Zoals jullie al weten is mijn zoontje overleden.
De ochtend waarop ik hem vond, had ik alles al van te voren gedroomd.(voorspellend dus)
Maar nu nadat hij is overleden, droom ik nog steeds veel over Johan*.
De enige overeenkomsten van plaatsen waar hij mij ergens voor wil waarschuwen is buiten.
de ene keer bij een bushokje, en de andere keer in het bos of een weiland.
Maar hij geeft mij elke keer dezelfde boodschap.
Mama je moet altijd goed uitkijken....
Op dat moment word hij onderbroken door andere mensen die in het verleden zijn gestorven (opa van Johan*, opa en oma van mij, vriendin van mij)
En ze vermanen hem...allen gebruiken dezelfde zin...
Johan*, je weet dat je niets mag zeggen, kom!
En bij kom zijn ze weg, en is de droom ook afgelopen.
Misschien niet zo'n rare droom, maar het volgende feit maakt het wel heel bijzonder.
Zowel mijn ex als een toenmalige vriendin droomden dit ook.
We vertelden het allemaal tegen een oom van mijn ex, en hij stond vreemd te kijken 3 mensen met alle 3 dezelfde droom.
Hij vroeg ons om eens alle 3 tegelijk bij hem te komen, en toen zei hij ik heb van jullie alle 3 een droom gehoord, en alle 3 hadden ze dezelfde strekking.
Dus toen pas wisten we pas dat anderen ook die droom hadden gehad, alleen was het tegen mijn ex:"papa je moet mama waarschuwen, ze moet altijd goed uitkijken", en bij mn vriendin, je moet tegen mama zeggen dat ze altijd goed uit moet kijken. En bij de keer dat we het allemaal hadden gedroomd kwam elke keer mijn ex zijn vader ertussen dat Johan* niets mocht zeggen.
Nu droom ik deze dromen nog steeds...ik heb ze nu al ruim 8 jaar... maar de freqentie van deze droom neemt toe, van ongeveer 1x per maand naar minstens een keer per week.
Wat moet ik hiermee?