Loading...
nl

Droom ik ben mijn hond kwijt

Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 30 '11
Lieve allemaal,

Vannacht heb ik ontzettend raar gedroomd ik heb op het moment een hele lieve Labrador hond van 3 jaar oud Zijn naam is Bas

In mijn droom Zijn Bas en ik gewoon thuis op de flat waar ik woon het ene moment zie ik hem nog en het andere moment ben ik hem ineens kwijt confusedik zoek overal binnen in het huis buiten het huis zelfs in de omgeving van een ziekenhuis (voor volwassenen) nergens een spoor dan ga ik ineens in de flat zelf zoeken wijzelf wonen in de flat in het echte leven op de 4e etage daar is hij niet. op de 5e etage ook geen spoor ik roep en ik roep maar geen teken en dan ineens als ik op de 6e etage kom en ik roep hem komt hij ineens vanuit een deur naar mij toegerend en dat was het......

in het echt is dit moeilijk te bevatten want dat zou inhouden dat hij eerst door de galerij deur heen moet komen dan door de liftdeur dan met de lift naar boven en dan weer door een deur confuseder was ook iemand die zei dat bas met zijn voorpoten over de reling hing maar daar is die in het echt te hoog voor (de reling dan)

Misschien dat iemand anders hier iets van kan maken??

Het is toch hoop ik geen teken dat Bas doodgaat??? cry

Ben benieuwd

Moontje
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki