Loading...
nl

Extra moderators

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 31 '11
Zoals jullie misschien al is opgevallen, wordt Merudi steeds drukker en actiever. Heel mooi en fijn om te zien hoe goed we bezocht worden! Daarom hebben wij als moderators overleg gehad om het modereer team wat te versterken. Aan de moderator lijst zijn dan ook de volgende mensen toegevoegd:

Groene heks, MoonFlowertje, Lily Beau, en Zilveren Spin.

Ze hebben de nobele taak de regels die hier gelden http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/16135/De_huisregels_van_het_merudi_f.html#Post16135 te handhaven. Uiteraard zijn ze er ook voor vragen, of gewoon op verzoek topics te verplaatsen of foto's te verwijderen die je niet langer meer online wilt hebben staan.

Ik wil jullie veel plezier en succes wensen bij het modereren smile. Uiteraard kun je bij vragen altijd terecht bij mij, of de ondertussen zeer ervaren moderators:
themoon, Emuca, Cialara, en Beschermengel.
Delen:
New Moon
New Moon jun 1 '11
Leuk!
Welkom bij het moderatorteam Groene heks, MoonFlowertje, Lily Beau en Zilveren Spin smile

Liefs, themoon.
Serenity
Serenity jun 1 '11
Dank je wel!
gast
gast jun 1 '11
Succes meiden laugh
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 1 '11
bedankt wink
Groene_heks
Groene_heks jun 1 '11
Dank jullie wel smile
Caius
Caius jun 1 '11
Ja dames ... gefeliciteerd.
Veel succes en plezier met jullie functie hier op Merudi.
Jullie hebben het verdient!
Beschermengel
Beschermengel jun 1 '11

Welkom Welkom Welkom smile
Serenity
Serenity jun 2 '11
Dank jullie wel, lieve mensen!
admin
admin jun 2 '11
Dankjulliewel !!
Char
Char jun 6 '11
Welkommmm!!!
En veel veel plezier en succes meiden!!!!
Liefs, Char
landa
landa jun 6 '11
Welkom en heel veel sucses gewenst!!
Serenity
Serenity jun 6 '11
Tank you, ik heb vandaag voor het eerst ander berichten aangepast, poeh hé de eerste keer blijft spanend! L.O.L.
admin
admin jun 6 '11
Ook ik wil jullie natuurlijk feliciteren/bedanken dat jullie dit willen doen. En Lily......bedankt voor het aanpassen van het bericht. Stuk ontspannender lezen op deze manier. smile
Groene_heks
Groene_heks jun 6 '11
Zie je nou, ik ben een flut moderator haha.
Ik zag die tekst en dacht jeumig dat ga ik niet lezen, maar ik had hem ook kunnen aanpassen..lol, thanks Lily smile
Serenity
Serenity jun 6 '11
Graag gedaan, ik was alleen niet zeker of het wel goed was maar ach het zag er wel goed uit en idd een stuk spannender, net een spanend verhaal uit een boek of nee beter nog, een film!
admin
admin jun 6 '11
Hé Flut moderator......... laughlaugh
Hahahaha, moet je nog even wennen aan je nieuwe functie op dit forum?
Groene_heks
Groene_heks jun 6 '11
Kdenk het wel.. blush
Morgen leg ik je kaartjes Justlove, vandaag waren de verhuizers er voor de spullen op zolder, mijn hoofd loopt een beetje over.
admin
admin jun 7 '11
Prima, kijk er naar uit! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki