Loading...
nl

even voorstellen

kelly_vdh
kelly_vdh mei 24 '11
hallo allemaal ...
ik ben Kelly mama van 3 kids
maar in deze topick ben ik hier speciaal voor 1 van me meisjes
Jennifer ze is acht jaar een schat van een meid maar toch heeft ze iets waar ik niet achter kom wat er met haar scheeld .... hopelijk kan ik hierzo mss wat meer te weten komen hoe ik er achter kan komen
groetjes
Delen:
Groene_heks
Groene_heks mei 24 '11
Kun je misschien iets meer vertellen Kelly?
Waarom denk je dat er iets is?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '11
Dat vroeg ik me ook af Karin. Vertel eens kelly, waarom denk je dit?
kelly_vdh
kelly_vdh mei 24 '11
goh jah
hoe moet ik alles uitleggen de ene moment is ze lief en braaf maar als ik gwn iets vraag aan haar om te doen amai ze schiet uit haar sloeffen is hysteris weent roept slaap met alles gooit alles weg maar ze snapt ttl niet hoe of wat ... ze snapt niet alles wat er gevraagt word ik heb eens liggen opzoeken hoe of wat en ik kom op iets uit dat zij ttl is ...

Er bestaat gedurende minimaal zes maanden een patroon van negatief, agressief en opstandig gedrag. In deze periode moet voldaan zijn aan vier of meer van de volgende criteria. Het kind
heeft vaak driftbuien
spreekt vaak volwassenen tegen
weigert vaak aan verzoeken of regels van volwassenen te voldoen
irriteert vaak met opzet andere mensen
legt de schuld van fouten en ongepast gedrag vaak bij anderen
is vaak lichtgeraakt of snel geïrriteerd door anderen
is vaak kwaad of verongelijkt
is vaak haatdragend of wraakzuchtig
maakt overal een probleem van
als ik dit lees en er met vrienden over praat zien ze dat ook ttl in haar ... ik ga met haar komende maand naar een psygoloog gaan en in september naar een psygiator ... maar toch wil ik het zo min mogelijk zonder pillen te kunnen oplossen
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '11
Hoi Kelly,

Ik zou eens naar jezelf kijken. Herken je dit gedrag soms ook in jezelf? Wordt jij wel eens hysterisch of schiet je uit je slof? Of heb je misschien de behoefte om dit te doen, maar houdt je het binnen?

Kinderen van nu pikken vaak de energie op, die ouders zelf onderdrukken of niet kunnen uiten. Het kind wil deze energie dan kwijt en afvloeien, en gaat dit dan op die manier doen. Zeker als het ineens opkomt zonder een echte aanleiding, probeer dan even direct naar jezelf te kijken of je het aan iets kunt herleiden waar je zelf last van hebt.
kelly_vdh
kelly_vdh mei 24 '11
goh eu ik ben vree rustig ... en als ik vroeger ruzie kreeg of zo ... weende ik gwn stil op me kamer ... maar zoals jenny is ben ik zelf nooit geweest ... het is soms zo vreselijk om zo samen te leven ... dit gedrach kan ik niet meer uitstaan het breekt ttl mijn hartje ik zie haar heel graag maar soms pff ik duw haar weg van me ik kan gwn niets meer verdragen van haar frownen dat stoort me fel frown
Groene_heks
Groene_heks mei 25 '11
Het klinkt haast als vroeg puberaal gedrag, of gewoon een heel moe en overgeprikkeld meisje.
New Moon
New Moon mei 25 '11
Lijkt op hoe ik was een aantal jaar terug.
Hoe oud is ze?
Oohja, en wat is ttl eigenlijk?

The moon
kelly_vdh
kelly_vdh mei 25 '11
ttl = totaal hihi
ze is 8 jaar nu smile
mjah dat dachten wij ook dat het haar leeftijd is maar blijkt volgens de dokter ni echt zo te zijn .. zelf me vrien kan er nix meer over zeggen frown

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki