Loading...
nl

Zelfmoord vanwege 'apocalyps'

JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 26 '11
Een 14-jarig Russisch meisje heeft afgelopen weekend zelfmoord gepleegd, omdat ze bang was voor de aangekondigde apocalyps. Enkele uren voor de deadline zou verstrijken verhing ze zich, meldt het Russische persbureau Ria Novosti.

De politie meldt dat het gedrag van het meisje veranderde toen ze de voorspellingen van de Amerikaanse predikant Harold Camping hoorde. Die voorspelde dat God 200 miljoen christenen zou opnemen in de hemel, voordat hij aan de Apocalyps zou beginnen.

Tot teleurstelling van de volgelingen van Camping, gebeurde er niks.
Tekenen

In het dagboek van het meisje valt te lezen dat ze overal bewijs zag van het naderende einde. "Walvissen werpen zichzelf op het strand en vogels vallen dood uit de lucht. Dit is het begin."

"Wij zijn niet uitverkoren en zullen hier op aarde vreselijke dingen ondergaan", schreef ze in haar dagboek. "Ik wil niet doodgaan zoals de anderen. Daarom zal ik nu doodgaan."

Harold Camping zei achteraf dat het einde der tijden nog steeds gepland staat voor dit jaar. Hij heeft 21 oktober als nieuwe datum genoemd.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 26 '11
Familiedrama uit angst voor de eindtijd

Uit angst om alle verhalen die ze las op websites over de eindtijd en om wat ze op in de kerk hoorde over de verschrikkingen die de mensheid te wachten staan, heeft een vrouw in Amerika getracht beide dochters te doden, waarna ze de hand aan zichzelf wilde slaan. Ze wilde haar dochters en zichzelf beschermen tegen de antichrist.

De politie kreeg een telefoontje van een voorbijganger die had gezien hoe een vrouw het lichaam van een meisje in haar auto tilde. Toen de gealarmeerde politie kwam, gaf de vrouw toe haar beide dochters de keel te hebben doorgesneden. Ze wilde de lichamen naar het huis van een vriend brengen en daar vervolgens haar eigen keel doorsnijden.

De vrouw is aangehouden en voorlopig in een psychiatrische kliniek ondergebracht. De vrouw had de ‘operatie’ bij haar kinderen niet goed uitgevoerd. Ze leefden nog toen de politie ingreep. De beide meisjes zijn met spoed naar een ziekenhuis overgebracht, waar ze zijn geopereerd. <!--more-->

Ze verkeren inmiddels buiten levensgevaar. Lyn Benedetto (47) verklaarde tegenover de politie dat de Opname van christenen voor de deur stond, maar dat christenen voor die tijd nog door een verschrikkelijke tijd moesten gaan. Dat was haar beeldend uitgelegd in haar kerk en ze had erover gelezen op allerlei websites die angstaanjagende berichten verspreidden. De vrouw was bang dat haar beide dochters aan die verschrikkingen zouden toegeven en het merkteken van het Beest, als genoemd in Openbaring 13, zouden accepteren.

Daardoor zouden ze voor de eeuwig in de hel branden. Om dat te voorkomen wilde de vrouw de beide kinderen doden, zodat zij in ieder geval rechtstreeks naar de hemel zouden gaan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 26 '11
Een paar berichten uit het nieuws vanwege de "voorspelling" van Camping. Levensgevaarlijk dus.
Beschermengel
Beschermengel mei 26 '11


Jeetje...ja er zijn altijd weer mensen die dit serieus nemen...vreselijk!
Serenity
Serenity mei 26 '11
Deed me denken aan, Jim Jones, en googlde wat
- en.wikipedia.org->Doomsday_cult .
- en.wikipedia.->Doomsday .

En vanuit daar kan je nog meer door linken, je word er niet vrolijk van...
4love
4love mei 26 '11
Echt niet normaal!
Serenity
Serenity mei 26 '11
normaal, normaal is maar relatief.
diebrabander
diebrabander mei 26 '11
Het is wel bijna grappig dat die kerel nu de datum al 2x (of 1x?) verzet heeft-0-
Serenity
Serenity mei 26 '11
Ja joh dat gebeurt zoveel!
gast
gast mei 26 '11
Volgens mij had hij altijd al 21 oktober als het tijdstip dat de wereld vergaat. Misschien dat ie nu alles in één doet; de repture en het ergaan.
Hij heeft alleen nog niet zo goed begrepen dat de bijbel niet over de fysieke wereld gaat maar over de innerlijke....daar is hij helaas niet de enige in.
New Moon
New Moon mei 26 '11
Zo zie je maar hoe gevaarlijk geloof kan zijn...
Serenity
Serenity mei 26 '11
Origineel bericht van: gast
Volgens mij had hij altijd al 21 oktober als het tijdstip dat de wereld vergaat. Misschien dat ie nu alles in één doet; de repture en het ergaan.
Hij heeft alleen nog niet zo goed begrepen dat de bijbel niet over de fysieke wereld gaat maar over de innerlijke....daar is hij helaas niet de enige in.
ja, hier heb je helemaal gelijk in ik denk ook dat het een innerlijk iets gaat worden en/of we zijn er eigenlijk al mee bezig, met de voorbereidingen en uhm tja mij kan je niet vertellen dat alles precies op 1dag van een jaar gaat vallen want net zoals de zon en de maan verschijnen draaien de planeten hun eigen snelheid en waneer ze op een bepaalde positie staan dan zijn ze op hun krachtigst, denk ik.
En dan beïnvloeden hun de planeet 'magnetisch' .
En die magnetische krachten die werken weer door in de natuur incl. het gedrag van de natuur incl. de mens want; ja, we zijn nog steeds organisch of niet dan?!

