Loading...
nl

erg benieuwd

hannanasje
hannanasje mei 23 '11



hallo, het is dus voor mij smile
ik hoop dat het geitje geen moeilijkheden brengt
Delen:
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 24 '11
Wauw als ik in jou ogen kijk dat zie ik daar echt een enorme kracht achter schuil gaan

Volgens mij heb je een hele sterke intuïtie en kan je heel goed mensen dieren en situaties aanvoelen

Ik zie iets met onschuld je ogen stralen een klein onschuldig meisje uit die de wereld ziet als heel lief en onschuldig maar je weet ook dat de realiteit anders is

Je hebt volgens mij heel veel paranormale krachten in je zitten alleen moet je ze misschien nog leren gebruiken

Schorpioen of vissen is een van de 2 een sterrenbeeld of ascendant? ik krijg daar iets mee

Mensen voelen zich volgens mij snel op hun gemak bij jou je bent ook in staat om mens en dier te helpen volgens mij

Ik krijg ook heel sterk het gevoel dat je iets kan met je handen magnetiseren of healing geven

Tot zover wat ik zie laugh

moon
hannanasje
hannanasje mei 24 '11
hey, erg bedankt !

Quote:
Wauw als ik in jou ogen kijk dat zie ik daar echt een enorme kracht achter schuil gaan

Volgens mij heb je een hele sterke intuïtie en kan je heel goed mensen dieren en situaties aanvoelen


idd ik voel heel veel dingen aan bij mensen en dieren en de spanning in situatie's.
bij mensen is het soms vervelend want ik trek onmiddelijk een muur rond me als ik iets negatief voel bij hun.

Quote:
Ik zie iets met onschuld je ogen stralen een klein onschuldig meisje uit die de wereld ziet als heel lief en onschuldig maar je weet ook dat de realiteit anders is

de wereld is mooi, alleen wat er in leeft en dan met name de mens zie ik misschien wel te realistisch..
ik vind het beangstigend hoe slecht een mens kan zijn en tot in staat is.

Quote:
Je hebt volgens mij heel veel paranormale krachten in je zitten alleen moet je ze misschien nog leren gebruiken

ik weet dat ik krachten aantrek maar vraag me idd al heel lang af of ik iets mee kan.
ik heb in de thread geestverschijningen mijn verhaal en belevingen geschreven als je dat missschien intressant vind smile.

Quote:
Schorpioen of vissen is een van de 2 een sterrenbeeld of ascendant? ik krijg daar iets mee

ik ben weegschaal en als ascedant leeuw.

Quote:
Mensen voelen zich volgens mij snel op hun gemak bij jou je bent ook in staat om mens en dier te helpen volgens mij

Ik krijg ook heel sterk het gevoel dat je iets kan met je handen magnetiseren of healing geven


ik voel wel warmte en tintelingen als ik dicht tegen iemand aansta. maar verder weet ik niet of ik er iets mee kan.

Quote:
Tot zover wat ik zie laugh

moon [/quote]

heel erg bedankt !
ben echt onder de indruk. ik herken me erin.
Marjanne
Marjanne mei 24 '11
Dat jij een dierenvriend bent hoef je geen helderziende voor te zijn winkWat een liefde straal jij uit, zo mooi. Ik voel ontroering en een lichte druk bij mijn keel. Misschien voel jij je snel ontroert door zoiets liefs en onschuldigs als dat geitje? 'Doe iets met je handen' hoor ik. Die hebben een helende werking op mens en dier.
Ik voel ook wel ongeduld bij je, 'Schiet nou eens op' hoor ik je zeggen. Aan wachten heb je een gruwelijke hekel. Je wilt graag meer geduld hebben maar in de praktijk is dat moeilijk voor je, omdat je zo'n gepassioneerd mens bent. Aan getreuzel heb je een hekel. Tegelijkertijd straal je ook rust uit en voelen mensen zich snel bij je op je gemak. Dat ongeduld of die onrust zit meer in jou en voelen mensen niet altijd. Ik zie jou met touwen in de weer, dat kan symbolisch staan voor het willen verbinden; mensen willen verbinden met elkaar en met onvoorwaardelijke liefde.
Want die gave heb jij van nature al in je: onvoorwaardelijk lief kunnen hebben van diegenen die dichtbij jou staan. Oh je bent mens genoeg dat je wel eens een oordeel hebt over iemand, maar die kun jij snel bijstellen en het mooie zien in iemand.
Regelmatig word jij er voor mijn gevoel mee geconfronteerd dat jij je eisen moet bijstellen die jij jezelf had opgelegd. Die zijn hoog! 'Zie de Goddelijke perfectie in alles wat je doet' hoor ik. Lief aarde-engel, straal! Jij bent zo nodig, juist in deze tijd. Nog even wil ik kwijt dat ik hoor 'vader'. Heb je een hele sterke band met je vader? Of wil je hem juist meer bereiken?
Ik hoor 'dood spoor', ik weet niet waar dat op slaat maar moet het toch opschrijven. Misschien heb jij soms het gevoel op een dood spoor te staan, je ziet vele wegen maar weet niet welke te nemen?
Nou, hier laat ik het bij. Dag mooi mens smile

Lieve groet,
Marjanne
hannanasje
hannanasje mei 24 '11
Quote:
Dat jij een dierenvriend bent hoef je geen helderziende voor te zijn winkWat een liefde straal jij uit, zo mooi. Ik voel ontroering en een lichte druk bij mijn keel. Misschien voel jij je snel ontroert door zoiets liefs en onschuldigs als dat geitje?

heel herkenbaar. ik kan echt verliefd zijn, hoe onschuldiger hoe meer het me aantrekt zo mooi.
en dan mag het dier zo lelijk zijn voor andere. terwijl ik dit schrijf krijg ik die druk die je beschrijft laugh

Quote:
'Doe iets met je handen' hoor ik. Die hebben een helende werking op mens en dier.

ben ik heel benieuwd naar.

Quote:
Ik voel ook wel ongeduld bij je, 'Schiet nou eens op' hoor ik je zeggen. Aan wachten heb je een gruwelijke hekel. Je wilt graag meer geduld hebben maar in de praktijk is dat moeilijk voor je, omdat je zo'n gepassioneerd mens bent. Aan getreuzel heb je een hekel. Tegelijkertijd straal je ook rust uit en voelen mensen zich snel bij je op je gemak. Dat ongeduld of die onrust zit meer in jou en voelen mensen niet altijd.

die ongeduld zie ik ook in me. en die zin schiet nu is op zal mijn vriend wel herkennen laugh

Quote:
Ik zie jou met touwen in de weer, dat kan symbolisch staan voor het willen verbinden; mensen willen verbinden met elkaar en met onvoorwaardelijke liefde.
Want die gave heb jij van nature al in je: onvoorwaardelijk lief kunnen hebben van diegenen die dichtbij jou staan. Oh je bent mens genoeg dat je wel eens een oordeel hebt over iemand, maar die kun jij snel bijstellen en het mooie zien in iemand.

de touwen begrijp ik niet goed. dat oordeel vellen kan ik bijstellen maar ook niet altijd als ik me er niet goed bij voel.

Quote:
Regelmatig word jij er voor mijn gevoel mee geconfronteerd dat jij je eisen moet bijstellen die jij jezelf had opgelegd. Die zijn hoog! 'Zie de Goddelijke perfectie in alles wat je doet' hoor ik. Lief aarde-engel, straal! Jij bent zo nodig, juist in deze tijd.

dit herken ik niet smileik eet wel geen vlees. dat is de enige regel. maar ben geen perfectionist. eerder het tegenovegestelde smile

Quote:
Nog even wil ik kwijt dat ik hoor 'vader'. Heb je een hele sterke band met je vader? Of wil je hem juist meer bereiken?

mijn papa is heel gesloten. kan heel moeilijk met hem praten.

Quote:
Ik hoor 'dood spoor', ik weet niet waar dat op slaat maar moet het toch opschrijven. Misschien heb jij soms het gevoel op een dood spoor te staan, je ziet vele wegen maar weet niet welke te nemen?
ook herkenbaar. dit houdt me ook de laatste tijd bezig. vooral in de relatie.

Quote:
Nou, hier laat ik het bij. Dag mooi mens smile

Lieve groet,
Marjanne

heel erg bedankt !

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki