Oh wat een heerlijke poeperd Char
Wat zul je haar missen, kon de dierenarts niets vertellen?
Ik lees geen foto's en wilde dat ik je kon helpen.
Ik heb wel een mooi verhaal voor je, ken je de regenboogbrug?
De regenboogbrug of 'Rainbow Bridge'
Er is een brug die hemel en aarde verbindt. Dat is de regenboog brug en die is zo genoemd, omdat ie uit zoveel kleuren bestaat.
Als een hond waar je veel van houdt doodgaat, dan gaat die hond naar deze plaats.
Daar zijn uitgestrekte weiden en heuvels voor onze lieve vrienden, zodat ze met elkaar kunnen rennen en spelen.
Er is genoeg eten, water en zonneschijn en onze vrienden voelen zich daar warm en prettig.
Alle oude en zieke honden worden daar weer jong en beter.
Alle honden die gewond of verminkt waren, worden weer sterk en gezond, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen.
De honden zijn gelukkig en tevreden, er is echter één klein ding: Ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje achter hebben moeten laten.
Ze rennen en spelen met elkaar, maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen en in de verte tuurt.
Haar ogen beginnen te stralen, zij begint te trillen van opwinding.
Plotseling verlaat zij de groep, rent over het groene gras, sneller en sneller.
Zij heeft je gezien en als jij en je lieveling elkaar eindelijk treffen, houden jullie elkaar stevig vast, bij deze vreugdevolle hereniging.
Om nooit meer uit elkaar te gaan. De vrolijke kussen overstelpen je gezicht, je handen aaien haar liefdevolle kop en je kijkt weer in die trouwe ogen, die je zolang niet hebt gezien, maar die altijd in je hart zijn gebleven.
En dan gaan jullie samen over de Regenboog brug...
Bron:
http://www.puppies-en-honden.com/regenboogbrug.html