En ik denk dat het een aan-loop heeft en een af-loop heeft.
Ik denk waneer het hoogte punt het sterkste is het de mensen pas zal opvallen net zoals de brandende zon die op zijn hoogst staat een enkele uren per dag en idem met de maan, ik bedoel maar, eb en vloed zijn mega voorbeelden hiervan!

Ik denk dat er ook magnetische onweersbuien komen wellicht extreme stormen, ik hoop niet dat de zon zelf een mega vlam produceert met al die metalen die in die stenen zitten van de zon en dan in combo met magnetische velden brrrr scarry!!
Ik ben benieuwd wat de kometen en meteorieten doen ?! Zal de aarde afstoten en/of aantrekken.
En in hoever zal die magnetische velden invloed op het gedrag hebben, wellicht in extreme wellicht een 2daagse knallende koppijn! ^^

Ik denk dat de aarde door die omstandigheden een twist in zijn as maakt, ik hoop niet ook in zijn baan want wat de gevolgen daarvan zijn ?????!!!!!!??????
AngelClear
AngelClear mei 26 '11

Bovendien gaat deze persoon volledig tegen zijn eigen religie en boekje in want in de bijbel staat : "Van die dag en dat uur weet niemand iets af, niet de engelen, niet de zoon des mensen, alleen God." Op deze manier mensen bang maken, vind ik dus absoluut niet kunnen. Ik weet daar alles van. Ik heb daar jaren ingezeten. Het heeft mij jaren gekost om een beetje van mijn angst die gevoed werd door dit soort "geloof" of "religie" en dwaalleer af te raken. Het is niet alleen het einde van de wereld dat ze prediken hoor ! Was het maar dat alleen ! Deze mensen kunnen uw kop helemaal zot maken en u volledig doen doordraaien met hun verhalen en leringen over demonen en zo. Ik heb 'k weet niet hoeveel vrienden en kennissen van mij volledig zien doordraaien en er aan onderdoor weten en zien gaan ! Het enige wat je dan nog kunt doen is er voorzichtig uitstappen en hopen dat alles nog goed komt. Maar dan sta je er werkelijk alleen voor en niet veel mensen zullen je begrijpen en nadat deze fanaten je gehersenspoeld en gebrainwashed hebben ben je klaar voor het zothuis. Dat is als je niet eerst jezelf van kant gemaakt hebt natuurlijk.
gast
gast mei 26 '11
Ook in de islam is er een voorspelling dat de aarde de andere kant op te gaan draaien waardoor de zon in het westen opkomt en in het oosten onder gaat.
Dit is één van de grote tekens van de dag des oordeels.

http://www.youtube.com/watch?v=w7mxxyniYq8&feature=related
AngelClear
AngelClear mei 26 '11

Ja, maar en dan nog, wat kunnen wij daar eigenlijk allemaal aan doen ? Als dat zo is, dat ze ons dan gerustlaten ! Ik kan daar zo kwaad van worden hé ! Moeten wij nu beginnen wenen en rouwen of zo ? Wat heeft dat eigenlijk met ons te maken en wat kunnen wij daar aan doen ??! Moet ik nu mijn kleren gaan afscheuren, mij kaal laten scheren en in huilen uit gaan barsten misschien ??!


gast
gast mei 26 '11
Of je er gewoon bij neerleggen en het laten zijn wat het is.
Serenity
Serenity mei 26 '11
Origineel bericht van: gast
Ook in de islam is er een voorspelling dat de aarde de andere kant op te gaan draaien waardoor de zon in het westen opkomt en in het oosten onder gaat.
Dit is één van de grote tekens van de dag des oordeels.

http://www.youtube.com/watch?v=w7mxxyniYq8&feature=related

OMG wat super cool!
Ik wist dit niet, ik wist wel dat de aarde niet rond was maar zoals een struisvogel ei en wetenschappelijk is bewezen dat idd de aarden niet geheel rond is.
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 28 '11
tsja.... vindt het moeilijk wat daar nu op te zeggen

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki