Jee...ik ben begonnen met boeken lezen, ik realiseerde me toen ik de boeken las dat veel erg bekend was, ik realiseerde me dat ik als klein ukkie al bepaalde rituelen uitvoerde zonder dat ik dat echt in de gaten had.
Ik ben ervan overtuigd dat ik ooit in een vorig leven ook *heks* ben geweest.
Ik ben gewoon gaan lezen en ben aan de slag gegaan met de dingen die me aanspraken.
Ben veel workshops gaan volgen en heb me vooral op de kaarten toegelegd en op het werken met kruiden en kristallen.
Heel soms maak ik rituele kaarsen, ik vier de jaarfeesten (niet altijd door tijdgebrek) Ik heb mijn altaartje maar ben nog niet begonnen met mijn BOS (book off spells), ik heb het wel gekocht maar wil pas echt beginnen na de renovatie van mijn huis.
Ik word steeds harder de natuurkant opgetrokken en wil daar ok een heel bewust *beginpunt* van maken.
Een soort van start van mijn echte doel zeg maar
Ik wil me vooral gaan richten op het maken van middeltjes met de hulp van kruiden, olien, mazeraten.
Met alle verschillende goden kan ik niks omdat ik daar niets mee heb.
Bij mij draait het dus vooral om de healing van mens en geest door middel van alle moois wat we in de natuur en in onszelf kunnen vinden.