Ik heb de emails erbij om de juiste info zodat niet mijn zus haar woorden ik verdraai.
Hoeveel gedoe kun je hebben met zussen, of zij met mij
eigenlijk zat ik hier vanochtend niet, omdat ik een afspraak met mn jongste zus had in een bezoektuin om 10 uur.
Deze zus heb ik en mn man vroeger leuk en gezellig contact mee gehad v.a 1985 een aantal jaren.
Ik had/heb geen telefonisch contact met mn zussen, niet omdat het mn zussen zijn maar meer om de reden dat ik helemaal niks met telefoneren heb. Uitzonderlijke situaties daar gelaten.
Mijn 4 zussen zien elkaar regelmatig, dwz met verjaardag van hun kinderen en hen zelf.
De afgelopen jaren hebben mn zussen en ik geemaild , over bezoekregeling in het ziekenhuis als mijn vader acuut opgenomen was. Weken voor kerst wat we gingen eten e.d en wie daar voor zorgd. Af en toe emailen we persoonlijk, 1 zus heb ik altijd goed mee kunnen praten en begreep mij ook.
Mijn jongste zus(waar ik vandaag eigenlijk afspraak mee had) viel kort geleden op dat er af en toe niet naar mij werd gemaild, terwijl het wel de bedoeling was.
Zij schreef in een email aan mij gericht, dat zij zich kon voorstellen dat ik , nou om het niet in verkeerde woorden te schrijven zet ik hier de email neer die zij mij kort geleden in maart dit jaar stuurde, zonder namen;
email van zus>Ik heb jou net gemaild over morgen "heit en mems"huwelijks dag.
Ik hoop niet, dat je voorgaande mailverkeer verkeerd oppikt, want dat is wat mij aangaat geenszins de bedoeling.
Ik zag vandaag dat er wat al wat was gemaild over morgen, ik heb dit niet doorgelezen voor ik mijn mail verzond.
Ik zag wel je dat jullie mailadres ontbrak.
Dus vroeg ik "bewust"niet.
En echt .........bewust niet.
Ik kan me namelijk voorstellen dat je zo kan voelen.
Hoe gaat het met jullie huis?
Ik begreep van mem dat jullie koop niet door is gegaan.
Jammer zeg.
Is jullie huis wel verkocht?
Hier gaat alles goed. Zo genietend van het prachtige weer.
Ds ligt op bed, heeft nachtdienst.
Ik heb net mijn hardloopje gedaan, kinderen spelen heerlijk.
Vandaag lekker rustig. Net drukke dagen gehad.
Deze email van haar vond ik fijn, wat ik haar ook geschreven heb. Ivm met deze email had ik wel zin om met haar af te spreken. En dat was vandaag het plan
Maarrrr vanochtend, om half 9 belde mijn man. Had zij mijn man op het werk gesmst dat de afspraak niet door ging, en dat zij mij daar ook een mail over had gestuurd,
email zusIk vind het moeilijk te zeggen, maar ik zie van de afspraak af.
Ik denk dat het verstandig is dat ik het hier even bij laat.
Ik heb nog niet terug geemaild, ik weet niet wat ik hierop moet zeggen aan mijn zus