Loading...
nl

Wil iemand a.u.b. de foto lezen van mijn hond?

Char
Char jun 2 '11
In Januari is mijn hondje onverwachts overleden cry
Zou iemand voor mij deze fotos willen lezen..
Omdat het met honden moeilijk communiceren is wil k graag weten wat ze had en waaraan ze is overleden..
Misschien kan iemand mij hierbij helpen.. Daar zal ik echt heel erg dankbaar voor zijn!
Liefs, Char
Delen:
Groene_heks
Groene_heks jun 2 '11
Oh wat een heerlijke poeperd Char smile
Wat zul je haar missen, kon de dierenarts niets vertellen?
Ik lees geen foto's en wilde dat ik je kon helpen.

Ik heb wel een mooi verhaal voor je, ken je de regenboogbrug?

De regenboogbrug of 'Rainbow Bridge'

Er is een brug die hemel en aarde verbindt. Dat is de regenboog brug en die is zo genoemd, omdat ie uit zoveel kleuren bestaat.

Als een hond waar je veel van houdt doodgaat, dan gaat die hond naar deze plaats.
Daar zijn uitgestrekte weiden en heuvels voor onze lieve vrienden, zodat ze met elkaar kunnen rennen en spelen.
Er is genoeg eten, water en zonneschijn en onze vrienden voelen zich daar warm en prettig.

Alle oude en zieke honden worden daar weer jong en beter.
Alle honden die gewond of verminkt waren, worden weer sterk en gezond, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen.
De honden zijn gelukkig en tevreden, er is echter één klein ding: Ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje achter hebben moeten laten.

Ze rennen en spelen met elkaar, maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen en in de verte tuurt.
Haar ogen beginnen te stralen, zij begint te trillen van opwinding.
Plotseling verlaat zij de groep, rent over het groene gras, sneller en sneller.
Zij heeft je gezien en als jij en je lieveling elkaar eindelijk treffen, houden jullie elkaar stevig vast, bij deze vreugdevolle hereniging.
Om nooit meer uit elkaar te gaan. De vrolijke kussen overstelpen je gezicht, je handen aaien haar liefdevolle kop en je kijkt weer in die trouwe ogen, die je zolang niet hebt gezien, maar die altijd in je hart zijn gebleven.

En dan gaan jullie samen over de Regenboog brug...

Bron: http://www.puppies-en-honden.com/regenboogbrug.html
Char
Char jun 3 '11
Bedankt lieve groene heks voor de hele mooie tekst!!
Ik zit met tranen in me ogen!!
En zou dat zo graag willen!!
Het was ook echt een poepie hoor!! En was meer mens als hond!!
Was echt gek van haar!!

Jammer genoeg konden de mensen van de dieren ambulance ons niet de reden van overlijden vertellen!!

Dus vandaar dat ik hoop dat iemand misschien nog iets van de foto kan aflezen!

Echt heel erg lief de regenboogtekst!! Die bewaar ik echt!!
Heel veel liefs, Char
Groene_heks
Groene_heks jun 3 '11
Graag gedaan Char, ik heb ook zo'n lieverd thuis en moet er niet aan denken om hem ooit te moeten missen.
Char
Char jun 3 '11
Ook een Engels Bull?
Of een andere lieverd??
Nee ik zou zo weer aan een nieuwe beginnen..
Maar heb er nu de tijd niet voor en kan het nog niet met me verdriet.
Een nieuwe hond word toch niet zoals zij was.
Liefs, Char
Groene_heks
Groene_heks jun 3 '11
Nee geen Engelse bull.
Mijn hond is half labrador half nog iets, het uiteindelijke resultaat is een soort van Ierse wolfshond, daar lijkt hij enorm op.
Ik snap je helemaal, ik moet er niet aan denken om Arach te vervangen, zo'n hond vind ik nooit meer, ik realiseer me wel dat een andere hond weer dingen kan hebben die Arach niet heeft.
Maar soms heb je met een dier zo'n speciale band en dat voelt heel bijzonder maar ook eng, omdat je weet dat je ze wel overleeft.
Maar aan de andere kant ben ik er ook van overtuigd dat ik hem als ik eenmaal overga weer terugzie en dat is een fijne gedachte smile
Char
Char jun 6 '11
Groene heks,
Het maakt niet uit wat voor hond het is.. je geef er om en je hecht je eraan.. terwijl je weet dat je er maar ongeveer 10 jaar of langer of korter van kan genieten..
En wat u ook aangaf, de 1ne hond is de andere niet.
Ze kunnen niet vervangen worden.
Zelfde als mensen ieder mens is anders, en dat is met die schatjes van honden ook.
En hoop me hondje ook ooit nog te zien.. Maar de aanwezigheid is wel in huis erg te merken..
Liefs, Char
Maryssa
Maryssa jul 5 '11
Lieve Char,

Even een dikke knuf wat is het moeilijk hè om een dier te moeten verliezen.. Ik zal eens voor je kijken naar je hondje:

*Ik krijg te zien dat jouw hond snel moe was, vaak ging liggen zelfs al na een kort loopje naar bijvb de keuken. Ineens plof en daar lag ze dan helemaal uitgestrekt.

*Het getal 14. Wat is er met 14? 14 jaar geworden? Geboren op de 14e van een maand? Misschien overleden op de 14e?

*Als ik me op jouw hond afstem krijg ik gemengde dingen door. Voel een benauwdheid waardoor ik zou neigen naar hart en longen. Toch hoor ik ook het woord kanker en lever.

*Krijg ook bij de rechterachterpoot wat klachten te voelen die met de bloeddoorstroming/bloedcirculatie te maken hebben.

*Ik krijg ook een misselijkheid bij jouw hondje te voelen. Wilde ze niet meer eten? Kan eventueel met de lever te maken hebben die vergroot was waardoor haar maag wat in de verdrukking kwam en ze geen trek had.

*Het is moeilijk om contact met haar te maken. Volgens mij is het nog tijd voor haar om bij te komen en kan het zo zijn dat ze over een x aantal maanden wat duidelijker door kan komen. Ze is aan het rusten dat gevoel krijg ik bij haar en dat je haar kunt voelen om je heen is prachtig. Volgens mij voel je haar vaak langs jouw kuiten. Ze zijn niet weg diertjes blijven altijd langskomen bij hun baasje. Naar verloop van tijd wordt de frequentie minder maar ze zijn er nog steeds alleen in een andere vorm. Het gedichtje van Groene Heks over de Regenboogbrug is prachtig het heeft mij toen mijn kat overleed en nog, heel veel steun gegeven. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je ondanks jouw verdriet ook kunt glimlachen door je tranen heen als je terugdenkt aan hoe bijzonder jullie het samen hebben gehad.Ik hoop dat je wat kunt met mijn reading, laat het maar even weten.

Liefs Maryssa
Char
Char jul 7 '11
Lieve Maryssa,
Ik stuur u even even een prive bericht..
Het heeft zoveel impact op mij gemaakt!
Dikke knuffel
Liefs, Char
Maryssa
Maryssa jul 8 '11
Hallo Char,

Fijn om te horen dat je iets kunt met mijn reading! Ik heb alleen geen privé bericht van je ontvangen. Misschien iets mis mee gegaan?

Liefs Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420