ik het hier bij laten smile

veel liefde en licht toegewenst aan iedereen
Niels
Delen:
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 5 '11
welkom Niels!

hier ben je geen vreemde hoor,...
in ieder geval niet voor mij! wink
waarschijnlijk zul je hier wel je draai gaan vinden.

groetjes moonflowertje wink

ps De dingen de je mee gemaakt hebt, en gaat meemaken, maken je tot wie je bent! smile
Beschermengel
Beschermengel jun 5 '11


Welkom Niels smile
Groene_heks
Groene_heks jun 5 '11
Hoi Niels, spiritualiteit hoort ook bij het leven toch?
Welkom smile
Char
Char jun 5 '11
Welkom!!!
Liefs, Char
New Moon
New Moon jun 6 '11
Hoi Niels,

Van harte welkom hier op Merudi!
Er lopen hier meer "jonkies" rond hoor, zoals ikzelf (21) tongue.
Lees en klets lekker mee smile

The moon
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 6 '11
Welkom!
landa
landa jun 6 '11
Welkom Niels ....Ik hoop dat je je hier net zo thuis mag voelen als dat ik dat mocht.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki